הנאום של קרי

"משיחיות": אהוד ברק ונפתלי בנט התעמתו בטוויטר

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אמר כי נאומו של קרי היה "חזק ושפוי", וטען כי נתניהו "נגרר ע"י הזרם המשיחי". בנט, השיב לו כי "משיחיות היא למסור את העיר העתיקה" (חדשות)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
בנט וברק (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

נאומו של מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי אתמול (רביעי) בו שטח את משנתו המדינית ותקף את מדיניותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הביא את מתנגדיו של ראש הממשלה נתניהו לגבות את נאום קרי ולנצלו לתקיפת מדיניות ראש הממשלה.

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק טען אמש כי נאומו של קרי הוא "נאום חזק ושפוי". ברק אף טען, כי "ראש הממשלה נגרר על ידי הזרם המשיחי, עומד מול תהום ומתעקש לצעוד קדימה".

יושב ראש הבית היהודי השר נפתלי בנט ענה לברק ואמר כי "משיחיות היא למסור לערפאת את העיר העתיקה, להבליג על חטיפת חיילים, להציע לסורים את הגולן, להפקיר את מדחת יוסף ולהעז לחזור לצייץ".

בנט שהוזכר במרומז בנאומו של קרי שלוש פעמים התייחס לנאומו של קרי ואמר: "הוא ציטט אותי שלוש פעמים בעילום שם כדי להראות שאנחנו מתנגדים למדינה פלסטינית. אז הנה בגלוי: נכון. ככל שזה תלוי בי, לא נקים עוד מדינת טרור בלב הארץ".

"אזרחי ישראל שילמו באלפי קרבנות רבבות טילים, ואינספור גינויים בשל המדיניות המשיחית של מדינת פלסטין. הגיע הזמן לדרך חדשה, ואנו נוביל זאת", לשון הודעתו של בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר