שתף קטע נבחר

בחולון זועמים על שעת המשחק: "פוגעים בנו"

הנהלת הקבוצה והאוהדים של הפועל חולון מאוכזבים מהשעה המוקדמת שנקבעה לרבע גמר גביע המדינה (18:25) בבאר שבע ב-2 בינואר: "מענישים אותנו על כך שאין לנו קבוצת כדורגל וקובעים לנו משחקים בשעות שנוחות רק לקבוצות היריבות"

בתחילת השבוע ניצחה הפועל חולון 70:91 את הפועל אילת ועלתה לרבע גמר גביע המדינה שם תפגוש את הפועל באר שבע, אך הנהלת הקבוצה והאוהדים כועסים בעקבות השעה המוקדמת שנקבעה למשחק.

 

מאחר שהפועל באר שבע משחקת בליגה הלאומית היא המארחת של המשחק שיתקיים באולם הקונכייה בעיר, ב-2 בינואר בשעה 18:25. המשחק הנוסף שיתקיים באותו יום בין עירוני נס ציונה למכבי תל אביב יחל ב-18:35.

 

דן שמיר. חולון תצטרך לצאת דרומה מוקדם (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דן שמיר. חולון תצטרך לצאת דרומה מוקדם(צילום: ראובן שוורץ)

 

לאחר שהתבררה שעת המשחק, אוהדים רבים התלוננו בטענה שמדובר בשעה מוקדמת מדי לתושבי העיר חולון, שצריכים לנסוע כשעה וחצי עד לאולם בבאר שבע, מה שמצריך את חלקם לעזוב את מקום העבודה בסביבות השעה 16:00.

 

יו"ר הפועל חולון, איתן לנציאנו, אמר: "הפועל חולון מאוכזבת מקביעת השעה. באר שבע מהסיבות שלה הגישה בקשה לדחות את המשחק ליום שני, כי לקבוצת הכדורגל שלה יש משחק ביום ראשון, והאיגוד נענה להם מבלי לשאול את דעתנו. אין שום היגיון שאנחנו ניענש על זה שאין לנו קבוצת כדורגל ויקבעו לנו משחקים בשעות שנוחות לקבוצות היריבות. אנחנו מצפים שגם בנו יתחשבו. אגב, המשחק גם ככה לא משודר בשידור ישיר כך שאינני מבין מה פשר השעה המוקדמת הזאת, שתצריך אוהדים שלנו להפסיד יום עבודה ויגרום לקבוצה לצאת בשעה מוקדמת".

 

לנציאנו אמר עוד: "מעבר לזה שהמועדים הללו יפגעו בנו כלכלית זוהי גם פגיעה מקצועית קשה. חשוב לציין שהוגשו בקשות למינהלת ולאיגוד לשנות את השעות כדי שיתאימו לכל הצדדים. אין לי ספק שבקשות יפלו על אוזניים קשובות". מאיגוד הכדורסל נמסר: "אלו אילוצי זכיין השידור".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
אוהדי הפועל חולון
צילום: זהר שחר
מומלצים