יום חמישי, 30.05.2024 שעה 13:48

דודו אוואט: נבחרת ישראל נכשלה, מגיע לנו ציון 5

שוער הנבחרת הביע אכזבה בראיון ל-ONE: "מבית כזה היינו צריכים לעלות למונדיאל. מי שאשם זה רק השחקנים, נהיה מקצוענים מול שוייץ". האזינו לראיון

|
אוואט עם בניון.
אוואט עם בניון. "היתה ירידת מתח מול מולדובה"

קמפיין נוסף של נבחרת ישראל עומד להסתיים וכהרגלנו באכזבה גדולה. על אף ההגרלה הנוחה יחסית על הנייר, השחקנים של דרור קשטן לא הצליחו להתעלות על עצמם וכפי שהורגלנו בשנים האחרונות, גם את המונדיאל בדרום-אפריקה בקיץ הבא, אנחנו נראה רק דרך מסכי הטלוויזיה. 

הנבחרת אמנם הצליחה לנצח את מולדובה (1:3) אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. בעקבות ניצחונה של יוון 2:5 על לטביה במשחק המקביל בבית 2, נותר לנבחרת של קשטן סיכוי תיאורטי בלבד להעפיל למונדיאל 2010.

כדי להעפיל לשלב הפלייאוף צריכה נבחרת ישראל, לנצח במשחק החוץ הקשה בשוייץ ולקוות שיוון, לא תנצח בבית את נבחרת לוקסמבורג החלשה. במילים אחרות, אפשר להתחיל להתכונן למוקדמות יורו 2012.

שוער הנבחרת ומיורקה הספרדית, דודו אוואט, התייחס לאכזבה בראיון ל-ONE: "אני חושב שאנחנו נבחרת טובה. אנחנו מאוכזבים מעצמנו כי יש כאן חומר שחקנים טוב והיינו צריכים להוציא יותר מקמפיין כזה. המשחק מול מולדובה היה צריך להביא אותנו למונדיאל. אנחנו מאוכזבים מהתצוגה שלנו במשחקים בהם איבדנו נקודות".

האזינו לראיון עם דודו אוואט

לגבי היכולת מול המולדבים אמר השוער: "הנבחרת לא שיחקה טוב. אני מסכים שהיתה ירידת מתח, שזה משהו שלא צריך לקרות וקיבלנו על זה בראש במחצית מקשטן. זו הפעם הראשונה שראיתי אותו עצבני כל כך. גם אנחנו השחקנים אמרנו שאי אפשר להיראות ככה, ושאנחנו רוצים להציל את הכבוד שלנו. הקמפיין אבוד, אבל אנחנו צריכים לתת 100 אחוזים מול שוייץ".

על היחסים בין השחקנים לצוות המאמנים, קשטן וסיני, אמר אוואט: "המצב החברתי יוצא מן הכלל, היחסים בין השחקנים למאמן טובים למרות שמול מולדובה זה לא נראה ככה. נראינו רע מאוד וחבל שככה אנחנו מסיימים את הקמפיין. נשאר משחק אחד אבל אנחנו צריכים לתת בו הכל".

לקט הכישלונות הביתיים

"אני לא חושב שהנבחרת עצובה. אנחנו משחקים כדורגל מקצועני, ואנחנו יודעים ששחקנים באים והולכים וגם מאמנים, והאמנו שלטביה יפתיעו. לא בנינו על זה, היו לנו סיכויים לפני המשחק הזה ומצבים בהם הדברים היו תלויים בנו. לאורך כל הקמפיין מערכת היחסים של השחקנים עם הצוות המקצועי, המצב החברתי בנבחרת היה טוב מאוד, כך שמי שאשם במצב של הנבחרת הם אנחנו, השחקנים".

אוואט נשאל על הסיכויים הקלושים שנותרו לנבחרת כדי להעפיל בכל זאת לפלייאוף וענה: "אנחנו צריכים לכבד את המאמן שעומד על הקווים. יש לנו משחק ביום רביעי שחשוב מבחינת הדרג שלנו, והכל יכול להיות. אם אנגליה לא עלו באותו בית ידוע... הכל יכול להיות".

דודו אוואט. &qout;רוצים להציל את הכבוד שלנו מול שוייץ&qout; (עמית מצפה)
דודו אוואט. "רוצים להציל את הכבוד שלנו מול שוייץ" (עמית מצפה)

השוער לא הסתיר את אכזבתו מהיכולת הכללית שלו ושל חבריו במהלך כל הקמפיין: "הציון שהייתי נותן לנבחרת בקמפיין הזה הוא נכשל. אני מאוכזב. מ-1 עד 10 הייתי נותן ציון 5. הנבחרת מסוגלת להגיע להרבה יותר, אבל הגענו למשחקים עם לחץ רב. אנחנו מאוכזבים, בהחלט".

"למרות הכל, יש חשק לנסוע לשוייץ. הייתי רוצה לנסוע כשהדברים תלויים בנו, אבל נצטרך להתמודד, להציג יכולת טובה, לנצח את המשחק", סיכם אוואט.

דרור קשטן ומשה סיני. אוואט: &qout;המצב החברתי יוצא מן הכלל&qout; (אמיר לוי)
דרור קשטן ומשה סיני. אוואט: "המצב החברתי יוצא מן הכלל" (אמיר לוי)
אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */