שתף קטע נבחר

קאזרטה חולמת על ג'ו אלכסנדר

נשיא הקבוצה האיטלקית, ללו יאבאצי, אמר בראיון שהחלום שלו הוא להחתים את הפורוורד האמריקני-ישראלי שלא מוצא את מקומו העונה במכבי תל אביב. בעונה שעברה שיחק בססארי וקלע 12.5 נקודות

כבר תקופה שסביב מכבי תל אביב יש שמועות על זעזוע בסגל, כדי לגרום לעונה האיומה שעוברת על המועדון לקבל תפנית חיובית. אם לפני שבוע היו דיווחים בסרביה על עזיבה אפשרית של מאיק צירבס לארמאני מילאנו או לברצלונה, ובסופו של דבר הסנטר הגרמני נשאר בקבוצה, היום (ג') התייחס נשיא קאזרטה האיטלקית לאפשרות שג'ו אלכסנדר יעבור לקבוצתו.

 

"החלום שלי הוא להחתים את ג'ו אלכסנדר", אמר נשיא הקבוצה ללו יאבצי. קאזרטה מדורגת במקום העשירי באיטליה ובסגל שלה יש כמה שחקנים שעברו בעבר בישראל כמו מיצ'ל וואט ואדגר סוסה. אחרי פתיחת עונה לא רעה בכלל, נקלעה הקבוצה למשבר גדול והיא צברה חמישה הפסדים רצופים בליגה.

 

יש לו ביקוש. אלכסנדר (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
יש לו ביקוש. אלכסנדר(צילום: יאיר שגיא)
  

 

אלכסנדר, שחזר בקיץ לקדנציה שנייה בהיכל ביד אליהו, שיחק בעונה שעברה בססארי האיטלקית והעמיד בה ממוצעים לא רעים של 12.5 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בליגה ו-10.9 נקודות ו-4.9 ריבאונדים ביורוליג.

 

הוא שותף העונה בארבעה משחקי יורוליג בלבד מתוך 16 שערכו הצהובים (ממוצע של נקודה ב-3.3 דקות). בליגה הוא מקבל יותר קרדיט עם 17 דקות, אבל מתקשה לתרום - 4.1 נקודות ו-4 ריבאונדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ג'ו אלכסנדר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים