יום חמישי, 20.02.2025 שעה 11:21
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
גביע ווינר 24-25
 גביע ווינר 
6225-2623מכבי ת"א
00-01הפועל ת"א
 בית 1 
9367-4045הפועל חולון
6317-3174עירוני קריית אתא
4244-2193הפועל עפולה
3253-2203הפועל ב"ש/דימונה
 בית 2 
9392-4155בני הרצליה
8392-4226עירוני רמת גן
4243-2283הפועל חיפה
3240-2033אליצור נתניה
 בית 3 
7313-3384הפועל ירושלים
5325-3074עירוני נס ציונה
4227-2183הפועל גליל עליון
4243-2283גלבוע/גליל

אנדרסון: מאמין שמול לובליאנה נגיע יותר מוכנים

במכבי ת"א מפיקים את הלקחים מה-86:80 לי-ם בגמר גביע ווינר. הגארד שקלע 26: "ירושלים חזקה משחשבתי". גרשון: "שילמנו מחיר על חוסר הניסיון"

|
הצהובים מאוכזבים. ביום חמישי - לובליאנה (אמיר לוי)
הצהובים מאוכזבים. ביום חמישי - לובליאנה (אמיר לוי)

קשה מאוד לסכם במילים את המשחק הטעון שנערך אמש (חמישי) בגמר גביע ווינר בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, אך הפרצופים המאוכזבים של הצהובים בסיום המשחק, סיכמו למעשה את סיפורו של הערב הסוער במלחה.

למרות שמדובר רק בגביע ווינר, הגמר המסקרן שהפגיש את שתי היריבות המושבעות ביותר בליגה, עורר מחדש את האמוציות החזקות, וגרמו לשחקני מכבי לצאת בפנים נפולות בסיום כשהם מאוכזבים מאוד מההפסד (86:80).

הצהובים של גרשון והאדומים של גודס עלו בטירוף על הפרקט, אך פתיחה טובה של מכבי ואלן אנדרסון לא הספיקה להם בכדי לשטוף את המגרש, וירושלים הצליחה לפתוח פער של 15 נקודות כבר במחצית. אם כל זה לא מספיק, לאורך דקות ארוכות הדאגה העיקרית של אנשי מכבי היתה לאנדרסון, שקיבל מכה חזקה בראשו ואף התעלף למספר שניות.

אנדרסון קיבל טיפול רפואי במקום, אך במקום להתפנות לבית החולים ביקש לשוב למשחק והתעקש לא לוותר על המחצית האחרונה. במכבי התלבטו האם לאשר לו לשוב מחשש שהדבר יסכן אותו, אך בסופו של דבר התרצו ואנדרסון יחד עם חבריו הצליח להחזיר את הצהובים למשחק בתחילת חצי השני.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
ירושלים מחזיקת גביע ווינר

כל זה כמובן לא עזר בסיום ומכבי נחלה הפסד ראשון העונה, הפסד כואב וצורם מכל הפסד אחר, כאשר מנגד היריבה הנצחית מהבירה חוגגת את גביע ווינר על חשבונה. למרות הכל הצהובים יודעים שהחלק החשוב עוד לפניהם והמבחן האמיתי כקבוצה יהיה רק בשבוע הבא, עת תוציא הקבוצה לדרך את עונת היורוליג כשתארח בנוקיה את אולימפיה לובליאנה.

מאמן מכבי ת"א, פיני גרשון, סיכם את המשחק ואמר: "עשינו את כל הטעויות האפשריות במשחק הזה. לא טוב להפסיד אף פעם וצריך לדעת מה לא הולך ולהבין איפה אנחנו מתקשים כבר עכשיו. אחרי ההפסד הזה אולי אנחנו יודעים יותר טוב איפה אנחנו מתקשים ומה אנחנו צריכים לשפר בהקדם". 

פיני גרשון: &qout;עשינו את כל הטעויות האפשריות&qout; (אמיר לוי)
פיני גרשון: "עשינו את כל הטעויות האפשריות" (אמיר לוי)

"אני לא רוצה להפיל על אף אחד שום דבר, זה לא שחקן אחד שעשה טעות, זה המחיר שאנחנו משלמים על ההרכבים שאנחנו משחקים איתם ועל חוסר הניסיון. יש גם שחקנים שעדיין לא שיחקו באווירה הזו של ירושלים ואני מקווה שבפעם הבאה שהם יהיו כאן הם ישחקו יותר טוב. אין ספק ששחקנים נראו אחרת ממה שהם נראו לפני שבועיים", הוסיף.

אנדרסון שסיים כקלע המצטיין במשחק עם 26 נקודות, לא מתרגש מהפסד הבכורה של הצהובים ומצהיר שלמשחק הראשון של העונה ביורליג, ביום חמישי מול לובליאנה, מכבי תבוא שונה לגמרי.

אנדרסון מקבל טיפול (אמיר לוי)
אנדרסון מקבל טיפול: "הליגה בישראל לא חזקה כמו במקומות אחרים" (אמיר לוי)

"אני מאמין שהקבוצה כבר תהיה הרבה יותר מוכנה לקראת לובליאנה. עם כל הכאב, זה היה הפסד ראשון שלנו אחרי ההכנה בשבועות האחרונים ואני מאמין שליום ראשון למשחק האימון מול היוונים נבוא יותר חדורים ואז ללובליאנה נבוא מפוקסים".

על הרמה של קבוצות ליגת ווינר הוסיף ואמר: "הליגה לא חזקה כמו ליגות במקומות אחרים ששיחקתי בהם, אבל עכשיו אחרי שראינו את ירושלים היא נראית ליגה מאוד מעניינית ויותר חזקה ממה שחשבתי. היה לנו משחק קשה בגמר הזה ונראה לי שהולך להיות נחמד לשחק כאן".

שרון דרוקר: "הפסד אף פעם לא בא בחשבון מבחינתנו"
עוזר המאמן, שרון דרוקר, ניסה להסביר מה תהיינה ההשלכות של ההפסד: "גם הפסד זה חלק מקבוצה חזקה, אנחנו עדין נמצאים בתחילת עונה, יחסית מוצלחת עד כה, אנחנו נצטרך לנתח את המשחק הזה מכל הכיוונים, איבדנו במשחק חלק מהדברים שאפיינו אותנו וחבל, עד כה עשינו 20-30 אסיסטים במשחק ומול הפועל ירושלים זה לא הצליח. שחקנים ניסו הרבה יותר לבד וזה פחות הלך, אבל בסך הכל יש לקבוצה הזו הרבה כישרון".

דרוקר עם גרשון ולימונד: &qout;השחקנים ניסו לבד וזה לא הלך&qout; (אמיר לוי)
דרוקר עם גרשון ולימונד: "השחקנים ניסו לבד וזה לא הלך" (אמיר לוי)

אז מה בכל זאת, אם בכלל, הוא לוקח מהמשחק הזה? "יש גם דברים חיוביים שאנחנו לוקחים מהמשחק הזה, הצלחנו לחזור ממצב קשה של פיגור 15 נקודות והובלנו את המשחק, אבל עשינו לקראת הסיום כמה טעויות שהרסו לנו. היה לנו שבוע קשה ועמוס ובשבוע הבא יש לנו משחק אימון נוסף ואז את היורוליג ביום חמישי", אמר דרוקר.

במכבי אף פעם לא אוהבים להפסיד ובטח לא בגמר שבו הם פוגשים את היריבה המושבעת. דרוקר שכבר עבר הרבה במהלך קריירת האימון שלו מרגיע ומסביר: "אפשר לנווט הפסדים לכל מקום שרק רוצים, אך אם לומדים מהם ומתקנים אפשר להוציא מזה משהו חיובי, למרות שהפסד אף פעם לא בא בחשבון מבחינתנו".

שחקני מכבי בטקס הענקת המדליות (אמיר לוי)
שחקני מכבי בטקס הענקת המדליות (אמיר לוי)

גיא פניני: "שאוהדי ירושלים יעשו מה שהם רוצים"
העידוד המאסיבי של אוהדי הפועל ירושלים הצליח לא פעם ולא פעמים להתסיס את הקהל המצומצם של מכבי וכן את אנשי ושחקני הקבוצה. במהלך הירידה למחצית אף התפתחה תקרית לא נעימה בין שחקני מכבי, זאת לאחר שגיא פניני שספג לאורך כל המשחק קללות ושריקות בוז, גם זכה לחוש מקרוב את נוזלי הגוף של אחד האוהדים, כאשר זה האחרון ירק עליו.

שחקני מכבי שהיו בדרכם לחדר ההלבשה ראו את התקרית והחלו בניסיון להפריד, אך מספר האוהדים שהתגרו בהם עברו גם לקורבן הבא, רביב לימונד, מה שהוביל את הקפטן הוותיק, דריק שארפ להתערב אף הוא בניסיון לפזר את המהומה ולאפשר לחבריו להשלים את הירידה לחדרי ההלבשה.

גיא פניני: &qout;אני (אמיר לוי)
גיא פניני: "שאוהדי הפועל ירושלים יעשו מה שהם רוצים" (אמיר לוי)

בסיום פנו מספר אוהדים של הפועל ירושלים לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה כנגד פניני, כשזה מבחינתו אמר: "הם ניסו לתקוף את לימונד אני בסך הכל התגוננתי, שיעשו מה שהם רוצים, אני לא מבין מה הם רוצים ממני. על מה יש להגיש נגדי תלונה?".

אז למרות האווירה הסוערת שהיתה במלחה, דרוקר דווקא חושב שהיא תתרום לשחקנים לקראת ההמשך: "השחקנים שלנו כבר ראו אווירות טובות כאלה בעבר בקבוצות בהן שיחקו וזה טוב מאוד שאנחנו משחקים באווירה כזו - ככה השחקנים יכנסו לאווירה של אירופה וירגישו קצת את הליגה שלנו".

היום יזכו חניכיו של פיני גרשון ליום חופש אחרי השבוע הארוך שעברו וביום שבת כבר ישובו להתאמן לקראת משחק האימון שמצפה להם מול היוונים ביום ראשון בהיכל נוקיה.           

לכתבה זו התפרסמו 98 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 98 תגובות ב-72 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
72
אור11/10/09, 12:59

וישנייבסקי צריך בטחון ולהתחבר לכל השחקנים.. איידסון גם צריך להתחבר.. בתכלס הם שניהם שחקנים טובים..
לאזמה לא כל ךכך ראיתי את היכולת שלו נגד הפועל.. אבל במשחק שראיתי נגד גליל הוא שיחק יפה..
לאמפה לבינתיים ממה שראיתי לא שווה מי יודע מה.
אנדרסון ופניני מעולים  הם נלחמים ופשוט אני נהנית לראות אותם על המגרש

השב   •  00
71
בנצי11/10/09, 12:43
ממתי? למה לא ספרו לי?
זה שאידיוט אחד זקח חזיז במלחה לא אומר שאנחנו במלחמה.
יותר טוב שבתור "אוהד" ירושלים, תתעסק יותר בלאהוד ופחות בלקבוע מול מי לצאת למלחמות. 
השב   •  00
70
ס.ג.11/10/09, 12:28

אני לגמרי מסכים עם האוהדים שנמאס להם מההקנטות החוזרות ונשנות בין קבוצות האוהדים.
אני אישית לא שונא את מכבי ובטח שלא את חולון. אני אוהד של ירושלים. הפועל ירושלים.
לא אכפת לי אם מכבי לוקחים את היורוליג בהליכה או שחולון לוקחת אליפות.
אכפת לי מה הקבוצה שלי עושה. וככל שיותר אוהדים (משני המחנות) יבינו את זה, כן ייטיב לכולם.

ואגב גיא פניני,
די. מספיק. נראה לי שמיצינו את הקטע. אני לא מכיר שחקן ישראלי שיציעו לו תוספת של כמה מאות אלפי שקלים למשכורת והוא יגיד לא.
אין שחקן, באף קבוצה באירופה שיציעו לו לשחק באחת הקבוצות הבכירו ביורוליג והוא יסרב להזדמנות.
גיא פניני שיחק בהפועל, נתן הופעות טובות. לקח איתנו שני גביעים. וזהו. נגמר. שיהיה לו בהצלחה בהמשך דרכו.

מתי נלמד ממכבי לאחל הצלחה לשחקנים שעזבו אותנו? אני לא זוכר שניקולה ווציץ התקבל בקללות כשהוא הגיע עם אולימפיאקוס לנוקיה.


 

השב   •  00
69
צפוני10/10/09, 08:03
אוהדי ירושלים היקרים, אני מברך אותכם מכל הלב, על הזכיה בגביע ווינר. אין מה להגיד, הקבוצה שלכם, בסגל חסר או לא, הצליחה להעמיד משחק גדול ולנצח עם הרבה כבוד, את הקבוצה שאני אוהד - מכבי תל אביב!

אבל לא הגיע הזמן לחזור לעידוד ספורטיבי וכייפי של שירים נגד שירים, אילן שאגות נגד שאגות (של עידוד כמובן.). נבוא למשחקים, נעודד את הקבוצה שלנו ונסתפק בזה! אם לא, לאן מובילה הדרך? לפני זמן לא רב, אוהד מטומטם, זרק חזיז שקטע אצבעות של שומר שלא עשה רע לאיש. האם אנחנו צריכים להפוך את המגרשים לאזור מלחמה? מה השלב הבא? נתחיל להגיע עם כלי נשק? אין לנו מספיק מלחמות? אני בטוח שכולנו הרי נלחמים כתף מול כתף בשעת מלחמה אמיתית, אני בטוח שאנחנו משרתים יחד בצבא. אז מה בגדוד אנחנו אחים בדם, אבל על המגרש שנאת אחים?

אם כל הפרגון שלי למשחק ולנצחון שלכם בגביע ווינר, לא קצת הגזמתם עם פניני? הוא היה אצלכם פעם, גיבור. הוא שחקן כדורסל, זה המקצוע שלו ובמסגרת המקצוע הוא עבר למכבי תל אביב, האם זה פשע? אתם לא עוברים עבודה, מפעם לפעם, לצורך שיפור תנאים? אם לא בא לכם לתת לו כבוד, כמו שויציץ מקבל, כשהוא מגיע לנוקיה (גם תחת חסות אולימפיאקוס), אז אל תתנו לו! אבל לקלל ולגדף אותו, למה?

התלונה במשטרה קטנונית ומיותרת!

באו נחזור לשפיות! בסופו של דבר, אנחנו צריכים האחד את השני, אתם יכולים לדמיין את הליגה, בלי היריבות בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים?

שנה טובה לכולם!
השב   •  60
אין על מכבי10/10/09, 16:40

הכל יוצא מפרופורציות וכדאי מאוד שנעצור את זה
הייתי במשחק וממש התביישתי במה שקרה שם. פניני הוא בנאדם ושחקן מעולה והאוהד פשוט הרביץ לו כי הוא כועס שהוא כבר לא משחק בהפועל.. פשוט נורא העידוד של הפועל. במקום לעודד הם מקללים את שחקנים היריבים

השב   •  00
68
צפוני10/10/09, 07:47
השב   •  00
67
שי10/10/09, 07:29
דומה לילד שמנת שקיבל הכל.
השב   •  00
66
שי10/10/09, 07:28
מכבי שיחקה בלי לאמפה,בלותנטאל ופרקינס , ובכל זאת הזעתם , אז אל תבלבלו את השכל כי בגלל החוק הרוסי אתם לא תפגשו את מכבי האמיתית , ולמרות זאת תפסידו בעתיד למכבי , אני אישית תצוגה כזו של סימונס לא תחזור שוב.
השב   •  10
65
גר ליד נוקיה10/10/09, 01:42
תראו איזה תגובה חכמה, של בנאדם עם שכל, לא סתם ילד בן 2. אני אוהב אותך אחי, כן ירבו. בכלל, כולנו אחים ואם כבר לשנוא אז רק את חולוניה, שבאים למגרשים רק לעשות עבריינות וחזיזים
השב   •  10
64
אלעד09/10/09, 22:59
אני כבר לא יכול לקרוא עוד על זה שכולם אומרים על קבוצה השניה כמה היא גרועה וכמה היא עושה דברים רעים וכמה האוהדים של הקבוצה נגדי הם רעים ופחדנים ומגעילים ושונאים דיי כבר אוהדים מקללים את פניני אחרי זה מריאם לו כשהוא קולע במדיי הנבחרת ולא ולא חושבים על איזה מדים הוא ילבש אחריי הקיץ כי באותו רגע הוא מייצג את אוהדי ירושליים תל אביב חיפה אליצור יבנה ועירוני ארגזי יוקנעם זה לא משנה בסוף כולנו רוצים טוב ח לשני ואם אני שומע על חייל שנפל בקרב אני לא אומר "זה בסדר הוא לא אוהד את הקבוצה שלי אז הוא במילא בן אדם מגעיל" אז די
השב   •  51
63
ליאור09/10/09, 22:11
מכבי פיספסה בגדול את מטרת המשחק ובכך עיכבה משמעותית את הכנסתם של למפה ואיידסון למסלול. מדובר במשחקי הכנה שמטרתם לסייע לקבות להתאמן ולהערך לליגות השונות. לא ייתכן  שפיני ויתר על מחק בין גבוהים ובכך ויתר על לאמפה (עכשיו ייקח לו חודש כי לאמפה מתוכל וחסר ביטחון). תרגול,תרגול ומוכנות לשלבים הקשים באמת.
השב   •  00
62
יהודה09/10/09, 21:09
אוסף שחקנים שלא מחוברים לקבוצות לא מכבי וגם לא הפועל.
זה כבר לא מה שהיה פעם,שהשחקנים היו משחקים בשביל הסמל.
היום כולם משחקים בשביל הכסף,ולכן אני כבר לא אוהד שום קבוצה.
מצחיקים אותי החברה שכועסים על פניני,מה עובר להם בראש.הם לא רואים שרב שחקני הפועל ירושלים היו שחקני מכבי בעבר.
השב   •  00
61
אדום לעד09/10/09, 20:37
מה כל אוהד מכבי מתקפל ונהיה האוהד האולטימטיבי מה אתם משחקים אותה אוהדים שמוכנים לתת את הלב והנשמה כמו האוהדים של הפועל שרודפים אחרי הקבוצה שלהם לכל מקום? אתם בחיים שלכם לא תבינו מזו אהבה לקבוצה אוהדי מכבי אז אל תתחילו להתבכיין אכלתם הפסד
השב   •  01
60
צהוב עולה09/10/09, 20:28
חבר''ה כולכם מעצבנים אותי.כי זה תחילת עונה וכל אחד רוצה להוכיח שהוא יותר טוב מהשני ולכן כל אחד זרק והחטיא.לאנורא אולי לא לקחנו את גביע משחקי "אימון" ואנחנו נהיה הרבה יותר טובים ביורוליג כי שמה לא חייב ישראלים!!
השב   •  00
59
חיים09/10/09, 19:35
ללובליאנה יש סוסים צעירים וטובים מתחת לסלים ואת זה יהיה ניתן לראות במשחק.  יש להם לדעתי משהו כמו 4, 5 שחקנים 2.10 ומעלה שרובם די טוב וכרגיל החולשה של מכבי זה משחק הפנים שלה וכמו שזה נראה היום מכבי תפסיד מול לובליאנה כי אנדרסון אחד ואיידסון המאכזב לא יספיקו.  המשך שבוע נעים .
השב   •  00
58
שרוף09/10/09, 17:09
השב   •  00
57
צהוב09/10/09, 17:03
אני רק רוצה להזכיר את קרלוס ארויו שהכריז 5 דקות לפני המשחק מול אולימפיאקוס שהוא לא כשיר לשחק בגלל כאבי גב.
אנדרסון ספורטאי בחסד. כמה רואים שהוא הבין לאן הגיע, גם מכה בראש המלווה בהתעלפות לא מנעה מנו לחזור למשחק,
יהיה בסדר. עם מנטליות כזו אי אפשר לצאת לא מרוצים.
אף אחד לא אוהב להפסיד אבל מכבי אתמול חזרה ממינוס 17 רק במלחמה ועל זה אפשר להיות מרוצים.
השב   •  20
אדום מהארמון09/10/09, 18:14
אחרי שהובילה 12 , גם מזה תהיה מרוצה ? אם אתה אומר אז סבבה..
השב   •  10
56
שרוף09/10/09, 16:57
השב   •  00
55
שרוף09/10/09, 16:56
הפסד כזה מוזר
כל הכבוד לשכונה של ירושלים שבראש ה"מהיג" אגייאר כמה אפשר לדבר רק היתחלנו . אני רוצה ליראות את הפרצוף השכונתי שלכם ב10|1|5
מיפגש אמיתי והפעם שכולל חשיבות אמיתית אצלנו בבית ברוכים הבאים
היכונו הפסד מתקתק לאדומים

המלצה לאגייאר
לדיבורים אין גבול אתה איש ללא כבוד תתחיל לשמור על מה שיוצא לך מהפה כי גם ככה אתה מגזים ללא הדיבורים . אתה מתאים יותר למקום אחר
השב   •  30
54
מאוכזב09/10/09, 16:55
אין כח מתחת לסל! אין מחליף תותח לאנדרסון! אין רכז ברמה תותחית! אנדרו+צ''אק חלשים ולא מוצאים את מקומם על המגרש** היחידי שתותח על הוא אנדרסון*אבל אי אפשר שרק הוא יהיה לבד בקבוצה* לאמפה שווה פחות מנורה ללאמפה! וצריך להעיף אותו רחוק מפה בטיסה בהולה בקונקורד*בקיצור מכבי לא בנוייה לעמוד מול פאו..אולימפייקוס..צסק"א..ריאל..ברצלונה..פילזן..סיינה..! וחבל מאוד כי חשבתי שהוענה פיני יבנה קבוצה תותחית..ונכון לרגע זה לא תותחית בקנה מידה אירופאי ולא בטיח! חסר גם למכבי ביג מן שמשחק עם הגב לסל! שבת שלום!
השב   •  21
53
גדי09/10/09, 16:54
ד
השב   •  00
52
שם טוב09/10/09, 16:42
הפסד זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות!
זה מכין את הקבוצה ונותן לה עוד מוטיבציה ומראה למאמן מה יש לשפר
השב   •  21
51
עומר09/10/09, 16:20
כל מי שזוכה בווינר לא זוכה בשאר התארים האחרים וזה לפי סטטיסטיקה שבוצעה על פי מקצועיים ולא סתם .
ההתחלה של ירושלים תהיה חזקה מאוד לאחר מכן התחלשו כי הוא שיתעייפו או שיזלזלו בשאר הקבוצות .
הפסד כזה לא יקרה יותר מול ירושלים.
וחוץ מזה , המשחק היה במלחה .
אם המשחק היה בהיכל נראה לכם שהפועל הייתה לוקחת ?
כי הקהל דחף אותה וגרם לשחקנים להשתגע במשחק (בצורה חיובית)
הולך להיות חורף חם בהיכל (גם בליגה הישראלית) . חג שמח לכולם !
השב   •  00
50
שלומי09/10/09, 15:44
השב   •  00
49
מכביסט09/10/09, 15:43
שמתם לב שמי זוכה בגביע ווינר יש לו עונה בינונית מינוס ? כך היה בכל שנה עם אשקלון שהיתה בתחתית וגם עם מכבי שזכתה אך הפסידה בכל הגמרים וגם ירושלים לא עלתה לגמר שנה שעברה ! זה נאחס אמיתי
השב   •  10
48
הצל הצהוב09/10/09, 15:40
תירגעו. בבקשה תירגעו. ניצחנו את כל המשחקים עד כה. לאמפה עוד לא נכנס לעונה, זה לא אומר שהוא שחקן לא טוב, אתם מגיעים למסקנות כה נמהרות. אנחנו לא צריכים ביג מן, זה רק יתקע את משחק ההתקפה המהיר ואהוב של גרשון. פישר הוא שחקן הרבה יותר מתאים לסגנון, וכנ"ל לאמפה, וכשהקבוצה תתחבר אז יתחילו להגיע הנקודות גם מהצבע. לגבי ויזנבסיקי- הוא אכן איכזב אתמול, אך נא לא למהר להפסיד. מקל, בכל מקרה, נראה אתמול מצויין ואם כבר אני בעד שיחרורו של פרקינס שכנראה ינדה את מקל מסגל הקבוצה ביורוליג. אנדרסון נראה הבול המדהים של מכבי, ואיידסון גם מתחיל להראות קצת מיכולותיו. כשויזנבסיקי ולאמפה ייכנסו לכושר משחק וכשהפאזל יתחבר כולכם תדברו אחרת. אתם יודעים רק לבקר. שנה שעברה ביקרתם על תחלופת השחקנים הגבוהה, ועכשיו אתם בעצמכם בעד להחליף הרבה שחקנים כבר אחרי ההפסד הראשון. תפסיקו לדבר שטויות ותיכנסו קצת לפרופורציות. זה רק גביע ווינר.
השב   •  30
47
שלומי09/10/09, 15:30
השב   •  10
46
יובל09/10/09, 15:23
מי ישמע, מכבי אף פעם לא הפסידו משחק שפיגרו בו בחמש שש הפרש כמה דקות לסוף? תבדוק שוב.
השב   •  00
45
יובל09/10/09, 15:22
אז ייגמר לי המקום
השב   •  00
44
מכביסט09/10/09, 15:20
סך הכל ירושלים הימרו על זריקת שלשות וקלעו אותן אבל המשחק היה אחר לגמרי אם הזריקות המשוגעות של ירושלים לא היו נכנסות !
השב   •  32
43
מכביסט09/10/09, 15:18
נכון שכולם חושבים שכדאי להחליף את לאמפה במישהו עב בשר שייתן גוף מתחת לצבע ? לאמפה לא נראה מחובר לקבוצה בכלל ! עדיף להביא מישהו דומה לדיון תומאס או מרכוס פייזר
השב   •  13
42
דיני09/10/09, 15:11
מישהו יודע כמה זמן אנדרסון חתם ?
השב   •  00
משאר09/10/09, 18:09
השב   •  00
41
יואב09/10/09, 14:30
זה יכניס לשחקני מכבי קצת בראש את היריבות בין המועדונים לדעתי השתן של מכבי עלה להם לראש והם חושבים לפי התיקשורת שהם לוקחים את הליגה עם יד קשורה אין וואקום בכדור סל לדעתי התוצהות של המישחק בכל ההספקטים התקרית עם פנני והפה של גומה אגייר עוררה ותעורר את הדב הצהוב בכל מישק בינהם יהיה מענין (בישביל לקחת למכבי תארים צריך להרדים אותם לא לעורר אותם}
השב   •  61
40
דורון09/10/09, 14:21
גיא פניני הוא אלוף האלופים! הלואי וכל השחקנים יהיו כמוהו!1
השב   •  40
39
ירון09/10/09, 14:05
כאחד שלא אוהד קבוצת כדורסל אני יכול להגיד שהדבר היחיד שאפשר ללמוד מהמשחק הזה הוא שמכבי כבר לא ווינרית כמו פעם. אם פעם מכבי הייתה בפיגור 5 שש-שבע דקות לסיום נגד קבוצה ישראלית היא פשוט הייתה טורפת את המגרש ומנצחת 10-15 הפרש. ככה זה כשנשאר רק שחקן ווינר אחד בקבוצה שארפ האגדה.
השב   •  32
מכביסט09/10/09, 15:13
משחק אחד עוד לפני שהתחילה העונה ואתה אומר לי "כבר לא" כאילו שהסקת מסקנות מ 3 עונות?!

המכביזם זה מושג שאתה מכיר? כי זה מושג ששייך רק למכבי ואומר שחוץ מניצחון ותואר לא מעניין כלום. במילךים אחרות, ווינריות זה השם השני של האימפריה הצהובה, ואין שנייה לה בקטע הזה

מכבי למרות משחק גרוע ביותר בו איבדה יתרון, חזרה מפיגור 15 בקלות, ורק אז חזרה לעשות טעויות (שפיני יעבוד עליהן עד תחילת העונה מן הסתם, כולל עבודה על היתרון שמכבי תמיד נכנסת לשאננות כשהיא משיגה אותו בקלות).

בארץ לעולם לא הייתה קבוצה יותר ווינרית ממכבי, וגם אין הרבה באירופה, למעט צסק"א ופאו
השב   •  00
38
רועי09/10/09, 13:57
השב   •  21
גר ליד נוקיה09/10/09, 14:18
אני אוהד י"ם גאה שגר 5 דקות מהיכל יד אליהו, ולא רואה אותך ממטר, כיף?
המלחמה שלנו לא איתכם אלא עם חולון, אז למה אתה כל הזמן עם הלכלוכים וההשמצות שלך פה? אם אין משהו טוב לומר, אל תגיד
השב   •  13
37
ח09/10/09, 13:40
מכבי ת"א הפכה לקבוצה שפשוט לוקחת שחקנים והורסת אותם מורידה להם את הביטחון והורסת להם את הקריירה אני ממליץ לשחקנים לא להגיע לשם..
רק תשימו לב שהשחקנים שבאמת הצליחו זה שחקנים שנחשבים לאגדה ואפשר לספור אותם על יד אחת. הלחץ הזה שסורר במכבי וחוסר סבלנות זה מה שמפיל את הקבוצה זה שנה 3 ברציפות..
כמובן שזאת לא הסיבה היחידה שכן חומר שחקני הפנים לא שווה כלום.
השב   •  33
מתנגד לאמירה09/10/09, 18:08
בוא נספור את השחקנים שמכבי שיפרה להם את הקריירה משמעותית:
הלפרין, וויצ''יץ'', פארקר, שאראס, באסטון, ליאור אליהו, וכספי- להזכירך הישראלי הראשון בNBA תוצרת מכבי. ושים לב שכמעט כל שחקן שכתוב כאן השתדרג ממכבי לNBA. וזוהי רשימת שחקנים מצומצמת, יש עוד רבים וטובים. הנה, ביינום. ממכבי- ל26 נקודות בדיטרויט פיסטונס.

רק שתבין כמה האמירה שלך לא נכונה יא אוהב הפועל, לך לך לנשק את גביע משחקי האימון ה"אדיר" שלכם.
השב   •  10
36
אלון ברד09/10/09, 13:33
בושה וחרפה הזילזול הזה של שחקני מכבי ת"א בליגה!
השב   •  10
35
amir09/10/09, 13:07
כולה גביע ווינר מסריח למי אכפת.. שבוע הבא הדבר האמיתי
השב   •  30
34
פיני גרשון09/10/09, 12:58
בושה מי שהחתים היפופוטם מעפן כזה בצורת סנטר.
השב   •  60
33
גיא הצהוב09/10/09, 12:56
מה קרה לאגייאר? מה הוא רוצה מפיני הסטלן הזה?
השב   •  02
32
שגיא09/10/09, 12:50
אני כול המשחק שאלתי את עצמי למה הוא לא רשם את פרקינס וישניסקי הזה וצאק לא עשו כלום
השב   •  10
31
צהוב09/10/09, 12:28
מפרקת את הגועל לגורמים
השב   •  31
קושקוש09/10/09, 14:09
ואם הפיינל פור היה במלחה לירושלים כבר היו 30 אליפיות!
השב   •  12
30
.09/10/09, 12:23
השב   •  23
שם טוב09/10/09, 12:36
איזה אוהד אתה יאללה סע לכורסא
השב   •  10
29
יוסי09/10/09, 12:02
השב   •  21
28
גיא09/10/09, 11:49
משחק זבל לדאתי מכבי ת''א היתה יותר טובה
השב   •  10
27
תומר אוהד מכבי09/10/09, 11:44
אוהדי הפועל שונאים את מכבי ושחקניה
יותר משהם אוהבים את הפועל ושחקניה לאוהדי הפועל חשוב שמכבי תפסיד מאשר שהפועל תנצח
אתמול הם היו יותר עסוקים בלקלל לריב להתגרות בשחקני מכבי במיוחד בגיא פניני יותר מאשר לעודד את הקבוצה שלהם אוהד הפועל שהגישו תלונה נגיד פניני שירק לעברם קודם כול התגרו קללו וגם ירקו לעברו לפני שהוא ירק לעברם וזה מראה כמה הם מעוררי רחמים ושונאי חינם בגלל אנשים כאלו נחרב בית המקדש השני
השב   •  221
הפועל בלב09/10/09, 12:00
תקשיב לי טוב חתיכת פישר,
הדבר היחיד שאתה לא יכול לערער עליו זה על האהבה של אוהדי הפועל לקבוצה שלהם. כשאנחנו בפיגור 20 ו30 (וזה קורה הרבה נגד מכבי) אנחנו ממשיכיםן לעודד כאילו אנחנו מובילים. התצוגות של הקהל שלנו בגמרים בנוקיה ייזכרו לעד כתצוגות עידוד מהגדולות שהיו, וכל זה בלי שזכינו אפילו פעם אחת באליפות. ההתלהמות אתמול נגד פניני הייתה כי בגד בקבוצה, באוהדים ובבדרך. הוא היה חתום ל-3 שנים וברח לפני שנגמר החוזה. זהו, אנחנו עם בוגדים לא מוכנים לחיות ולכן הוא ספג את זה.
הדבר האחרון שאתה יכול להגיד שאנחנו לא אוהבים את הפועל. אז לך תעשה חושבים ותכתוב שוב.
השב   •  75
the yellow one09/10/09, 12:32
על מי אתה עובד. כשמכבי הובילה לא שמענו רחש ממכם, את הזבוב על המקרר יכולתי יותר לשמוע מהאשר את העידוד "התומך" שלכם. אם כבר צריך להעמיד את כולכם לדין על ההתפרעויות הפתטיות שלכם. תעזבו בשקט את פניני, יא עלובי נפש, הוא לא שייך לכם יותר כי הוא מבין שאם היה ממשיך להיות אצלכם הוא לא היה מגיע לשומקום.
אנחנו עוד נזכור את העידוד שלכם כעידוד של אנשים פתטים, מגוחכים ובכיינים שבמקום לעודד ברוח טובה את הקבוצה שלהם הם העדיפו לעשות שלטים של "גיא פניני בוגד". ממש עידוד מלבב ומקסים ותומך, מה אני אגיד לך.
אתם ל-א אוהבים את הפועל, אתם שונאים את מכבי. זה הכל. אין מה להבין.
לך אתה לעשות חושבים.

חכו חכו למשחק בנוקיה.
השב   •  42
שם טוב09/10/09, 12:42
זה לא עוזר לקלל אותו זה ממריץ אותו יותר
השב   •  10
גר ליד נוקיה09/10/09, 14:20
מה זה פה? קומי קומי? ואם אני מוציא לכם את אביזרי העידוד הזה?
השב   •  12
רתם10/10/09, 08:23
והמון אוהדי מכבי בזויים.

החרא נמצא בשני צידי המגרש והחכמה היא לסתום ת''אף ולהתרחק ממנו.
השב   •  00
26
אדום בדם09/10/09, 11:43
מה  חשבת שאתה  משחק  נגד  חולון  או  חיפה . לא  י ידעו  אותך  שזו  האימפריה   מירושלים .  אה   הבנתי  לא  באתם  מוכנים .
השב   •  313
חולוני09/10/09, 12:47
צא מהסרט ומהר. אנחנו עם אליפות לא נקראים אימפריה ואנחנו גם קיימים איזה 40 שנה לפני שנוצר המועדון השנוא שלכם
אם אתם חושבים שגביע הבדיחה הזה הופך אותכם למשהו אתם חיים בסרט. כשמכבי נפלה לפני שתי עונות באליפות שלנו וזכו רק בגביע ווינר, אמרו להם שהם סיימו עונה בלי תארים! כי הגביע הבדיחה הזה אפילו לא נחשב תואר

תמשיכו לחיות בסרט הנצחי שלכם שחוזר כל שנה "השנה הולכים על אליפות", שמענו עליכם. תקשיבו לאוהד שלנו טוב טוב, לעולם לא תניפו צלחת, ולעולם לא תהיו אימפריה אלא קבוצה מנחוסית שתמיד מגיעה קצת קרוב ואז מפסידה שוב ושוב

השנה לא אנחנו ניתן לכם פייט אומנם, אבל כשתתחיל העונה וקבוצות יתחזקו ויתאמנו טוב, מבטיח לכם שלא רק מכבי תקרע אותכם אלא גם קבוצות אחרות
תאמינו לי שאת ההיסטוריה העגומה שלכם מול מכבי ואת התבוסות שחטפתם עד היום אני יודע טוב טוב כי שרוב המשפחה שלי אוהדי מכבי חוץ ממני ומאחי, השנה עם פתיחת העונה אני בטוח שחיפה תעיף אותכם שוב גם מהגביע וגם מהאליפות.
השב   •  80
25
להרחיק את השחקנים המתפרעים09/10/09, 11:42
ממה שנראה בטלויזיה דרק שארפ לא ניסה להפריד אלא היה בראש המתסיסים במכבי,ואף שתפסו אותו וניסו להרגיעו המשיך להשתולל ולהתסיס את שאר השחקנים ,פשוט בושה!יש להעמיד את השחקנים המתפרעים לדין ממה שזכור רון ארטסט הורחק ב NBA על דבר דומה לעונה שלמה
השב   •  45
the yellow one09/10/09, 12:23

מובן שמתסכל להפסיד לקבוצות עלובות כמו שלך או של ירושלים. אף פעם לא כיף להפסיד, בטח שבטח לא למכבי.

השב   •  21
חולוני09/10/09, 12:38
אוהדי ירושלים ירקו לעבר פניני ואז עברו ללימונד, כן כן האוהדים שכל השנה אומרים לנו שאנחנו קהל של ערסים אלימים התנהגו בדיוק אותו דבר בעצמם.
לפחות להבא יהיה לנו מה לומר לפחדנים האלה, כי אצלנו עוד לא קמה קבוצה שעד כדי כך פחדנו ממנה כדי שנירק על השחקנים לה, לנו לא רועדות ה.. כמו לירושלים. אז מ י ערס עכשיו יא אפסים?
השב   •  12
24
עמי09/10/09, 11:39
עונה חדשה יכולת ישנה כבר התרגלנו וטוב שכך שעוד עונה של מכבי התפקששה מילא יש עוד אפשרות בשנה הבאה
השב   •  10
23
סימונס09/10/09, 11:34
עם המשחק היה בנוקיה אתה יודע איך זה היה נגמר
השב   •  10
22
רתם09/10/09, 11:17

גם אפי טען שהוא משלם מחיר על חוסר נסיון בהתחלה - בסוף השנה היתה תמימות דעים כי ההרכב חלש.
מה עם חוסר הנסיון של הפועל? לא בא לידי ביטוי?

הבעיה של מכבי היתה ונשארה היעדר סנטר ומסתבר שגם אין רכז.
במקום שבעה זרים היה אפשר להסתפק בהחתמת שלושה זרים חדשים וטובים (אנדרסון, איידסון  וסנטר רציני).
את ליאור אליהו היה צריך להשאיר (ולשלם), את מפתחות הקבוצה לתת למקל (עוד לא מאוחר מדי), ואת טפירו להחתים כגיבוי.
להשאיר את פישר (או להחתים את לאזמה - לא צריך את שניהם), ולוותר על לאמפה (ביצועים עלובים באליפות אירופה פרט למשחק הראשון).
מי שחושב שלא מדובר בקבוצת פיינל-פור, הרי שגם הקבוצה הזאת היא לא קבוצת פיינל-פור.

בשלב זה אני מציע לשחרר (להשאיל) את לאמפה, לתת למקל את עמדת הרכז הפותח ולחפש סנטר. במידה ומוצאים סנטר צריך לשחרר זר נוסף (וישניאבסקי/פרקינס).
הדבר החשוב ביותר, צריכה להיות היררכיה, וקשה לבנות אותה בגלל עודף שחקנים והחוק הרוסי.

שורה תחתונה היא, שאם פישר עולה בחמישיה באירופה, הרי שהקבוצה לא השתפרה, בעמדות הפנים אלא נסוגה.
גם בתקציב נמוך יש להקפיד להחתים שחקנים בעמדות הנכונות.

מעבר לכך כל הכבוד להפועל וגודס שבחודש הרים קבוצה. מי שאותי הכי הרשים שם זה נעימי.
אולי בכל זאת נשארו עוד כמה רכזים ישראלים.

השב   •  136
אלי09/10/09, 11:35
אחריי 9 משחקים מותר גם להפסיד זה קורה שבספורט תופסים יום לא טוב עשית ניתוח מעמיק וחתכת שחקנים שרק הגיעו אין לך סבלנות בגרוש קבוצה מתגבשת לא ביום ולא ביומיים את הפירות אתה תראה אחריי שליש עונה באירופה ישחקו עם 2 גבוהים יהיה יותר קל ואגב הדבר היחידי שנכון זה שחסר למכבי שחקן נוסף שיתן נקודות לגביי רכז לדעתי פיני יבין לאט לאט שפרקינס יהיה רכז מוביל תן לו ביטחון ותראה איזה רכז תקבל לפי שנה שעברה הוא שחקן תותח וכדי שתירגע משחק אחד לא משקף עונה שלמה יהיו תרגילים תיאום לא קורה ביום אחד הכל יכול להשתנות שבת שלום
השב   •  20
רתם09/10/09, 14:59
אין חכם כבעל נסיון וסבלנות יש לי כבר שלוש שנים.
מי שבקיא בכדורסל מכיר את השחקנים ויכול להבין מה צפוי לנו (אתה כנראה לא מספיק בקיא).
אם היית קורא את התגובה ולא מגיב מהבטן היית רואה כי שום דבר שכתבתי אינו מתלהם וכל העובדות המצוייניות אינן קשורות לסבלנות, לתהליך גיבוש או לספת הפסיכולוג.
גם המסקנה לגבי מקל אינה חפוזה כיוון שמשחק היורוליג הקרוב ביום חמישי וצריך לקבל החלטות. אם וישניבסקי ישתפר או פרקינס יהיה פחות אנוכי, זה יקרה במהלך העונה.
אתה תולה המון בפרקינס (פנומן) ושוכח שהוא ואנדרסון יחד זה ציוות בעייתי.
לא חתכתי שחקנים, חתכתי,עמדות וזרים מפאת היעדר היררכיה, שכל-כך חשובה וחסרה בסגל הנוכחי.
אי אפשר להושיב שחקן ביום א'', ולצפות שיהיה טוב ביום ה''.

באופן כללי לא התרשמתי שאתה צריך/יכול ללמד אותי כדורסל (אולי ההיפך), יותר מדי פסיכולוגיה פחות מדי כדורסל.
חג שמח
השב   •  00
21
יואב09/10/09, 11:10
אני שונא ת''אוהדים שהפסידו ובאים בתירוצים
תפסידו בכבוד היום הפסנדו מחר הם יאכלו ת''להב
שיהיה מעניין בליגה ולא רק שמכבי יזכו בכל

השב   •  20
20
רפי09/10/09, 11:06
אני לא מנסה להמעיט חס וחלילה מערכה של הפועל י-ם, הם נתנו משחק מצוין אתמול, אבל הלך הרוח לפני המשחק היה שמכבי הולכת לקרוע את הפועל וגם על גישה כזאת משלמים ביוקר. חוץ מהלקחים שמכבי תפיק בנוגע לשחקנים כאלה ואחרים או בנוגע לטקטיקות משחק וכו'' מכבי צריכה ללמוד לתת כבוד כל יריבה אפילו אם היא נחותה. שיהיה בהצלחה רבה למכבי ת"א, בע"ה העונה היא תזכה שוב באליפות וגם תניף את גביע היורוליג.
השב   •  50
19
צהוב09/10/09, 11:03
למשטרת ישראל ולשוטרים שהיו במשחק.
במקום לשמור על הסדר ועל הקהל העויין של ירושלים, הם עמדו בצד ונהנו לצפות במשחק בחינם..!!
השב   •  20
18
אבי09/10/09, 10:58
השב   •  20
17
צהוב09/10/09, 10:56

אוהדי ירושלים רוצים להגיש תלונה נגד פניני על התרקית שהתרחשה בירידה למחצית.
האם לדעתכם, שחקן ש 2500 איש מקללים אותו כל המשחק ומייחלים למותו לא אמור להגיש תלונה על הסתה וניסיון לרצח..?!

