אין תמונה
רפאלי. הורסת

כנראה שנהיינו מפונקים מדי. בחודשים האחרונים התרגלנו לראות את בר רפאלי על בסיס יומיומי בארץ, מסתובבת בקרבנו ומבלה עם חברים ציון ברוכים למיניהם, וזה עשה לנו טוב על הנשמה. אלא שכבר מספר שבועות רפאלי נמצאת בחו"ל, ואנחנו נותרנו עם חור בלב וגעגועים.

היינו מתמרמרים בכיף על המצב, אבל לאור העובדה שמדי פעם אנחנו מקבלים מגזרתה תזכורות ועדכונים לכך שהיא קיימת, אנחנו נרגעים. הצילומים האחרונים שלה לקטלוג בגדי הים של חברת "ויקטוריה סיקרט" היוקרתית, למשל, עושים לנו יופי את העבודה. רפאלי אמנם הצטלמה לחברה מספר פעמים בעבר, אבל בכל פעם מדובר בכבישת פסגה מחודשת, כי גם לדוגמניות על כמו ג'יזל והיידי קלום יש מספר רב של גיחות כאלה ברזומה.

אז קבלו טעימה של רפאלי במגוון בגדי ים של החברה. אז אומנם לא מדובר בצילומים פרובוקטיבים, כמו שהורגלנו במגזין בגדי הים "ספורטס אילוסטרייטד", אלא יותר בתנוחות שמרניות ובגדי ים שמכסים יותר אבל הי, אנחנו לא גרידים. 

אין תמונה
היידי קלום מי?
אין תמונה
שדיקפריו יאכל את הלב
אין תמונה
פייר, התגעגענו

עוד ב-mako בידור: מה בדיוק קורה בין השורדים ליעד פרקש ואוהד טייב?; גם "דאלאס" חוזרת למסך הקטן; סרט אימה ישראלי כובש את טבלת שוברי הקופות בארה"ב; הסופר מודל הישראלי שלנו קיבל הזמנה לדייט מדולצ'ה - וסירב