שיעור וחיזוק

בלב בני ברק: ה'סלבס' התקבצו לערב חנוכה

לרגל חג החנוכה התקבצו אמש (רביעי) מיטב ה'סלבס' מהציבור הכללי בביתו של איש עסקים חרדי בבני ברק, למפגש של שיעור תורה וחיזוק רוחני מאת הרב חיים הורביץ (ציצית)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מאזינים לרב הורביץ (צילום: באדיבות המצלם)

זה הפך לטרנד של ממש, מידי תקופת זמן מתאספים אמנים, שחקנים וידוענים הנחשבים למובילי דעת קהל בציבור החילוני בחצר ביתו של איש עסקים חרדי בבני ברק למפגש של שיעור תורה וחיזוק רוחני.

ל"כיכר השבת" נודע כי אמש (רביעי) לכבוד חג החנוכה הגיעו להשתתף בין היתר בני הזוג יהודה לוי ושלומית מלכה, מנחת 'האח הגדול' קורין גדעון וארוסה חילי סורוצקין, ניבר מדר ותומר ירוחם לצד אמנים נוספים.

בפני המשתתפים נאם הרב חיים הורביץ רבה של שכונת 'צהלה' בצפון תל אביב שדיבר על כוחם הסגולי של ימי החנוכה. "הימים הללו צריכים לחזק בתוכנו את המידות הטובות, את האחדות, אהבת חינם וכוח השליטה העצמית".

"כל אחד מאיתנו יכול בטיפה מאמץ להגביר את האור על החושך, להגביר את הטוב על הרע וללמוד לשלוט על הכעס ועל הפה מדיבורים רעים לשון הרע ורכילות", אמר הרב.

ה'סלבס' מאזינים לרב הורביץ

הרב דיבר באריכות גם על כח התפילה והדגיש בפני הנוכחים שהקב"ה מחכה מכל אחד ואחת שיפנו אליו ויבקשו ממנו כל מה שצריכים.

אחת הנוכחות התרגשה ואמרה כי יש האומרים שאחדות ישראל היא זו ששמרה על היהודים בגולה שלא יעלמו כמו עמים אחרים. "בעידן המודרני בו כל אחד עסוק בעצמו ומכור לטכנולוגיה המפגשים הללו גורמים לאחדות ולתחושת ה'ביחד' שלנו".

יצויין כי כפי שדווח ב"כיכר השבת", רבים מאותם 'סלבס' לקחו באחרונה חלק בקמפיין של סרטון ויראלי שזכה לאלפי שיתופים ברשתות החברתיות נגד דיבורי לשון הרע ורכילות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר