וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לאחר שדליה נרצחה בברלין: רמי שנפצע קשה עדיין מורדם

26.12.2016 / 18:30

מחר צפויים הרופאים לדלל בהדרגתיות את חומר ההרדמה עבור הפצוע עד שיתעורר, כשלצד מיטתו יהיו אחיו וילדיו. יחד, הם ייאלצו לספר לרמי בימים הקרובים את בשורת האיוב על מותה של דליה

צילום: דב גיל-הר, עריכה: רן צימט

רמי אליקים, שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה בברלין בשבוע שעבר, עבר היום (שני) בהצלחה ניתוח ברגל בבית חולים בבירת גרמניה כשהוא עדיין מורדם, ואינו מודע לכך שאשתו דליה נהרגו בפיגוע. מחר, צפויים הרופאים לדלל את חומרי ההרדמה שלו בהדרגתיות. הוא צפוי להתעורר לצד ילדיו, שהגיעו לברלין מיד לאחר הלוויית אמם ביום שישי, וייאלצו לספר לו בהמשך על מותה.

מחר צפוי גם אחיו עפר לחזור לעיר, כדי להיות עם הילדים כשרמי יתעורר. פרט לדליה, עוד 11 בני אדם נהרגו ועוד עשרות אחרים נפצעו במתקפה שעליה קיבל אחריות ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש).

עוד בנושא:
"קטלני יותר מחייל": כך פיגועי הדריסה הפכו לנשק המועדף על דאעש
בדיקות פתע ואיסור על משאיות: כוננות שיא באירופה לקראת חג המולד
תוניסיה עצרה אחיין של המחבל מברלין: "הודה בתמיכה בדאעש"

רמי ודליה אליקים. באדיבות המצולמים
רמי ודליה אליקים/באדיבות המצולמים

ביום שישי נקברה אליקים, בת 66, בליווי מאות בני משפחה וחברים בבית העלמין החדש בהרצליה. בעוד חלק מבני המשפחה ליוו למנוחות את דליה, אחדים מבני המשפחה נשארו לצד מיטתו של רמי, בעלה, שמאושפז בבית החולים בברלין במצב קשה.

דליה הוגדרה נעדרת מאז הפיגוע. עם היוודע הבשורה הקשה על אודות מעורבות ההורים בפיגוע, הילדים אור בן ה-28 וחן בת ה-26 עשו את דרכם לברלין, ולבקשת המשטרה המקומית מסרו דגימות ד-נ-א כדי לסייע בזיהוי גופת אמם.

"הם היו זוג שאוהב את החיים", סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS עופר אליקים, אחיו של רמי. "זה מאוד אפיין אותם, כזוג, להיות בשוק בחג המולד, לשתות יין חם. הם טיילו, הם בילו, אהבו את החיים, מסיבות יום העצמאות של רמי זה שם דבר בהרצליה", סיפר אליקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דגל ישראל בין נרות הזיכרון לזכר קורבנות פיגוע הדריסה בברלין, שוק חג המולד בברלין, 22 בדצמבר 2016. דב גיל-הר באמצעות הוואווי, מערכת וואלה
נרות זיכרון בזירת הפיגוע/מערכת וואלה, דב גיל-הר באמצעות הוואווי

המחבל התוניסאי אניס עמרי נמלט מהזירה לאחר הפיגוע וכוחות הביטחון של גרמניה ניהלו אחריו מצוד נרחב. בתחילה העריכו כי הוא פצוע ונמצא עדיין בברלין, אולם ביום שישי הוא חוסל בחילופי אש במילאנו שבאיטליה, אחרי שנעצר בבדיקה שגרתית של המשטרה. לאחר שהשוטרים ביקשו ממנו תעודת זהות, המחבל שלף אקדח ופצע אחד מהם, בטרם נורה למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully