שתף קטע נבחר

נעילה בבורסת ת"א: יום של הפסדים לתשובה ולאלוביץ'

ת"א 25 עלה ב-0.2% ות"א 100 הוסיף 0.3% לערכו; שותפויות הגז של תשובה, אבנר ודלק קידוחים, ירדו ב-2.9% ו-3% בהתאמה. בקבוצת אלוביץ': בזק ירדה ב-0.9%, ביקום ב-1.2% וחלל תקשורת ב-2.5%

הבורסה בת"א ננעלה בעליות שערים קלות. מדד ת"א 25 עלה ב-0.2% ומדד ת"א 100 הוסיף 0.3% לערכו. יום של הפסדים לתשובה ולאלוביץ': שותפויות הגז של תשובה, אבנר ודלק קידוחים, ירדו ב-2.9% ו-3% בהתאמה. בקבוצת אלוביץ': בזק ירדה ב-0.9%, ביקום ב-1.2% וחלל תקשורת ב-2.5%.

 

מניות מרכזיות

אורמת טכנולוגיות מדווחת כי חברת הבת אורמת נבדה ו-ORPD התקשרו (באמצעות OrLeaf LLC, חברת בת משותפת חדשה), בהסכם שותפות מס עם משקיע פיננסי בעסקה לניצול הטבות המס הפדראליות של חמש תחנות גאותרמיות אשר ממוקמות במזרח נבדה.

 

אלון רבוע כחול דיווחה על פירעון מלוא החוב למחזיקי איגרות החוב מסדרה ג' ולבנקים, בהיקף של כ- 700 מיליון שקל.

 

חברת מנורה מבטחים מאשרת הבוקר (ב') את הדיווחים שפורסמו אתמול, לפיהם היא מנהלת מגעים עם אלטשולר שחם על מיזוג פעילות הפיננסים שלה, הכוללת תיקים וקרנות נאמנות, לתוך אלטשולר.

 

שותפויות הגז הישראליות דלק קידוחים, אבנר וישראמקו מנסות להרגיע את השוק. לאחר פרסומים באתרי אינטרנט במצרים על סגירת עסקת ייצוא גז מצרי-איטלקי על חשבונן מדווחות השותפות כי "בניגוד למשתמע מהפרסומים, ממשיכים הצדדים לנהל מו"מ רציף על הסכם מחייב".

 

מנועי בית שמש הגיעה להסכם מסגרת ארוך טווח עם פראט אנד וויטני (Pratt & Whitney) האמריקאית לאספקת חלקים למנועי סילון בסכום של כ-45 מיליון דולר, עם אופציה להרחבתו ב-20 מיליון דולר נוספים.

 

"כלכליסט" מדווח שלנוכח הקשיים במכרז חשמול קו הרכבת הקלה, בנת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) בוחנים אפשרות שהתשתיות יבוצעו על ידי סולל בונה ודניה סיבוס, החברות הבנות של שיכון ובינוי ואפריקה ישראל (בהתאמה). סולל בונה ודניה סיבוס כבר פועלות בשטח, על כריית המקטע התת־קרקעי של הקו האדום של הרכבת.

 

בעלי מניות של דלק אנרגיה יוצאים שוב למאבק נגדה, והפעם לוחצים עליה לחלק דיבידנד בהיקף של 150 מיליון שקל. שלושה בעלי מניות שיגרו דרישה לדון בנושא באסיפה הכללית. המחזיקים מנהלים מגעים עם שני גופים מוסדיים המחזיקים במניה להצטרף לדרישה.

 


פורסם לראשונה 19/12/2016 09:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים