יום שלישי, 21.05.2024 שעה 05:05

דניאל צוקרמן הפתיע את אמיר וינטרוב ועלה לגמר

אליפות ישראל: המדורג 543 בעולם ניצח 4:6 ו-1:6 את המחבט מספר 2 בארץ ויפגוש בגמר את דודי סלע שניצח 5:7 ו-4:6 את עידן לשם. חזניוק מול טחן בנשים

|
דניאל צוקרמן (איתי כהן)
דניאל צוקרמן (איתי כהן)

הפתעה באליפות ישראל בטניס. דניאל צוקרמן גבר היום (חמישי) במרכז הטניס ברעננה על אמיר וינטרוב בתוצאה 4:6 ו-1:6 ויתחרה בגמר הגברים מול דודי סלע. אצל הנשים, לאחר הדחתה של קרן שלמה בשלב רבע הגמר והיעדרותן של יוליה גלושקו ושחר פאר מהתחרות, יהיו אלו דניז חזניוק ומאיה טחן שינסו לזכות באליפות ישראל לראשונה בקריירה.

ובחזרה לטורניר הגברים. וינטרוב, המחבט מספר 2 של ישראל (231 בעולם), הפסיד לצוקרמן (543), אחד מטניסאי העתיד של ישראל. צוקרמן פתח מצוין את המשחק, הפגין יכולת טובה ולא נתן לווינטרוב להתעלות מעליו. צוקרמן הצעיר הוכיח שהוא לא בא כדי להעביר את הזמן ונתן הכל על המגרש. יכולתו הטובה של צוקרמן הצליחה להוציא את וינטרוב מריכוז והדבר התבטא בכדורים שיצאו החוצה או שנעצרו ברשת. המערכה הראשונה הסתיימה ב-4:6 לצוקרמן.

גם בתחילת המערכה השנייה צוקרמן המשיך להפתיע והציג יכולת יוצאת מן כלל כשהוא שובר פעמיים כבר בתחילת המערכה והוביל 1:4 על וינטרוב, שנראה מתוסכל מהיכולת שלו. במשחקון האחרון שני הטניסאים נתנו את הכל, אך צוקרמן הצעיר השלים את המוטל עליו ושבר את ההגשות של וינטרוב בפעם האחרונה במשחק, מה שגם הביא לו את הניצחון במשחק עם 1:6 והעפלה לגמר לראשונה בקריירה.

אמיר וינטרוב (איתי כהן)אמיר וינטרוב (איתי כהן)

"שיחקתי טוב, הייתי חזק בראש", אמר צוקרמן. "הערצתי את אמיר כל חיי, הוא אימן אותי שמונה חודשים. האמנתי בעצמי כל המשחק, אני מרוצה מהניצחון. לשחק מול דודי זה ציון דרך בשבילי, זה מישהו שאני מכוון להיות כמוהו. אני מקווה שמחר יהיה אלוף ישראל חדש".

דודי סלע, הטניסאי הבכיר בישראל (96) ניצח את המחבט מספר 3 בישראל, עידן לשם (409), בתוצאה 5:7 ו-4:6. סלע העפיל לגמר וינסה לזכות בתואר אליפות ישראל בפעם השביעית בקריירה והרביעית ברציפות. סלע אמר בסיום: "היה משחק לא קל עם תנאים לא טובים. התחלתי טוב ולאט נתתי לו להיכנס יותר למשחק אבל אני שמח שאני בגמר, זה היה אימון טוב. כשלא מסתדרים דברים, אני עצבני, חשוב לי לנצח מחר. זאת הכנה טובה לאוסטרליה, בסיבובים הראשונים לא היה אכפת לי להפסיד אבל מחר אני לא רוצה להפסיד".

נשים: חזניוק מול טחן בגמר

דניז חזניוק, המחבט מספר 2 של ישראל (247), ניצחה בתוצאה 2:6 ו-3:6 את ולריה ניקולייב בת ה-19. מי שתתמודד מולה בגמר היא מאיה טחן בת ה-18, שהדיחה את קרן שלמה ברבע הגמר וניצחה בחצי הגמר את עופרי לנקרי 1:6 ו-4:6. "אני אעשה הכל כדי לנצח, אראה מה יש למאיה להציע", אמרה חזניוק והוסיפה: "אני מאוד רוצה להיות חלק מנבחרת הפדרציה, מאמינה שלאליפות ישראל תהיה השפעה על ההחלטה של האיגוד. אני תמיד רוצה להשיג תוצאות טובות ולנצח, מאמינה שלא הייתה השפעה להיעדרות של יוליה ושחר. גם אם הן היו, הייתי מצפה מעצמי לנצח".

דניז חזניוק (איתי כהן)דניז חזניוק (איתי כהן)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */