שתף קטע נבחר

בינוי ואז פינוי: פרויקט חדש ביד אליהו בת"א

חברת אחים דוניץ דיווחה לבורסה כי חתמה על הסכם התחדשות עירונית בשכונה המתפתחת במזרח ת"א. במסגרת הפרויקט ייבנו 450 דירות חדשות, ורק לאחר שהדיירים יכנסו אליהן - יהרסו 150 הדירות הישנות

קודם בונים, אחרי כן הורסים: חברת אחים דוניץ דיווחה היום (א') לבורסה על חתימת הסכם לבינוי-פינוי עם רוב הדיירים במתחם הנמצא בשכונת יד אליהו בתל-אביב, הגובל ממערב בגן וולפסון וממזרח בגבעתיים.

 

במקום משתלה - 300 יחידות דיור בירושלים

 

המתחם משתרע על פני כ-15 דונם ומורכב משבעה בניינים ישנים ובהם 150 דירות ושטחי מסחר. במקומם תבנה החברה לפחות 450 דירות בארבעה מגדלים בני 16-17 קומות ועוד ארבעה בניינים בני 4-6 קומות. יצויין כי מתן אישור לתוכנית נמצא בסמכות הוועדה המקומית. את הפרויקט תכנן משרד האדריכלים יסקי מור סיוון.

הדמיית הפרויקט החדש. למעלה: הבניינים הנמוכים, למטה: המגדלים הגבוהים (הדמיה: 3D VISION) (הדמיה: 3D VISION)
הדמיית הפרויקט החדש. למעלה: הבניינים הנמוכים, למטה: המגדלים הגבוהים(הדמיה: 3D VISION)

 (הדמיה: 3D VISION) (הדמיה: 3D VISION)
(הדמיה: 3D VISION)

אחים דוניץ היא החלוצה בהתחדשות מסוג בינוי-פינוי בארץ, וקידמה את הפרויקט הראשון בשכונת קריית האמנים בראשון לציון. במסגרת פרויקט זה, מפונות 276 דירות ותחתיהן מוקמות 1,400 דירות ב-14 מגדלים בני 19-31 קומות.

 

לדברי נסים אחיעזרא, מנכ"ל חברת אחים דוניץ, "בפרויקטים מסוג זה יש מורכבות רבה, אך בכל מה שקשור להתנהלות מול הדיירים, היא לעתים קלה יותר. קודם בונים מגדל חדש ומודרני ומעבירים את הדיירים, ורק אז הורסים את הבניינים הישנים, באופן שבו הדיירים מקבלים מפתח כנגד מפתח מבלי לעבור לדירות שכורות. אנו נמנף את הידע שצברנו בפרויקט בראשון לציון לטובת הפרויקט הזה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדמיה: 3D VISION
הדמיית הפרויקט בשכונת יד אליהו בתל-אביב
הדמיה: 3D VISION
מומלצים