שתף קטע נבחר

אורנשטיין חייב את מכבי ת"א להגיע לדיון

הקבוצה שלחה מכתב חריף לביהמ"ש, בו היא מבקשת לא להופיע מחר לדיון בעניין ארון שוינפלד, שחקנה של הפועל ת"א: "יש ניסיון לעשות שימוש ציני ביריבות הספורטיבית בין הקבוצות על מנת 'לרצות' את אוהדי הקבוצה המחפשים אשמים למצב העגום אליו נקלעה קבוצתם". השופט חייב את הצהובים להגיע

מכבי ת"א עולה להתקפה. הקבוצה שלחה מכתב חריף לביהמ"ש, בו היא מבקשת לא להופיע מחר (א') לדיון בעניין ארון שוינפלד, שחקנה של הפועל ת"א.

 

"נראה כי ההצדקה האמיתית להגשת הבקשה הינה ניסיון של הנאמנים לגרור את מכבי ת"א להליך לא לה, בין משום שהם רואים בה 'כיס עמוק' ורוכשת פוטנציאלית של השחקן, בניסיון מניפולטיבי להפעיל לחץ על מכבי להציע הצעה לרכישת השחקן", נכתב במכתב ששלחו עו"ד מורן מאירי ויוסי בן נפתלי.

 

"כמו כן, יש ניסיון לעשות שימוש ציני ביריבות הספורטיבית בין הקבוצות על מנת 'לרצות' את אוהדי הקבוצה המחפשים אשמים למצב העגום אליו נקלעה קבוצתם והיו שמחים אולי לתלות

 את האשם במכבי ת"א ללא כל בסיס או צידוק".

 

"בנסיבות אלה, לא ברור מה אצה לנאמנים הדרך להגיש כבר כעת בקשה למתן סמכויות חקירה כנגד צדדים שלישיים, ומדוע דחופה יותר 'חקירה' בהקשר זה, מן הפעולות הרבות והדחופות שעל הנאמנים לנקוט להפעלת והצלת הקבוצה, כעולה מדוחות ובקשות שהנאמנים עצמם הגישו".

 

"יתרה מכך, עיון בבקשה מלמד כי סמכויות החקירה מתבקשות ביחס לדבר שכלל לא אירע. מבלי לפגוע בכבודו של בית המשפט הנכבד, נראה כי לא הייתה הצדקה בנסיבות אלו לקצוב למכבי ת"א מועד להגשת תגובה בתוך פחות מ-24 שעות, ולזמן אותה לדיון בבקשה בתוך פחות מ-48 שעות". השופט לא נענה לבקשת מכבי תל אביב וחייב את נציגיה להגיע לדיון.

 

מקבל מעט דקות. דור פרץ (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מקבל מעט דקות. דור פרץ(צילום: ראובן שוורץ)

 

חמש קבוצות מעוניינות בדור פרץ

לקראת פתיחת חלון ההעברות, הכדורגלן המבוקש ביותר על ידי קבוצות הליגה הוא דור פרץ ממכבי ת''א. קפטן הנבחרת הצעירה אשר אינו זוכה לדקות רבות של משחק ומבוקש לצורכי השאלה על ידי  חמש קבוצות לפחות בליגה העל – בני יהודה, קריית שמונה, מ.ס אשדוד, הפועל כפר סבא והפועל רעננה.

 

פרץ שעיקר כישוריו כבלם ובקישור האחורי, אינו זוכה לדקות רבות של משחק ולמרות שבסביבתו טוענים שעליו להילחם על מקומו בהרכב, במועדון סבורים שרצוי שעד תום העונה הוא יזכה לדקות משחק רבות יותר בקבוצה אחרת. שחקנים נוספים שמועמדים לעזוב הם יובל שפונגין וכמובן שני החלוצים - ברק יצחקי ועדן בן בסט.


פורסם לראשונה 20/12/2016 17:57

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
ארון שוינפלד
צילום: יובל חן
מומלצים