יום שלישי, 21.05.2024 שעה 14:13
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי חיפה

מכבי ת"א הציעה 2.2 מ' יורו על מיכאילו ריסטיץ'

בסרביה טוענים שהצהובים מתחרים עם אספניול על המגן השמאלי. ארבלדזה על שוינפלד: "לא ננצל את המצב של הפועל". גולסה: "המאמן לא אשם, רק אנחנו"

|
מיכאילו ריסטיץ'
מיכאילו ריסטיץ'

מכבי תל אביב כבר חשבה שהיא עולה על הגל הנכון עם שני ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל אז הגיע ה-1:1 החלש מול הפועל כפר סבא, שהחזיר את חניכיו של שוטא ארבלדזה לקרקע. למרות זאת, הצהובים הצליחו להקטין את הפער מהפועל באר שבע לתשע נקודות בעקבות ההפסד המפתיע של האלופה להפועל רעננה. הבוקר (חמישי) ערכה סגנית האלופה את מסיבת העיתונאים לקראת משחקה בשבת מול מ.ס אשדוד (18:15). המסע”ת הועברה בשידור חי ובאיכות HD בערוץ ONE, אפיק 50 בממיר ללקוחות HOT ,yes וסלקום tv וכאן באתר.

בסרביה דווח כי מכבי ת”א הציעה 2.2 מיליון יורו לכוכב האדום בלגרד על המגן השמאלי, מיכאילו ריסטיץ’ (21). בחלון ההעברות הקודם שמו של ריסטיץ’ כבר נקשר למכבי, אך הוא נשאר בקבוצתו בסופו של דבר. בנוסף דווח כי גם אספניול הספרדית מתחרה על שירותיו של ריסטיץ’ ואף הציעה עליו 2.3 מיליון יורו, אך הסרבים סירבו, בשל העובדה שהקבוצה מברצלונה רוצה לשלם 1.7 מיליון יורו מיידית, ולפרוס על פני שלושה תשלומים עוד 600 אלף יורו. מכבי ת”א לעומת זאת, מסכימה לשלם בתשלום אחד את כל הסכום.

ארבלדזה: לא ננצל את המצב של הפועל ת"א

ארבלדזה פתח ואמר: "יש לאשדוד קבוצה טובה שהבקיעה כמה שערים יפים, אבל הכול תלוי בנו וכבר הראינו את זה העונה. אני מחכה לראות שוב את המכבי שלי, שהוכיחה שהיא יודעת לשחק. אני מקווה שנראה ליריבה מה אנחנו יכולים לעשות".

המאמן נשאל האם ישנם משחקים קלים: "אף פעם לא אמרתי שיש משחקים כאלה. שיחקנו בכל מני מקומות באירופה והבחורים הבינו שיכולות לקרות כל מני בעיות. בכל פעם אמרתי להם שצריך להיות מוכנים ועשינו את זה בצורה טובה, כולל אלה שהיו על הספסל. אבל אז זה נעלם והפך להיות יותר קשה".

מכת הפציעות: "נצטרך למצוא פתרונות לכל הפצועים שלנו. המחליפים ירצו להראות שהם צריכים לשחק. נוסא איגייבור לא יוכל לפתוח". 

פרדראג ראיקוביץ' (איציק בלניצקי)פרדראג ראיקוביץ' (איציק בלניצקי)

הפער מב"ש: "אנחנו לא רוצים לחשוב מה יהיה אם, אנחנו רוצים רק לנצח. אני מדבר עם הבחורים שלי כל יום. אנחנו רוצים לשים את התקופה הפחות טובה מאחור. האוהדים נותנים לנו רוח גבית. כולם יודעים שאנחנו יכולים לחזור להיות טובים. הכי קל זה לבקר את השחקנים. אני מאמין שאם האווירה תהיה טובה, נוכל לחזור. הפער הוא פער קיים ולא נוכל לדבר עליו כל פעם. תשע נקודות זה תשע נקודות, אבל כל שבוע הכול יכול להשתנות. הפער לא ישתנה לפני המשחק, אלא רק אחרי המשחק. צריך לתת לב"ש הרגשה שמישהו רודף אחריה".

השיחות האישיות עם השחקנים על היכולת שלהם: "שאלתי כמה שאלות, אבל בסופו של יום קשה לדעת מה הם באמת מרגישים. יש כאלה שפתוחים יותר בנוגע לדברים, יש כאלה שפחות. יש שחקנים שמעדיפים להיות לבד וללכת לאזור הנוח שלהם. יש כאלה שמעדיפים לחלוק איתי או עם השחקנים את הבעיות. זה ככה בכל העולם. בסופו של דבר, עלינו להתאחד עבור המועדון, עבור התדמית, עבור החולצה שהם לובשים, עבור כבוד המועדון".

שחקני מכבי ת"א באימון (איציק בלניצקי)שחקני מכבי ת"א באימון (איציק בלניצקי)

האפשרות שארון שוינפלד יצורף למכבי ת"א: "אנחנו לא נתייחס לנושא הזה בזה הרגע. אני לא חושב שמכבי ת"א מפריעה למישהו או מנצלת בעיות של מישהו אחר. אני מאמין שמכבי מועדון שתמיד עובד עם כבוד. זה מועדון גדול שתמיד יעבוד תחת אותה פילוסופיה, ואנחנו לא ננצל בעיות של קבוצות אחרות. נתעלם מכל ההאשמות וממה שקורה שם".  

אייל גולסה (איציק בלניצקי)אייל גולסה (איציק בלניצקי)

גם אייל גולסה דיבר: "חתמתי במכבי ת"א לטווח ארוך. לקחתי את הכול בפרופורציות. אני בטוח שנדע לצאת מהמצב הזה כי יש פה שחקנים מצוינים ואני מסתכל קדימה".

האחריות של השחקנים: "אנחנו לא מפילים את האחריות על המאמן. אנחנו מדברים בחדר ההלבשה ולוקחים אחריות מלאה למצב. זה בכלל לא קשור למאמן. תפקיד התקשורת לבקר את מי שהיא רוצה, אבל אנחנו השחקנים יודעים שהאחריות היא עלינו. אנחנו עובדים קשה בכל אימון בכדי לתקן את הדרך ולוקחים אחריות מלאה".

טל בן חיים (איציק בלניצקי)טל בן חיים (איציק בלניצקי)

הגישה של השחקנים: "בכפ"ס דווקא באנו בגישה נכונה, אבל לא שמרנו עליה. הגענו למצבים בחצי השעה הראשונה, שלטנו, ואז הורדנו רגל מגז, ספגנו וקצת נלחצנו. אנחנו מודעים למצב ומקווים לעשות רצף משחקים טוב ולחזור ליכולת של פתיחת העונה, ואני מאמין שנעשה את זה בסוף".

ההפסד של ב"ש לרעננה, מול הנקודה נגד כפ"ס: "גם אם ב"ש הייתה מנצחת, אנחנו עדיין מאמינים. זה כדורגל, אתם רואים לבד. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולא להסתכל על הפועל באר שבע. ברגע שניכנס לרצף שלנו ונהיה בקצב טוב, אז אני בטוח שהכול יהיה אחרת. זה כדורגל ובשנייה הכול משתנה".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */