שתף קטע נבחר

בית"ר ירושלים מאיימת לא להופיע למשחק

במועדון זועמים על הדרישה ל-570 אנשי אבטחה לקראת המפגש מול מכבי תל אביב באצטדיון טדי (ב', 21:00). רן בן שמעון בחר שלא להופיע למסיבת העיתונאים לפני המשחק. דן איינבינדר: "כל אחד יצטרך להוריד מהאגו". יממה לפני ההתמודדות, רק 2,000 כרטיסים נמכרו

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (ב', 21:00) את מכבי תל אביב בעיתוי בעייתי, אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון. אם הירושלמים יפסידו הם יסיימו את המחזור במקום השמיני. מלבד הקשיים המקצועיים, מתווסף כעת כאב ראש בנושא אחר: במועדון זועמים על דרישות האבטחה ומאיימים שלא להופיע להתמודדות.

 

טבלת ליגת העל

 

בית"ר נדרשה ל-570 אנשי אבטחה באצטדיון טדי מחר, כשהיציע המזרחי סגור. בשל כך שלחה הקבוצה מכתב למשטרת ירושלים עם מסר: 'הכמות לא מקובלת עלינו, לא פרופורציונלית ומבחינתנו - שלא יתקיים מחר משחק'.

 

"זה הזמן של הקהל לתמוך". השחקנים באימון (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
"זה הזמן של הקהל לתמוך". השחקנים באימון(צילום: אוהד צויגנברג)

 

רן בן שמעון בחר שלא להופיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק, ועוזרו זיו אריה הופיע לענות על השאלות במקומו. זו הפעם השנייה ברציפות שהמאמן מחליט להיעדר ממסע"ת, ובמינהלת הליגות זועמים בעקבות המעשה.

 

"רן בן שמעון ילד מספיק גדול, אתם יכולים לשאול אותו למה הוא לא הגיע", אמר זיו אריה. "אני עובד של המועדון ובא לכאן לענות על שאלות. אני חלק מהצוות המקצועי וכולנו עושים את המקסימום. כרגע אין מה להתווכח, בית"ר ירושלים לא נראית טוב. נמשיך לנסות למצוא פתרונות. ניצחון על מכבי ת"א יכול לדחוף אותנו קדימה".

 

"רן הוא ילד גדול, תשאלו אותו למה לא הגיע". זיו אריה (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
"רן הוא ילד גדול, תשאלו אותו למה לא הגיע". זיו אריה(צילום: אוהד צויגנברג)

 

בן שמעון באימון (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
בן שמעון באימון(צילום: אוהד צויגנברג)
 

עוזר המאמן הוסיף: "הייתה לנו יכולת לא טובה והיו תוצאות לא טובות. אין ספק שמשחק נגד צפיפות הוא הכי קשה שיש, ומשחק מול קבוצות כמו באר שבע, מכבי חיפה ומכבי ת"א אמור להיות לנו יותר קל. זה סגנון משחק שלשחקנים שלנו אמור להיות יותר נוח איתו".

 

דובר הקבוצה אושרי דודאי עדכן שפחות מאלפיים כרטיסים נמכרו לשני הקהלים נכון לעכשיו, יממה לפני המשחק. "אני חושב שבגדול הקהל מאוכזב מהתוצאות ומהיכולת", ניסה דן איינבינדר להסביר. "אפשר להבין את זה, במקומם גם אני הייתי מתאכזב, אבל זה הזמן להראות את העוצמות של הקהל. כשטדי מלא אנחנו נראים טוב יותר, אני מבין את האכזבה אבל זה הזמן לתמוך".

 

לא קיבל עדיין הצעה להארכת חוזה. איינבינדר (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
לא קיבל עדיין הצעה להארכת חוזה. איינבינדר(צילום: אוהד צויגנברג)

 

"נצטרך לתת את המאה אחוז שלנו כדי שהקבוצה תנצח, וכך גם הקהל. האוהדים צריכים לתמוך גם ברגעים הפחות טובים", הוסיף איינבינדר. "אני בטוח שיהיה משחק מעניין. מכבי ת"א תבוא אולי עם לחץ, אבל אם נראה את היכולת שאנחנו צריכים לספק נוציא תוצאה טובה. בחלק מהמשחקים לא היינו מספיק מרוכזים ומחויבים. אם נבוא מרוכזים ומחויבים התוצאות גם יגיעו. אנחנו נצטרך להתמודד עם הלחץ שיש בעקבות התוצאות. כל אחד יצטרך להוריד קצת מהאגו כדי שהקבוצה תחזור להשיג תוצאות טובות".

 

הקשר שיסיים חוזה בסוף העונה נשאל גם בנוגע לעתידו: "כרגע עוד לא דיברנו על זה. אני מנסה להיות מרוכז בהצלחת הקבוצה.

אני מחובר למועדון הזה והראש שלי רק בקבוצה. מסתיים לי החוזה בסוף העונה, אני עדיין לא יודע איפה אשחק בעונה הבאה". הקבוצה הודיעה שתנסה להשאירו.

 

בן שמעון מתדרך את השחקנים (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
בן שמעון מתדרך את השחקנים(צילום: אוהד צויגנברג)


פורסם לראשונה 01/01/2017 13:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
אוהדי בית"ר ירושלים
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים