שתף קטע נבחר

עדיין אין חולצות של בוזגלו בחנות הפועל ב"ש

לפני המפגש מול הפועל רעננה הערב (א', 20:15), חולצות עם שמו של הכוכב הלוהט עדיין לא עומדות למכירה בחנות המוצרים של הפועל ב"ש, מאחר שהמועדון מסרב לדון עם בני משפחתו בנוגע לתגמול ממכירת מוצרים. אביו: "מקווה שההפקרות תיגמר. אין שזה יקרה ללא אישור או הסכמה"

הפועל באר שבע פתחה לאחרונה חנות למכירת מוצרי המועדון. מאור בוזגלו הוא הכדורגלן החם ביותר בישראל. אז למה בחנות הזו יכולים האוהדים לרכוש את החולצות של כל שחקני הסגל של ברק בכר מלבד זאת של הכוכב? נכון לעכשיו זאת שאלה שאין עליה תשובה.

 

לא מדובר בעניין חדש. כבר ב-30 לספטמבר נחשף ב-ynet שבחנות החדשה לא נמכרות חולצות עם שמו של בוזגלו. אבל מאז השתנו הרבה דברים. בזמנו הקשר היה שחקן רוטציה, מקומו בהרכב לא היה מובטח וגם בקרב האוהדים המניות שלו היו במגמת ירידה. זה קרה אחרי קיץ די סוער במהלכו הוא ואביו יעקב הצהירו על רצונם לעזוב את האלופה.

 

בוזגלו חוגג בסאות'המפטון. המעמד השתנה מקצה לקצה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
בוזגלו חוגג בסאות'המפטון. המעמד השתנה מקצה לקצה(צילום: רויטרס)

 

מאז, תוך פחות משלושה חודשים מצבו של בוזגלו השתנה מקצה לקצה. הוא תפס חזרה את מקומו בהרכב, הציג יכולת נהדרת והוביל את ב"ש להצלחות בשתי המסגרות. זו גם אחת הסיבות שהוא חזר להיות אחד השחקנים האהובים ביציעים בטוטו-טרנר ובהתאם לכך עלה גם הביקוש לרכישת חולצות משחק ממותגות עם הספרה 11 והכיתוב "בוזגלו".

 

למרות זאת, אבל אוהדים רבים שרצו לרכוש את אותן חולצות נתקלו בסירוב. מי שממש רוצה יכול לרכוש חולצות ולהדפיס את השם "בוזגלו" בחנויות אחרות ולא בחנות הרשמית של המועדון. הרקע לכך שלא נמכרות החולצות הוא כלכלי. במשפחת בוזגלו ציפו לקבל מהפועל באר שבע תגמולים ממכירת מוצריו של השחקן ולטענתם, כשנודע למועדון על הדרישות, החליטו מנהליו פשוט לא למכור את המוצרים מבלי לדון בנושא עם המשפחה ולנסות להגיע להבנות.

 

ככל הידוע, בארץ לא היו מקרים שכדורגלנים תוגמלו על מכירת מרצ'נדייז. במקרי העבר, או שהשחקנים לא דרשו לקבל נתח מהמכירות או שבמסגרת הסכם העבודה עליו חתמו עם הקבוצה נכתב שהיא רשאית למכור מוצרים ושההכנסות יעברו במלואם אליה. כך לדוגמא יצאה מכבי תל אביב בעבר עם ליין מוצרים של שחקניה ערן זהבי (לשעבר) וברק יצחקי. השניים לא תוגמלו על כך, שכן במסגרת ההסכם עם הצהובים, המועדון היה רשאי להשתמש בשמם למכירת מוצרים מבלי לשלם להם על כך.

 

ברק יצחקי. לא דרש נתח מהמרצ'נדייז (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ברק יצחקי. לא דרש נתח מהמרצ'נדייז(צילום: ראובן שוורץ)

 

דורש תמלוגים. יעקב בוזגלו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
דורש תמלוגים. יעקב בוזגלו(צילום: אורן אהרוני)

 

גם אצל הפועל באר שבע למדו מהקבוצה של מיץ' גולדהאר, וכל שחקן חדש שמצטרף למועדון חותם על חוזה במסגרתו מוכנס סעיף למכירת מוצרים ללא קבלת תמורה. בחוזהו של בוזגלו לא הוכנס סעיף כזה, ומכאן מקור הבעיה.

 

יעקב בוזגלו התייחס לעניין: "אני מאוד מקווה שההפקרות תיגמר. ידוע בכל העולם שכדורגלנים מרוויחים דרך המוניטין שלהם לא פחות מהמשחק שלהם. אין שום הצדקה שייצרו תעשייה סביב שחקן ללא אישור וללא הסכמה".

 

אתם הורתם להפועל באר שבע לא למכור מוצרים של מאור?

"ממש לא, הערתי את תשומת ליבם שהם עושים משהו ללא הסכמתנו, ואז הם נתנו הוראה להוריד את כל החולצות של מאור מהמדפים".

 

לא תמצאו חולצה עם השם "בוזגלו" בחנות של הפועל ב"ש (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
לא תמצאו חולצה עם השם "בוזגלו" בחנות של הפועל ב"ש(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

בהפועל באר שבע מעוניינים להוריד את העניין מסדר היום ולא להתייחס אליו. "כבר הגבנו בעבר,

הנושא מוצה", הייתה התגובה הרשמית של המועדון.

 

יעקב, הפועל באר שבע מסרבים להגיב על הנושא. אולי הם בכלל לא מעוניינים למכור חולצות של מאור?

"לי מפריע שהורים וסבים שואלים אותי למה אין חולצות של מאור בחנות ואין לי תשובה להגיד להם".

 

עם בוזגלו הבן בהרכב, תתמודד היום (א') האלופה נגד הפועל רעננה ותקווה להשיג ניצחון ליגה עשירי ברציפות, שיגדיל את הפער ממכבי תל אביב ל-12 נקודות. מיגל ויטור, וובה בראון ומאור מליקסון ייעדרו, אליניב זומן לסגל שכולל 19 שחקנים וצפוי לשבת על הספסל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מאור בוזגלו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים