שתף קטע נבחר

"אסור לתת לניז'ני הרגשה שהיא יכולה לנצח"

עוזר המאמן של הפועל ירושלים, מרסלו ניקולה, דיבר לקראת המשחק השני ביורוקאפ (ד', 20:15, שידור ישיר בערוץ 20): "אסור לפתוח חלש". פיאניג'אני צפוי לחזור לקווים אחרי שהיה חולה. תומפסון: "מוכנים לאתגר, מצפה משחק לא קל"

הפועל ירושלים ערכה הערב (ג') את האימון המסכם לקראת המפגש מול ניז'ני נובגורוד מחר (20:15, שידור ישיר בערוץ 20) בארנה בבירה, במסגרת שלב הבתים השני ביורוקאפ.

 

האדומים באים אחרי הניצחון המוחץ בתחילת השבוע, 50:89 על נועלת הטבלה, מכבי קריית גת. בכך נוצר רצף של שלושה ניצחונות בכל המסגרות, הכולל עלייה לחצי גמר גביע המדינה ופתיחה ברגל ימין של השלב הנוכחי ביורוקאפ.

 

המאמן, סימונה פיאניג'אני שחלה בשפעת ולא נכח במשחק האחרון, העביר את האימונים ביומיים האחרונים והוא צפוי לעמוד על הקווים. שון ג'ונס שלא שיחק בגלל פציעה, יחזור גם הוא, מה שאומר שהפועל ירושלים תופיע עם סגל מלא.

 

בקבוצה סימנו את המפגש עם ניז'ני נובוגורוד כמשחק מפתח שיכול להעלות אותם למקום הראשון בבית 7. עוזר המאמן, מרסלו ניקולה, אמר לקראת המשחק: "תהיה אווירה מצוינת. זה משחק ביתי ולכן חשוב לנו להשיג ניצחון. ניז'ני היא קבוצה עם כישרון גדול, קבוצה התקפית. אסור לנו לפתוח חלש, אסור לתת להם הרגשה שהם יכולים לנצח".

 

דיז'ון תומפסון שרשום רק למשחקים באירופה, הוסיף: "אנחנו חייבים לשחק טוב. אנסה לתרום ככל האפשר. הניצחון שלהם בשבוע שעבר על סנט פטרסבורג היה הפתעה ומצפה לנו משחק לא קל. אנחנו מוכנים לאתגר. בשבוע שעבר התחלנו את המשחק מול ריטאס בפיגור, אז אנחנו צריכים להיות אגרסיביים מהפתיחה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
מרסלו ניקולה
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים