יום ראשון, 19.05.2024 שעה 13:58
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

ק"ש ואשדוד הזיעו, אך עלו לשמינית גמר הגביע

סיבוב ח': שתי הקבוצות נזקקו להארכה כדי לגבור על יריבות מליגה א'. מאוריסיו מנע מבוכה עם 0:1 מול הוד השרון, מושל (צמד) קבע 1:3 על הפועל איכסל

|
שחקני אשדוד. לא היה פשוט (אחמד מוררה)
שחקני אשדוד. לא היה פשוט (אחמד מוררה)

סיבוב ח’ בגביע המדינה נמשך היום (שישי) עם שלושה משחקים מוקדמין, כאשר אשדוד ועירוני קריית שמונה נמנעו ממבוכה מול יריבות מליגה א’ ועלו לשמינית. 0:3 קליל להפועל רמת גן על עירוני קריית אתא. 

הפועל הוד השרון – עירוני קריית שמונה 1:0

כמה זה היה קרוב. כנגד כל הסיכויים, הקבוצה הצנועה מהשרון הצליחה לגרור את קבוצת הצמרת של דרור קשטן להארכה, אך הכושר הגופני הכריע ולבסוף הצפוניים נמנעו ממבוכה והצליחו לעלות לשמינית. הקבוצה של דודו חלף, לעיני כ-1,200 צופים נלהבים במגרש בנווה הדר, נשארו רק עם המחמאות.

מאוריסיו אחרי שער הניצחון (שחר גרוס)מאוריסיו אחרי שער הניצחון (שחר גרוס)

ק”ש שלטה ללא עוררין בנעשה על כר הדשא, אך לא הצליחה לסכן את שער המארחת. ככל שעברו הדקות מד הלחץ עלה אצל האורחת, הוד השרון הגנה עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור והמשחק נשלח להארכה. לא עברו שתי דקות בתוך הארכה ומאוריסיו ניפץ את החלום של המארחת עם שער קל בנגיחה מקרוב. השחקנים של חלף לא הצליחו להשוות את התוצאה עד לסיום, ק”ש נשמה לרווחה. 

דרור קשטן ביציע (שחר גרוס)דרור קשטן ביציע (שחר גרוס)

דקה 92, ק”ש עלתה ל-0:1: שתי דקות בלבד בתוך הארכה, האורחת הצליחה לשבור את המחסום. כדור גובה מאגף שמאל הגיע למאוריסיו, שניצל יציאה לא טובה של בן וולבסקי כדי לנגוח מקרוב לרשת.

מאוריסיו חוגג (שחר גרוס)מאוריסיו חוגג (שחר גרוס)

הפועל איכסל – מ.ס אשדוד 3:1

עוד קבוצת ליגת העל שהתקשתה מול היריבה מליגה א’. הקבוצה של רוני אוואט אמנם בסוף עשתה את העבודה ועלתה לשמינית, אך היכולת לבטח לא מעודדת את המאמן. אחרי מחצית מאופסת, בה דווקא המארחת הייתה מסוכנת יותר, ניר ברדע המשיך כדור קרן של דן ביטון והעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-50. בדקה ה-74 אבי מלכה כבש מקרוב שער שוויון מפתיע ושלח את המשחק להארכה.

שחקני אשדוד חוגגים (אחמד מוררה)שחקני אשדוד חוגגים (אחמד מוררה)

בהארכה זה היה הזמן של בנצי מושל, שנכנס כמחליף והתברר כ”בינגו” של אוואט. בדקה ה-94 הוא החזיר את היתרון אחרי מסירה של קרלו ברוצ’יץ’ ובדקה ה-117 השלים צמד אישי וסגר את הסיפור.

 דקה 50, אשדוד עלתה ל-0:1: אחרי מחצית מאופסת, מד הלחץ אצל ספסל האורחת ירד מעט. דן ביטון הרים כדור קרן מצד ימין, ניר ברדע קפץ מעל כולם ונגח מקרוב לרשת. 

ניר ברדע נוגח (אחמד מוררה)ניר ברדע נוגח (אחמד מוררה)

דקה 74, איכסל השוותה ל-1:1: ההגנה של אשדוד התקשתה להרחיק ושילמה על כך ביוקר. חוסאם אבו סאלח הגביה נהדר לרחבה, אבי מלכה מתוך תיבת החמש שם את הראש ונגח את השוויון המפתיע.

שחקני איכסל חוגגים שוויון (אחמד מוררה)שחקני איכסל חוגגים שוויון (אחמד מוררה)

דקה 94, אשדוד עלתה ל-1:2: הדרומיים שוב נשמו לרווחה והחזירו לעצמם את היתרון. קרלו ברוצ’יץ’ מצא את בנצי מושל, שמקרוב המשיך לרשת והרגיע את רוני אוואט על הקווים. 

בנצי מושל. החזיר את היתרון לאורחת (אחמד מוררה)בנצי מושל. החזיר את היתרון לאורחת (אחמד מוררה)

דקה 117, אשדוד עלתה ל-1:3: מושל השלים צמד במשחק וסגר את הסיפור עבור האורחת. הקשר קיבל כדור עומק ארוך ונותר לבדו מול שעור המארחת. מושל לא התבלבל, הניף את הרגל ובעט חזק לפינה הרחוקה ולרשת. 

עירוני קריית אתא – הפועל ר”ג 3:0

החלום של הקבוצה הצפונית בגביע תם. חניכיו של ליאור זדה, שטיילו בסיבוב הקודם מול בית"ר כפר סבא (0:4), הגיעו למשחק בתקופה לא טובה (2 נקודות מ-9 אפשריות) ואף התקשו בלא מעט דקות במשחק, אך לבסוף השיגו את הניצחון ועלו לשמינית הגמר. בדקה ה-41 מוטי ברשצקי פרץ לרחבה במבצע אישי נהדר והרים לרחבה, ליעד ברקוביץ’ לא התקשה ומקרוב נגח את הראשון במשחק. בדקה ה-72 האורחת הכפילה את התוצאה כאשר ישראל ראש המשיך בראש כדור של דייגו סאליס. בתוספת הזמן עדי תמיר נעץ את המסמר השלישי וסגר את הסיפור.

שחקני הפועל ר"ג חוגגים (עמית מצפה)שחקני הפועל ר"ג חוגגים (עמית מצפה)

דקה 41, הפועל ר”ג עלתה ל-0:1: דווקא בדקות טובות של המארחת, שחקניו של זדה מצאו את ההגנה הצהובה רדומה. מוטי ברשצקי חדר לרחבה עם מבצע אישי יפה והרים לרחבה, ליעד ברקוביץ’ נגח מקרוב לרשת החשופה. 

דקה 72, הפועל ר”ג עלתה ל-0:2: האורחת התקרבה לניצחון. כדור קרן של ברקוביץ’ לא הורחק בצורה טובה, דייגו סאליס החזיר עם הראש לרחבה וישראל ראש היה במקום כדי להמשיך את זה בנגיחה לרשת. 

דקה 92, הפועל ר”ג עלתה ל-0:3: האורחת נעצה את המסמר האחרון. אחרי מספר בעיטות שנבלמו, הכדור הגיע לעדי תמיר, שמתוך תיבת החמש בעט לשער ומצא את הרשת.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */