שתף קטע נבחר

גלישה: 100 ספורטאים מהעולם יתחרו בנתניה

ליגת הגלישה המקצוענית (WSL) תתקיים בפעם השנייה בישראל ב-19 בינואר. יו"ר ארגון גולשי הגלים, יוסי זמיר: "אנחנו גאים, זה שונה מכל אירוע ספורט שחוותה המדינה"

נתניה תארח זו השנה השנייה ברציפות את ה –WSL (ליגת הגלישה המקצוענית) לתחרות QS כחלק מסבב המוקדמות העולמי. בשנה שעברה התקיימה התחרות היוקרתית בפעם הראשונה בישראל בחוף סירונית בנתניה, ונחלה הצלחה רבה.

 

ה-WSL הינו הגוף המקצועי המוביל בעולם של ענף הגלישה. בינואר 2016 הגיע ה-WSL לראשונה לישראל והשנה זה כבר הפך למסורת. לתחרות בחופי נתניה ב-19 בינואר יגיעו גם השנה גולשים מהסבב המקצועני.

 

בתחרות יתחרו למעלה מ-100 גולשים מרחבי העולם, אשר מתמודדים על ההעפלה לסבב המקצועני. התחרות תכיל את ליגת הגברים וליגת הנשים. קיום התחרות גם במסגרת סבב הנשים של ה-WSL חשובה לארגון גולשי הגלים, כצעד משמעותי לקידום הספורט גם בקרב המין הנשי.

 

יו"ר ארגון גולשי הגלים בישראל, יוסי זמיר: "ארגון גולשי הגלים והעיר נתניה גאים לארח גם השנה את תחרות הסבב העולמי בגלישת גלים. התחרות הראשונה תיזכר לדורות כזו הראשונה אי פעם של הסבב העולמי במתכונתו החדשה שנערכה בארץ, וכזו שהוציאה והביאה עשרות אלפי אנשים בימי החורף לחוף הים בנתניה על מנת להיות חלק מאירוע צבעוני, ששונה מכל אירוע ספורט שחוותה המדינה. השנה אנו חוזרים לעוד סיבוב של התחרות. הגדלנו את תחרות הנשים ואת סך הפרסים בתחרות ל-40 אלף דולר, בידיעה שיותר ויותר גולשים מרחבי העולם רוצים לקחת חלק בתחרות".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים