בזמן שחלק מהעולות החדשות לליגת העל עסוקות בשאלה כיצד לשרוד בליגה, הפועל חיפה עושה חיל ונמצאת במקום השני עם יכולת נפלאה במחזורי הפתיחה.

למרות החיוכים בכרמל, היום (שני) שחקני הקבוצה טעמו קצת מטעם ההישרדות עם אורח מיוחד שהגיע לאימון: כוכב תוכנית הריאליטי 'הישרדות', שי אראל, ששיחק בעבר במועדון. כיום, אחיו גל הוא אחד השחקנים בקבוצה של שלומי דורה ועד כה הוא כבש שני שערי ליגה. 

כלי תקשורת רבים הגיעו לאימון וההתרגשות היתה רבה, במיוחד של שי. אראל כבש צמד שערים במשחקון פנימי ולא שכח לאחר כל שער לעשות את תנועת האווירון.

שי אראל לא חשף כמובן מי שרד בתוכנית, אבל סיפר על הקשיים באיי הפיליפינים: “באימון הכדורגל אין שקרנים. פה אתה צריך להוכיח את עצמך כל פעם מחדש. הפועל חיפה מוכיחים את עצמם והם לא במקרה במקום השני".

"לעומת זאת בהישרדות יש חבורה של שקרנים ותחמנים, יש גם קווים מקבילים לתוכנית ההישרדות ולאימון הכדורגל. אני שומע את שלומי דורה נותן משימה ואומר 'צאו לדרך', זה מזכיר לי את גיא זוארץ שנותן משימה ואומר לנו לצאת לדרך", הוסיף אראל.

שי וגל אראל באימון הפועל חיפה (עמית מצפה) (צילום: מערכת ONE)
שי וגל אראל באימון הפועל חיפה (עמית מצפה) | צילום: מערכת ONE

על השאלה האם הוא רואה שחקנים בהפועל חיפה שיכלו לשרוד בתוכנית הריאלטי אמר שי: “ערן לוי נראה לי אחד שיכול לשרוד, אבל ברצינות, אין מה להשוות. הישרדות זה דבר מאוד קשה, הרעב זה משהו בלתי נסבל ובעצם בגלל זה ערן לוי לא יכול לשרוד. במחשבה שניה, אלון חרזי הוא היחיד שיכול לשרוד, הוא היחיד ששורד בכדורגל כל כך הרבה שנים".

האחים אראל (עמית מצפה) (צילום: מערכת ONE)
האחים הראל באימון הפועל חיפה (עמית מצפה) | צילום: מערכת ONE

אראל לא שכח לספר על הרגע הקשה שלו בתוכנית והזכיר את הנפילה של אביטל מגובה של 3 מטר, בעקבותיה נזקקה לטיפול רפואי: “בנפילה של אביטל הרבה לא הראו, המראות היו קשים. הילדה הזאת פירפרה לי בידיים, העיניים שלה התגלגלו אחורה, היה מפחיד מאוד ובכלל זה היה יום קשה, כל המכתבים מהבית, זה היה אחד הימים הכי קשים בחיים שלי".

שלומי דורה. בעלי הקבוצה מאמין ובו ובצוות שלו (עמית מצפה) (צילום: מערכת ONE)
שלומי דורה מחויך במהלך האימון (עמית מצפה) | צילום: מערכת ONE

המאמן שלומי דורה אמר: “שי אראל היה שחקן בתקופתו של אברהם גרנט. אני חושב שגל אראל, אחיו, יותר מוכשר. אני זוכר שכשהוא היה במחלקת הנוער, שי היה אחד מהשחקנים המובילים, אבל הוא החליט ללכת לכיוונים אחרים ואני מקווה שגל יעשה את הקריירה גם בשבילו".

בתוך כך, הקשר בריאן גרזיץ' חזר להתאמן והוא צפוי לפתוח בהרכב במשחק מול הפועל פ"ת.

הגיע גם לעבוד: שי הראל סוחב את השער (עמית מצפה) (צילום: מערכת ONE)
הגיע גם לעבוד: שי הראל סוחב את השער (עמית מצפה) | צילום: מערכת ONE