שתף קטע נבחר

דאגה בחיפה: גולסה צפוי להיעדר מול יובנטוס

הקשר, שלא התאמן עם הקבוצה מאז ההפסד בבורדו, סובל מכאבים במפשעה ויעבור בדיקת MRI. בכל מקרה, לא ישחק בשבת מול הפועל ב"ש. גם גאדיר בספק

דאגה במכבי חיפה מפציעתו של הקשר איל גולסה. השחקן, שלא התאמן עם הקבוצה מאז המשחק מול בורדו, טרם שב לאימונים בגלל כאבים במפשעה. על מנת לברר את חומרת פציעתו, צפוי גולסה לעבור ביום שלישי בדיקת MRI ועל פי תוצאותיה ידעו בחיפה לאיזו תקופה ייעדר.

 

כפי שזה נראה כרגע, גולסה ייעדר ממשחקה הקרוב של חיפה מול הפועל באר שבע בשבת ונמצא בספק גם למפגש מול יובנטוס, בשבוע הבא בטורינו במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות.


אייל משומר. צפוי להיות כשיר לבאר שבע (צילום: עדי סרדס)

 

גולסה אינו הפצוע היחידי אצל הירוקים. גם מוחמד גאדיר טרם חזר לאימונים מאז בורדו, ונמצא בספק לשבת. המגן איל משומר עדיין סובל ממתיחה בשריר האחורי וערך היום אימון קל

 בגלל כאבים. בכל מקרה, המגן צפוי להיות כשיר לבאר שבע.

 

משומר, אגב, ביקש ממאמן הנבחרת דרור קשטן ועוזרו משה סיני לשוב ולהתאמן לקראת המשחק בשוייץ למרות הפציעה אך נענה בשלילה. זאת בגלל שלא התאמן במשך כל השבוע.

 

מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק יגיש השבוע את הערעור בעניינו של בירם כיאל שהורחק על ידי אופ"א משני המפגשים מול יובנטוס בגלל האדום שספג בבורדו. בחיפה מקווים כי העונש יומתק להרחקה ממשחק אחד בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אייל גולסה
צילום: עדי סרדס
מומלצים