שתף קטע נבחר

טיישון טיילור שוחרר מקריית גת

נועלת הטבלה החליטה לבצע זעזוע נוסף בסגל ונפרדה מהגארד האמריקני, שקלע 17.3 נקודות בממוצע. אחרי ששחררה גם את סינגלטון וקילינגסוורת', נותרה הקבוצה בינתיים עם שני זרים בלבד

אחרי התבוסה ב-39 הפרש להפועל ירושלים, החליטה מכבי קריית גת בצעד דרסטי לשחרר זר נוסף - טיישון טיילור (26, 1.91), ולמעשה נותרה בינתיים עם שני זרים בלבד. הגארד האמריקני הוביל את הקבוצה מתחילת העונה עם 17.3 נקודות בממוצע למשחק.

 

רק לאחרונה שיחררה הנהלת הקבוצה את ג'יימס סינגלטון בשל מה שהוגדר כחוסר התאמה כללי, ואת מרקו קילינגסוורת' בגלל צירופו של קרטיס קלי והצעה כספית מעירוני רמת גן מהליגה הלאומית שקלטה את קיליגסוורת' לשורותיה. בזמן שהקבוצה מחפשת מחליף לסינגלטון, כשעוד לא נמצא כזה בגלל שוק שחקנים דליל בסכומים הרלוונטיים, החליטו לשחרר כאמור גם את טיילור.

 

נשאר עם שני זרים בינתיים. אלעד חסין (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
נשאר עם שני זרים בינתיים. אלעד חסין(צילום: אבי רוקח)

 

בקבוצה לא אהבו בלשון המעטה את ההופעה של השחקנים ביום ראשון מול הפועל ירושלים, והבינו שצריך לחולל עוד שינויים בסגל כדי לשמור על הסיכוי להישאר בליגת העל. כרגע קריית גת שקועה בתחתית הטבלה עם מאזן של 2 ניצחונות מול 11 הפסדים, כשההפסד האחרון היה השביעי ברציפות, למרות התפטרותו של המאמן נתי כהן שהוחלף באלעד חסין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
טיישון טיילור
צילום: יאיר שגיא
מומלצים