Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 31 בדצמבר, 2016

ספר הג'ונגל, חייג לתפילה, הרוח הקטנה, ליד הים, הקרב על ורשה 1920, אלזה ופרד, שני פנים לינואר, אמהות מושלמות, קשרי דם, יחי הקיסר!, הטקס האחרון של ג'ו מאי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:15 ספר הג'ונגל | Jungle Book, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 24 בדצמבר, 2016, בשעה 17:00 בערוץ Yes5

09:35 חייג לתפילה | Dial a Prayer, ערוץ Hot דרמה 

דרמה קומית בכיכובם של בריטני סנואו ו-וויליאם ה. מייסי ("פארגו"). בחורה עם עבר בעייתי שעובדת במרכז שירות תפילות טלפוני, תחת הדרכתו של מנהיג דתי כריזמטי, פוגשת גבר שבטוח כי תפילותיו נענו בזכותה. בימוי: מגי קיילי. ארה"ב, 2015.

10:00 הרוח הקטנה Das Kleine Gespenst | The Little Ghost, ערוץ Yes5 

כל לילה, לאחר חצות, הרוח הקטנה מתעוררת בטירתה. הרוח מעוניינת מאוד לראות פעם אחת את העולם באור יום. כאשר קבוצת ילדים מגיעה לפתע למבצרה, הרוח מחליטה לאזור אומץ ולמרות כל האזהרות היא נחשפת לאור והופכת מרוח לבנה לשחורה… כעת, רק הילדים יכולים להציל את המצב. דיבוב עברית: ספיר דרמון, מקסים גלפנד, שירה מלמד. במאי: אלאין גספונר. גרמניה / שווייץ, 2013.

11:10 ליד הים | By the Sea, ערוץ Hot גולד + בשעה 22:00 בערוץ Yes3 

זוג נשוי מצוי במשבר זוגיות. השניים מגיעים למלון מבודד, שם אמור הבעל למצוא השראה לספרו הבא והאישה תנסה להתגבר על הדכאון שהשתלט על חייה. אולם במקום זאת, הוא מבלה את יומו בפאב המקומי, בעוד היא מגלה חור בקיר המשקיף על החדר הסמוך, שם מתארחים זוג נשואים טריים, שניכר שאינם מסוגלים להוריד את הידיים זה מזו. בהדרגה הופך המעקב אחר ההרפתקאות המיניות של השכנים, לעיסוק העיקרי של הזוג הנשוי. שחקנים: אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט, מלאני לורן, נילס ארסטרופ, מלוויל פופו. במאית: אנג'לינה ג'ולי. ארה"ב, 2015. סרט איטי, מדכא, המיועד בעיקר לחובבי שוטים ארוכים ופילוסופיים מאשר המחפשים אחר עלילה. ציון: 

18:30 הקרב על ורשה 1920 Battle of Warsaw 1920, ערוץ Hot פריים 

דרמת מלחמה, שנחשבת להפקה הגדולה ביותר בתולדות הקולנוע הפולני. לאחר שפולין זוכה בעצמאות בתום מלחמת העולם הראשונה, לנין מחליט לצאת למלחמה כדי לכבוש אותה ולהשליט את הקומוניזם בה. זה סיפור של הקרב המדהים שנערך באוגוסט 1920, שבו הפולנים נאבקו בבולשביקים, הבטיחו את עצמאות פולין ומנעו מהקומוניזם להתפשט. העלילה מתוארת מנקודת מבטם של רקדנית בלט בוורשה וקצין בחיל הפרשים שמאמין בסוציאליזם. שחקנים: דניאל אולבריצקי, נטשה אורבנסקה, בוגוסלב לינדה. בימוי: יז'י הופמן. פולין, 2011.

13:15 אלזה ופרד | אלסה ופרד | Elsa & Fred, ערוץ Hot דרמה

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 13 בספטמבר, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1


17:10 אמהות מושלמות | Two Mothers | Adore, ערוץ Hot דרמה

כשהתבגרו והפכו לאמהות, הן בחרו לגור אחת ליד השניה בעיירה אידילית המשקיפה על חוף ים. כמו האמהות שלהם, גם הבנים המתבגרים של רוז וליל הם החברים הכי טובים ונראה שדבר לא יוכל להפריד ביניהם. במשך קיץ אחד משותף, רגשות נסתרים צפים מעל פני השטח, והתשוקה מתפרצת בדרכים לא צפויות. שחקנים: נעמי ווטס,רובין רייט, חביאר סמואל. בימוי: אן פונטיין. סרט פרובוקטיבי, ניחן בצילומי נוף מדהימים, דוחף את הקהל לתוך מחשבה אינטלקטואלית, אך גם מעורר מבחינה מינית, רגשית ופילוסופית. ציון: 

18:05 קשרי דם | Blood Ties, ערוץ Hot אקשן 

מותחן פשע בכיכובם של קלייב אוון, בילי קרדאפ, מריון קוטיאר, מילה קוניס וג'יימס קאן. בברוקלין של שנות ה-70, פושע בן 50 שמשתחרר מהכלא, נעזר באחיו השוטר כדי להשתקם. אולם לא חולף זמן רב עד שהוא מתפתה לחזור לעולם הפשע. בימוי: גיום קאנה ("אל תגלה"). ארה"ב / צרפת, 2013. דרמה תקופתית יפה ומסוגננת, הנהנית ממשחק טוב, אך מעבר לזה אין שום עלילה שטרם נצפתה בעבר. ציון: 

21:30 יחי הקיסר! !Hail, Caesar, ערוץ Yes1 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 24 בדצמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

23:55 הטקס האחרון של ג'ו מאי | The Last Rites of Joe May, ערוץ Hot דרמה 

דרמה העוקבת אחר הימים האחרונים בחייו של ג'ו מאי, גבר מבוגר וחסר אמצעים כספיים, שתמיד חשב שעתיד מזהיר מצפה לו מעבר לפינה. כשג'ו משתחרר מבית החולים הוא מגלה כי דירתו הושכרה לאם חד-הורית ובתה בת התשע. שחקנים: דניס פארינה, מרדית דרוגר, בימוי: ג'ו מאג'יו. ארה"ב, 2011.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן