שתף קטע נבחר

בשישי: רמה"ש תפתיע את מכבי ת"א בגביע?

כדוריד: האלופה אמנם עדיין ללא הפסד העונה בליגה (11 ניצחונות רצופים), אבל ברבע הגמר היא פוגשת את קבוצתו של ראובן יוספולסקי שנמצאת בעלייה. מפגש מסקרן נוסף ייערך בין מכבי ראשל"צ לבני הרצליה

עם תום הסיבוב הראשון אין בכלל עוררין מי היא הקבוצה הטובה בליגה. האלופה, מכבי תל אביב, ממשיכה את המומנטום מהעונה שעברה ואחרי 11 מחזורים היא ללא הפסד, מדורגת בפסגת הטבלה בפער של 6 נקודות מבני הרצליה ורמה"ש במקומות 2-3. יתרה מכך, אפשר להגיד שרק קטסטרופה מקצועית תמנע ממנה את יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף.

 

מחר (ו', 16:00) פוגשים הצהובים את א.ס רמת השרון ברבע גמר גביע המדינה, והם רוצים להמשיך באותה הדרך. מצד שני, קבוצתו של ראובן יוספולסקי היא ככל הנראה היריבה הקשה ביותר שמכבי ת"א יכולה הייתה לפגוש בשלב הזה.

 

שחקני מכבי ת"א בכדוריד (צילום: עודד קרני, מכבי קסטרו ת"א) (צילום: עודד קרני, מכבי קסטרו ת
שחקני מכבי ת"א בכדוריד(צילום: עודד קרני, מכבי קסטרו ת"א)

 

אחרי פתיחת עונה לא טובה, הצליח יוספולסקי ליישר את השורות, ואת הסיבוב הראשון סגרה רמה"ש עם חמישה ניצחונות רצופים. השאלה הגדולה היא האם עמית גל, עופר לוזון ומילאן מירקוביץ' יצליחו להפתיע את האלופה?

 

עוד קבוצה שנראית מצוין העונה היא בני הרצליה. החבורה של בני אינגל מפתיעה אפילו את עצמה ועם סדרת ניצחונות מרשימה התמקמה לה כאמור במקום השני. בנוסף, הרצליה ביצעה חיזוק משמעותי לקראת סיום הסיבוב כשצירפה את דור גבע ונדב רובין.

  

הרצליה תתארח בבית מכבי אצל סגנית האלופה, מכבי ראשון לציון (16:00). הקבוצה של סער פרנקל סוף סוף מתחילה לשחק את הכדוריד שהמאמן כ"כ רצה לראות. צירופו של איבן קראצ'יץ' לצד חזרתו לפעילות של רוברט מרקוטיץ', הפכו את ראשל"צ לאחת החזקות בליגה.

 

סער פרנקל (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
סער פרנקל(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

לראייה היא עם חמישה ניצחונות רצופים ועלתה מהתחתית כבר למקום הרביעי. ההפסד הטכני במפגש מול אס"א ת"א שיבש את תוכניות המיקום של ראשל"צ, אבל אין ספק שבסיבוב השני היא תתקדם במעלה הטבלה.

 

יתר משחקי רבע הגמר: עירוני רחובות - הפועל ראשל"צ (15:00), אס"א ת"א - א.כ נס ציונה (16:00).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
חן פומרנץ
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
מומלצים