שתף קטע נבחר

עירוני נהריה ניצחה את דומז'אלה 60:69

הקבוצה של אריק אלפסי השיגה בסלובניה ניצחון רביעי בליגת האלופות של פיב"א, והבטיחה לעצמה את המשך העונה האירופית. יינסי גייטס קלע 15 נקודות, סטו דאגלאס צלף שלשות חשובות שהרגיעו את האורחת ואיגור נסטרנקו הפתיע

עירוני נהריה עמדה במשימה וגברה הערב בחוץ 60:69 על הליוס דומז'אלה הסלובנית במסגרת המחזור ה-12 בשלב הבתים של ליגת האלופות. המשחק היה קריטי עבור הקבוצה להמשך הדרך, שכן כעת היא הבטיחה לעצמה את המשך העונה האירופית. נהריה מדורגת במקום השישי בבית עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושמונה הפסדים, ואילו דומז'אלה המדורגת אחריה עם שני ניצחונות בלבד כשנותרו שני משחקים לסיום שלב הבתים.

 

מבחינת עירוני נהריה, המשמעות היא שאם תנצח בשני המשחקים הנוספים שנותרו לה (מול באקן בשבוע הבא ופרנקפורט בעוד שבועיים) היא תסיים במקום החמישי ותעפיל לשלב הבא בליגת האלופות של פיב"א. במקרה שתפסיד אחד מהם, היא תסיים במקום השישי ותרד לשלב הנוק-אאוט במפעל היורופקאפ.

 

אריק אלפסי (צילום: פיב"א) (צילום: פיב
אריק אלפסי(צילום: פיב"א)

 

יינסי גייטס הוביל את המנצחת עם 15 נקודות, איגור נסטרנקו עלה מהספסל והפתיע לטובה עם 10 נקודות ב-10 דקות. עוד קלעו לנהריה: דאגלאס ובראון 9 כ"א, שולדברנד ונאש 7 כ"א, פאוסט 5, אסנטי 3, ברקוביץ' וקיצ'ן (12 ריבאונדים) 2 כ"א.

 

נהריה, שהגיעה למשחק במומנטום מצוין אחרי שלושה ניצחונות בליגה, נכנסה לאט למשחק ונקודות של גייטס ובראון הורידו את הסגולים ביתרון 10:14 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני נהריה נראתה קצת יותר טוב והגדילה את יתרונה עד המחצית ל-22:28. ברבע השלישי איבדה נהריה את היתרון אחרי ריצת 2:11 של המארחים, אבל נקודות של גייטס, שולדברנד ונסטרנקו החזירו את היתרון והורידו את נהריה ביתרון דחוק 47:48 לקראת הרבע האחרון.

 

הקבוצה של אריק אלפסי כבר עלתה ליתרון דו-ספרתי פחות משלוש דקות לסיום המשחק - 51:61 - אבל איפשרה ליריבה לרוץ 0:8 ולהתקרב מרחק 2 נקודות ממנה. שתי שלשות גדולות של סטו דאגלאס הרגיעו את האורחת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים