שתף קטע נבחר

וובה בראון: "לא מזלזל, כל תואר משמח"

השחקן, שחזר מפציעה שהשביתה אותו למעלה מחודשיים, חגג עם הפועל ב"ש את הזכייה בגביע הטוטו: "לא ניצחנו שני משחקים בליגה, אבל יצאנו מזה יותר חזקים"

הפועל ב"ש חגגה אתמול תואר נוסף. ניצחון 1:4 על עירוני קריית שמונה באצטדיון בנתניה העניק לה את גביע הטוטו, בפעם השלישית בתולדותיה.

 

את שני השערים הראשונים במשחק כבש בן שהר, שמייצב את מעמדו כמלך שערי הקבוצה בכל המסגרות. בגביע הטוטו יש לו שישה שערים, בליגה שמונה ובליגה האירופית אחד נוסף. השער היפה במשחק היה ללא ספק זה של מהראן ראדי, מבעיטה אדירה מחוץ לרחבה, אך המרגש ביותר היה כמובן האחרון. הקפטן אליניב ברדה, שחזר לאחרונה מפציעה ארוכה, עלה כמחליף וכבש בנגיחה. היה זה שערו הראשון מאז חודש אוגוסט וחצי שעה לאחר מכן הוא כבר הניף את הגביע יחד עם הקפטנים הנוספים: שיר צדק ומאור מליקסון.

 

במהלך המחצית הראשונה התרחש אירוע לא שגרתי, במהלכו לא אהב המאמן ברק את העובדה שבן ביטון ענה לו לאחר שהעיר לו. המאמן איים להחליף את המגן הימני ואף הורה לעמית

 ביטון הצעיר להתחמם. בסופו של דבר לא נערך החילוף.

 

וובה בראון, שחזר מפציעה שהשביתה אותו למעלה מחודשיים, אמר: "כל שחקן נותן פה מה שהמאמן מבקש ממנו. אין פה שחקן שבלעדיו אי אפשר לנצח, ובגלל זה אנחנו קבוצה חזקה. יש לי את כל התארים בארץ. אני לא מזלזל בשום תואר וכל תואר משמח".

 

בראון התייחס גם לפציעה: "היה לי חוסר מזל במשחק בפראג ועברתי חודשיים לא קלים, עם עבודה קשה. הצוות הרפואי והפיזיולוגי עזר לי לעבור את זה ואני שמח שקיבלתי את הצ'אנס ועשיתי את העבודה שלי. לא ניצחנו שני משחקים בליגה, אבל יצאנו מזה יותר חזקים. הצוות הכין אותנו טוב כמו לכל משחק. הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה ונמשיך לעבוד קשה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שחקני ב"ש חוגגים
צילום: אורן אהרוני
מומלצים