קארי פישר (מימין) ואמה דבי ריינולדס // צילום: רויטרס // קארי פישר (מימין) ואמה דבי ריינולדס // צילום: רויטרס

אמה של קארי פישר מתה יום אחריה

הלם בהוליווד: כוכבת "שיר אשיר בגשם", דבי ריינולדס, סיפרה כי היא מתגעגעת לבתה, הנסיכה ליאה מ"מלחמת הכוכבים" קארי פישר, ושעות לאחר מכן לקתה בשבץ ומתה • בנה: "עכשיו היא עם קארי וכולנו שבורי לב"

הוליווד באבל כפול: השחקנית האייקונית דבי ריינולדס (84) מתה אמש (חמישי) בעקבות שבץ, רק יממה לאחר שבתה השחקנית קארי פישר (60), כוכבת סרטי "מלחמת הכוכבים", הלכה אף היא לעולמה, בעקבות התקף לב במהלך טיסה. 

ריינולדס מוכרת בעיקר מהסרט ההוליוודי המיתולוגי "שיר אשיר בגשם". בנה של ריינולדס אישר את הידיעה המצערת. לדבריו, קצת לפני שלקתה בשבץ, אמו אמרה כי היא מתגעגעת לבתה והוסיף, "עכשיו היא עם קארי וכולנו שבורי לב".

השחקנית קארי פישר, כוכבת סרטי "מלחמת הכוכבים" שבהם גילמה את דמותה המיתולגית של הנסיכה ליאה, כאמור מתה יום קודם בגיל 60. היא לקתה בשישי האחרון בהתקף לב במהלך טיסה מלונדון ללוס אנג'לס והובהלה לבית החולים במצב קריטי לאחר ניסיונות החייאה, ובימים האחרונים דווח כי מצבה התייצב. שלשום יצאה ההודעה הרשמית מטעם בתה השחקנית בילי לורד כי "בצער עמוק הרינו לאשר כי אמי האהובה קארי פישר הלכה לעולמה בשעה 08:55 הבוקר. היא הייתה נאהבת על ידי העולם והיא תחסר לנו רבות".

ריינולדס (מימין) ובתה פישר // צילום: רויטרס
ריינולדס (מימין) ובתה פישר // צילום: רויטרס

ריינולדס (מימין) ובתה פישר // צילום: רויטרס

פישר הייתה גם בתו של כוכב הוליוודי וותיק - הבדרן היהודי־אמריקני אדי פישר שבגד בריינולדס עם אשתו הבאה - אליזבת טיילור. פישר פרצה כאמור בטרילוגיית סרטי "מלחמת הכוכבים" הראשונה שהחלה ב־1977, והפכה לדמות קולנועית אייקונית, בפרט בז'אנר הפנטזיה, הודות למראה של הנסיכה ליאה עם שתי הצמות המגולגלות בצידי ראשה. היא הייתה נשואה למוסיקאי פול סיימון ובזוגיות עם סוכן האמנים בריאן לורד, שעזב אותה למען גבר.

זאת ועוד, פישר גם שיחקה בסרטים "האחים בלוז", "חנה ואחיותיה" של וודי אלן ו"כשהארי פגש את סאלי", אך בעיקר נשארה בכותרות כשחשפה את התמכרויותיה והתמודדותה עם תסמונת הפרעה דו־קוטבית.

לאחרונה עלתה שוב לכותרות כשחשפה שבמהלך צילומי "מלחמת הכוכבים" ניהלה רומן סודי עם הכוכב הריסון פורד. היא איחדה כוחות עם פורד ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" שעלה לאקרנים לפני שנה והיה הצלחה קופתית אדירה.

ריינולדס (מימין) עם בעלה אדי פישר ובתם קארי // צילום: איי.פי
ריינולדס (מימין) עם בעלה אדי פישר ובתם קארי // צילום: איי.פי

ריינולדס (מימין) עם בעלה אדי פישר ובתם קארי // צילום: איי.פי

בין האישים שהספיקו לספוד לה היו מארק האמיל, שגם כיכב בסדרת הסרטים בתור לוק סקייווקר, שפשוט כתב: "אין מילים, מרוסק"; וופי גולדברג שאמרה: "קרי הייתה מצחיקה ומבריקה יותר ממה שלאדם מותר להיות, הפליגי הלאה נערת הכסף"; הבמאי סטיבן שפילברג סיפר: "תמיד הערצתי את קרי. ההבחנות שלה הצחיקו והדהימו אותי. היא לא נזקקה לכוח, היא הייתה כוח טבע בעצמה של נאמנות וידידות ואתגעגע אליה"; בילי די וויליאמס, שגילם בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" את דמותו של לאנדו קלריסיאן, כתב: "היא הייתה חברה יקרה, שהערכתי מאוד והערצתי. הכוח אפל היום".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו