שתף קטע נבחר

בייסבול: הרד סוקס הודחו, היאנקיז טיאטאו

הגרביים הפסידו לאיינג'לס 7:6 וסיימו את דרכם לאחר 3:0 בסדרה, הפסים גברו 1:4 על מינסוטה ויפגשו את האנטר, אבראו וגוררו בגמר האמריקן. נשיונל: 1:2 לפיליס בסדרה מול הרוקיס

כל אמריקני יודע: כשמגיע אוקטובר - בייסבול קודם לכל. לפני מספר ימים החלו משחקי הפלייאוף ב-MLB, כשהבוקר (ב') נקבעו העולות לגמר האמריקן ליג אחרי שלוס אנג'לס (אנהיים) איינג'לס והניו יורק יאנקיז השלימו 0:3 חלק בסדרות הדיויז'ן. כעת הן ינוחו לקראת הסדרה, שתצא לדרך בשישי בלילה ביאנקי סטדיום החדש.

 

האיינג'לס, מאחורי הרכש הכי טרי שלהם, סקוט קאזמיר, השלימו מהפך הירואי מול הרד סוקס בבוסטון - כשחזרו מ-6:4 בסיבוב התשיעי, עם שני פסולים ובסיסים ריקים - ל-6:7 ענק, כל זה על הסוגר הפנטסטי של הסוקס - ג'ונתן פפלבון. אריק אייבר, הגיבור הטראגי של שנה שעברה, החל את הראלי, כשצ'ון פיגינס, בובי אבראו, טורי האנטר ו-ולדימיר גוררו השלימו את התמונה וקבעו - בבוסטון הולכים מוקדם לים.


ג'ונתן פפלבון. הרד סוקס הולכים מוקדם מהצפוי לים (צילום: AP)

 

 במינסוטה, נתנו הצגה לאורך שישה סיבובים שני הסטארטרים, אנדי פטיט הניו יורקר וקארל פבאנו, אקס יאנקיז, אך אז, אחרי שהטווינס עלו ליתרון, עשו הפינסטרייפס את מה שהם עושים כל העונה, וכל הסדרה נגד מינסוטה, כשאלכס רודריגס וחורחה פוסדה, בשני הום ראנס, הפכו פיגור ליתרון.

 

בסיבוב התשיעי הוסיפו פוסדה ורובינסון קאנו שתי ריצות ביטחון, ומי אם לא מריאנו ריברה נעל את העונה של הטווינס ואת המגרש שלהם - המטרודום, שנסגר אחרי 27 שנים. בעונה הבאה כבר ישחקו במינסוטה בייסבול אל מול הכוכבים, ולא עם התקרה של המטרודום.


והאיינג'לס ימשיכו הלאה אחרי מהפך הירואי (צילום: AP) 

 

בנשיונל ליג, ג'ו טורה והלוס אנג'לס דודג'רס ממתינים בסבלנות ליריבה בגמר, לאחר הסוויפ על סנט לואיס קארדינלס, שהושלם עוד בשבת. האלופה פילדלפיה פיליס גברה הבוקר 5:6 בדנבר על קולורדו, והחזירה לעצמה את יתרון הביתיות. זה היה משחק הפכפך, כשהפיליס עלו ל-0:1, פיגרו 3:1 ועלו ל-3:4.

 

מכת הקרבה של טרוי טולוביצקי בסיבוב השביעי הביאה הביתה את קרלוס גונסאלס וקבעה - 5:5. בסיבוב התשיעי הביא ריאן הווארד את ג'ימי רולינס הביתה, והבטיח את הניצחון. הלילה (חצות) תארח קולורדו את המשחק הרביעי בסדרה, כשניצחון של האורחים ישלים את תמונת גמר הנשיונל ליג.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מארק טשיירה, יאנקיז
צילום: AFP
מומלצים