שתף קטע נבחר

קולטון אייברסון לא נרשם למשחק באילת

מכבי תל אביב תפגוש בשני (19:45) את הדרומיים כשניצחון יגדיל את הפער שלה בפסגה משאר יריבותיה בליגת העל. גל מקל: "אילת זה לא מקום שקל לשחק בו". סוני ווימס: "רוצים להגיע עם אותה אינטנסיביות כמו מול דרושפאקה"

אחרי שעצרה את רצף ששת ההפסדים שלה ביורוליג, בניצחון 92:93 בבית על דרושפאקה ודייויד בלאט, מכבי תל אביב תחזור מחר (ב', 19:45) לזירה המקומית ותפגוש בחוץ את הפועל אילת במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. הצהובים הגיעו כבר הבוקר לעיר הדרומית וביקרו את ילדי תיכון רבין כחלק מפעילות הקבוצות למען הקהילה.

 

איינארס בגאצקיס, שלא היה לחלוטין מרוצה מהניצחון על דרושפאקה או לפחות מהדרך שבה הוא הושג, ואף גער בשחקנים בחדר ההלבשה מיד לאחר מכן, החליט שלא לרשום למפגש מול אילת את קולטון אייברסון ולהמשיך להריץ את מאיק צירבס שהיה טוב מאוד מול הטורקים (13 נקודות ב-18 דקות).

 

בגאצקיס בתחרות שלשות בתיכון רבין באילת. ימשיך להריץ את צירבס (צילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה) (צילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה)
בגאצקיס בתחרות שלשות בתיכון רבין באילת. ימשיך להריץ את צירבס(צילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה)
 

כזכור, דווין סמית' וקווינסי מילר עדיין לא נרשמו לליגה ובמכבי נכון לעכשיו שומרים אותם לשלבים המאוחרים יותר של העונה, בכל מה שקשור למשחקים במסגרות הישראליות (ליגה וגביע).

 

גל מקל התייחס לניצחון על הטורקים, עם הפנים למפגש מול אילת: "שמחים מאוד שניצחנו, היה חשוב לצאת מרצף ההפסדים שנקלענו אליו. יכולנו לעשות את זה יותר קל, אבל ניצחון הוא ניצחון. המשחק מול אילת חשוב מאוד, זה מקום שלא קל לשחק בו ואנחנו רוצים לנצח שם".

 

"צריכים לשמור על רמת אינטנסיביות גבוהה" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"צריכים לשמור על רמת אינטנסיביות גבוהה"(צילום: עוז מועלם)

סוני ווימס הוסיף: "אנחנו מרגישים נהדר, זה היה ניצחון גדול עבורנו והיינו צריכים אותו אחרי שישה הפסדים ברציפות ביורוליג. זה חשוב לביטחון שלנו. יש לנו עוד הרבה משחקים לפנינו ואנחנו מתרכזים בלנצח עוד ועוד. חשוב שנגיע למשחק מול אילת כמו שהגענו למפגש מול דרושפאקה, עם אינטנסיביות גבוהה ובתקווה שנשיג ניצחון".

 

אחרי אילת הצהובים ישובו לתל אביב, יערכו עוד שלושה ימי אימונים ויטוסו בחמישי לבירת ספרד למפגש פיקנטי מול ריאל מדריד, שנמצאת בכושר טוב אחרי שגברה בשבוע שעבר על אלופת היורוליג צסק"א מוסקבה, 85:95.

 

קבוצתו של עודד קטש, ששיחררה את טוני מיצ'ל, החתימה במקומו את וויל דניאלס. הפורוורד האמריקני עוד לא נרשם באיגוד ולכן לא ישתתף בהתמודדות. אילת חייבת ניצחון אם היא רוצה לנשום מעט אוויר ולברוח מהתחתית. בשני משחקיה האחרונים בבית, מול מכבי חיפה ומכבי ראשון לציון, היא הפסידה.

 

ינוח מחר. קולטון אייברסון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ינוח מחר. קולטון אייברסון(צילום: עוז מועלם)
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
איינארס בגאצקיס
צילום: יאיר שגיא
מומלצים