sportFive669979 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5
מעצר חלק מהחשודים ביולי האחרון (צילום: ספורט 5)
מעצר חלק מהחשודים ביולי האחרון | צילום: ספורט 5

התפתחות משמעותית בפרשת לה פמיליה. בכיר בארגון, שנגדו הוגש כתב אישום בגין הקטטה שגרמה לפציעתו של יורי סדלצקי אוהד הפועל ת"א, ביקש להגיע לעסקת טיעון ובתמורה ישמש כעד מדינה נוסף. אותו אוהד, המוכר ביציע המזרחי, עצור מאז החלה הפרשה.

לאתר ערוץ הספורט הגיע מזכר לפיו בימים האחרונים פנה אותו אוהד לחוקרים וביקש לעניין את הפרקליטות במידע שיש לו שיביא להפללת חבריו. אותו אוהד ביקש בתמורה למידע לקבל הקלה בעונש ושייגזר עליו רק שנה של עבודות שירות. החוקרים הופתעו מאחר ומדובר באוהד שעד עכשיו שמר על זכות השתיקה, סירב לענות לשאלות החוקרים וגם המידע שהוצג לו לפיו הוא נראה באותה קטטה לא גרם לו לדבר. בפרקליטות צפויים לקבל החלטה בעניינו בקרוב.

כעת כולם מחכים לחודש הבא, אז אמור להתכנס בית המשפט ולדון בראיות כנגד 21 אוהדים שנגדם הוגשו כתבי אישום. חלקם כבר שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים אבל החוקרים מעריכים שההתפתחות האחרונה תגרום לכל העצורים לנסות ולהגיע לעסקאות טיעון.

האמל
האמל"ח שנתפס | צילום: ספורט 5

כזכור, בסוף יולי 2016, לאחר מבצע משולב של כוחות המשטרה ברחבי הארץ נעצרו 50 חברים המשתייכים לארגון לה פמיליה המזוהה עם בית"ר ירושלים. כתבי אישום הוגשו כנגד 21 מהם, חלקם גם חיילים או קטינים. הם מואשמים באירועי אלימות קשים, סחר באמצעי לחימה והחדרת אמצעים פירוטכנים למגרשי הכדורגל. המעצרים התאפשרו לאחר שימ"ר חוף של משטרת ישראל הפך את אחד מחברי הארגון לסוכן סמוי ולעד מדינה. פרקליטות מחוז ת"א ליוותה את התיק הזה מתחילתו בחקירה הסמויה ועד היום. בנוסף באותו מבצע הביא הסוכן למעצרם של תשעה סוחרי סמים מאיזור הצפון.

פרקליטהם של העצורים טוענים כי עד המדינה היחיד בפרשה משקר וכי כל רצונו או להציל את עצמו על חשבון חבריו. הבעיה כעת היא שעוד אוהד, בכיר בארגון כאמור, ביקש להפוך גם הוא לעד מדינה אך הפרקליטות סירבה. כזכור, כאן בערוץ הספורט חשפנו ב-20 בספטמבר וידאו בלעדי מחקירת אוהדי לה פמיליה והפללתם