שתף קטע נבחר

בראדלי וויגינס הודיע על פרישה: "הגשמתי הכל"

אחד מרוכבי האופניים הגדולים בכל הזמנים, שזכה ב-2012 בטור דה פראנס, החליט לפרוש בגיל 36: "הייתי בר מזל לחיות את החלום"

בראדלי וויגינס, מגדולי רוכבי האופניים בכל הזמנים, הודיע היום (ד') על פרישה מהענף.

 

בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, כתב: "הייתי בר מזל מספיק כדי להגשים חלום ושאיפת ילדות בכך שהייתה לי קריירה ופרנסה מהספורט שבו התאהבתי בגיל 12. פגשתי אלילים ואת הרוכבים הטובים ביותר במשך 20 שנה. עבדתי עם המאמנים והמנהלים הטובים בעולם ואני תמיד אהיה אסיר תודה על התמיכה שלהם".

 

 

זכה בטור ב-2012. וויגינס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
זכה בטור ב-2012. וויגינס(צילום: AFP)

 

"התמיכה והאהבה שקיבלתי מהציבור, באש ובמים ואחרי כל רכיבה, ילוו אותי תמיד. הרכיבה על האופניים נתנה לי הכל, ולא יכולתי לעשות את זה בלי התמיכה של אשתי הנפלאה קת' והילדים

 המדהימים שלנו. הפרק הזה נגמר עבורי ב-2016".

 

רובנו זוכרים אותו בתור אלוף הטור דה פראנס בעבר, אבל וויגינס הוא הספורטאי הבריטי שזכה בהכי הרבה מדליות אולימפיות בהיסטוריה. וויגינס (36) שבר בקיץ האחרון עם נבחרת הרדיפה הבריטית באולם את השיא העולמי והשלים זכייה בשמונה מדליות אולימפיות, אחת יותר מרוכב האופניים כריס הוי ושתיים יותר מהחותר סטיב רדגרייב.

 

היו רוכבי אופניים גדולים מוויגינס בעולם, אך ההצלחה שלו בכל כך הרבה מקצועות ותחומים שונים היא באמת יוצאת דופן. שימו לב לרשימה חלקית של הישגיו: ניצחון בטור דה פראנס ב-2012, שמונה מדליות אולימפיות, עשר מדליות באליפות העולם ברכיבה במסלול, שלוש מדליות באליפות העולם ברכיבת כביש ובנוסף לכל אלה הוא מחזיק בשיא העולמי ברכיבה במשך שעה - אתגר שהפך למוקד משיכה ויוקרה עבור רוכבי עילית רבים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
בראדלי וויגינס
צילום: רויטרס
מומלצים