שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: לפני פ"ת - איסור על ראיונות

שההצלחה לא תעלה לראש? לפני המשחק הביתי מול המלאבסים, הודיע המאמן שלומי דורה לשחקניו: "תשמרו על הצניעות, אל תתראיינו בכלי התקשורת"

הפועל חיפה תגיע בשבת, לראשונה העונה, למשחק ליגה כשהיא הפייבוריטית המובהקת. זאת כשהיא תארח את הפועל פתח תקווה מהתחתית. הקבוצה של שלומי דורה נחשבת ללהיט של הליגה ומדורגת במקום השני בטבלה עם ארבעה ניצחונות והפסד בודד. עכשיו מקווים בחיפה, שההצלחה לא תגרום לרפיון במשחק הקרוב.

 

לאחר שנחו בסוף השבוע, חזרו היום (א') האדומים להתאמן לקראת המשחק בשבת. המאמן שלומי דורה, המנסה לשמור את שחקניו על הקרקע, אמר להם: "אני מבקש מכם לשמור על הצניעות שאפיינה אותנו ולא להתראיין בכלי התקשורת במהלך השבוע. חשוב מאוד שנשאר עם רגליים על הקרקע".

 

נראה כי לרשותו של דורה יעמוד סגל מלא. החלוץ, עדן בן בסט, החלים מהפציעה בקרסול, שב לאימונים מלאים וצפוי לשוב להרכב. הקשר הארגנטינאי, בראיין גרסיץ', עדיין סובל מפציעה אך צפוי להיות כשיר עד סוף השבוע.

 

בחיפה קיימת שביעות רצון מקצב מכירת המנויים. עד כה נמכרו קרוב ל-2,000 מנויים ובקבוצה זוקפים זאת להצלחה הגדולה מתחילת העונה ולעובדה כי מרבית הסגל מושתת על שחקנים שגדלו במועדון. לקראת המשחק בשבת הוחלט להוזיל את מחירי הכרטיסים בעשרה שקלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שלומי דורה
צילום: עדי סרדס
מומלצים