השב   •  51
לא09/10/09, 12:39
לא
השב   •  10
16
אורי09/10/09, 10:54
השב   •  40
15
גיא הצהוב09/10/09, 10:50
הבאת אותה בסיכום.. כל הכבוד!
השב   •  20
14
דניאל09/10/09, 10:48
"זה מחיר של חוסר ניסיון"-מצוטט פיני גרשון. לא - להפועל ירושלים טונות של ניסיון.
אולי אבדת את יכולת האימון שלך, ואתה כבר לא מתאים לרמות הגבוהות.
אם מכבי תכשל השנה-זה רק בגללך, ותפסיק לסובב את כולם על האצבע, ולתרץ.
השב   •  14
13
שי09/10/09, 10:44
מכבי תהיה קבוצה יותר טובה ככל שתימשך העונה וגם תגיע לפיינל פור. זה נובע מהיחלשות הכדורסל האירופאי (בעיקר לטובת הכדורגל, אבל גם כי הכישרונות האירופאיים האמיתיים משחקים בנ.ב.א.), והעובדה שרק בישראל יש היסטריה כזו מהכדורסל המוגבל שביבשת. וקיים כמובן העניין הכלכלי: פיינל פור עם מכבי מבטיח הגעה של 6,000 אוהדים, ואף קבוצה, סליחה אף מדינה, לא שולחת כמות כזו של אוהדים. זה חלק מהקיצוניות הישראלית.
עד אז ניתקע עם הצביעות של שימון, שגרש את כל הישראלים המשמעותיים שלו, בנה קבוצה של אמריקאים ואירופאים ומנסה למכור לנו שלגיון הזרים הזה מייצג את מדינת ישראל.
הלוואי שירושלים יקחו סופסוף אליפות והניצחון אמש היה מעודד, אבל את הכסף סופרים במדרגות, אחרי השריקה לסיום בלבד. את זה, לצערינו, כבר למדנו בגמר של 2007. 
השב   •  33
12
דן09/10/09, 10:44
מה אתה נכנס לאתר של הפועל ?
השב   •  01
11
יהודה המכבי09/10/09, 10:40
סוף סוף התגלה הבלוף ששמו פיני, כשבלאט הרכיב לפיני את הקבוצה שלטה מכבי באירופה, כשפיני בוחר בעצמו את השחקנים הבלוף נראה לכל. גם השנה מכבי לא תגיע לפינל-פור ותתגלה כעוד קבוצה בינונית. אוסף של שחקנים עדיין לא עושה ממנה קבוצה. עדיף שפיני יחזור להשתטח על קברי צדיקים, מאז שהלך להשתטח על צדיקות טוב לא יצא לו מזה.
השב   •  34
10
מושון09/10/09, 10:39
השב   •  20
9
רן09/10/09, 10:35
אה זה לאמפה
השב   •  22
8
צהוב09/10/09, 10:34
ראיתי באתר של הפועל שגודס אומר: ''הוספנו עוד צלחת לארון''.
למר גודס: תזכיר לי על איזה צלחת אתה מדבר?! לא נראה לי לכם אחת כזו,
ומה בדיוק הוספתם, גביע משחקי אימון?!
אז הפועל היקרים: ''אף פעם לא תניפו צלחת''!!.
גיא פניני אוהבים אותך!!
או  או  או  מזה  הפועל !  !
השב   •  196
7
מושיקו09/10/09, 10:28
אני אוהד מושבע של מכבי ואני מברך בחום את ירושלים על הזכיה
השב   •  41
6
רוני09/10/09, 10:25
ואז אנחנו באמת נהיה קבוצה חזקה ועמוקה.
השב   •  31
5
הנרי09/10/09, 10:23
שולה מצרפת שום כלום
וילרבאן בקושי
לובליאנה תשאלו את אנה
השב   •  52
4
אוהד צהוב09/10/09, 10:23
למה רשמו את לאמפה בטופס אם הוא שיחק כמה שניות? היה כבר עדיף את פרקינס למשחק הזה. וישנייבסקי היה גרוע ולא שלט במשחק.
השב   •  71
שם טוב09/10/09, 12:39
חלאס להתלונן כולה משחק אימון.
השב   •  10
שלומי09/10/09, 15:31
השב   •  00
מתנגד לאמירה09/10/09, 17:53

אנדרו שיחק אתמול הרבה יותר טוב מבמשחקיו הקודמים, אבל מה שכן אני מסכים זה שלאמפה הוא זה שהיה אמור לא להתלבש ופרקינס היה צריך לשחק, אבל זה באמת רק משחק אימון ובפעם הבאה שנבוא למלחה יהיה גם הרבה יותר קהל והכל בסדר, אין מה להתרגש מכל הפסד. זה קורה וצריך לדעת להמשיך הלאה. ירושלים לקחו גביע לוזר, לא ווינר, כי כולנו יודעים שהמשחק מול חיפה היה מכור.

השב   •  11
3
חיפה אדומה09/10/09, 10:17
השב   •  42
אבי09/10/09, 10:58
השב   •  00
מאוורר בחורף?!!09/10/09, 12:20

גם שאלתי את הביצים שלי, והם אמרו אותו דבר

השב   •  00
2
בוגי09/10/09, 10:16
חה חה חה.הו הה מה קרה מכבי אכלה אותה,עכשיו שילכו למסעדת הפנכה שלהם,שם מלקקים להם את הצלחת,אבל לנו יש גביע!
השב   •  58
צהוב09/10/09, 10:37
צלחת אליפות להזכיר לך, ולא גביע לוזר שלא אומר שום דבר!!

גיא פניני אוהבים אותך!!
או  או  או,  מזה הפועל!!
השב   •  20
1
אז זהו שלא09/10/09, 10:13
השב   •  41
שמואל09/10/09, 10:22
השב   •  30
אסור לפספס
נגןכמה פעמים אפשר להקיף אצטדיון ב-90 דקות?
כמה פעמים אפשר להקיף אצטדיון ב-90 דקות?
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
/* LAST / NEXT ROUNDs */