וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת קסטיאל: שתי נשים נוספות התלוננו נגדו

20.12.2016 / 17:13

חוקרי מרחב יפתח כמעט השלימו את העימותים בין איש חיי הלילה שחשוד בעבירות מין, לבין הנשים המתלוננות - שכעת עלה מספרן ל-14. בעוד הן הטיחו האשמות, קסטיאל המשיך להכחיש. מחר הוא יובא להארכת מעצרו

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: יוסי אלטר

שתי נשים נוספות העידו היום (שלישי) בפני חוקרי מרחב יפתח על עבירות מין לכאורה שנעשו כלפיהן מצדו של איש חיי הלילה, אלון קסטיאל, שיובא מחר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו. במשטרה ממשיכים לעמת אותו עם הנשים שהתלוננו נגדו. לאחר שתי התלונות הנוספות היום, עלה מספר המתלוננות נגד קסטיאל ל-14.

עד כה השלימה המשטרה את מרבית העימותים בין קסטיאל לנשים שהתלוננו נגדו, והטיחו בו את טענותיהן בזו אחר זו. החשוד, מצדו, ממשיך בקו ההגנה שלו ופעם אחר פעם טען כי כל מעשיו היו בהסכמה הדדית וכי כל מערכות היחסים שקיים עם נשים היו בהסכמה, וכי מעולם לא כפה עצמו על אף אחת מהן.

הארכת מעצר ליזם הנדל"ן אלון קסטיאל, בימ"ש השלום תל אביב. דצמבר 2016. ניב אהרונסון
מחר יגיע שוב להארכת מעצרו. קסטיאל בבית המשפט/ניב אהרונסון

בשבוע שעבר פורסם לראשונה בוואלה! NEWS כי פרקליטות מחוז תל אביב מינתה פרקליט בכיר שמלווה את החקירה, והוא עובר על החומרים שנאספו עד כה. גורם המקורב לחקירה העריך כי החוקרים אספו ראיות רבות המחזקות חלק מטענות המתלוננות, אך לפי שעה לא ברור אם הפרקליטות תחליט להגיש כתב אישום בעבירות אינוס או בעבירות קלות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully