שתף קטע נבחר

רביעייה לדריס מרטנס, נאפולי שלישית

ליגה איטלקית, מחזור 17: הקבוצה של מאוריציו סארי המשיכה את התקופה הנהדרת עם 3:5 ביתי על טורינו, הודות לבלגי שכבש שלושער בתשע דקות וארבעה שערים בסך הכל. אינטר ניצחה 0:1 את ססואולו

משהו השתחרר בנאפולי ומאז תחילת דצמבר מדובר בקבוצה אחרת לחלוטין מזו שהתקשתה להבקיע בתחילת העונה. החבורה של מאוריציו סארי ניצחה היום (א') את טורינו 3:5 בסן פאולו ועלתה למקום השלישי בטבלה.

 

טבלת הליגה האיטלקית

  

נאפולי הבקיעה לא פחות מ-13 שערים בשלושת המשחקים האחרונים. האיש שאחראי יותר מכל על השינוי הוא דריס מרטנס שהשלים נגד טורינו רביעייה (שלושער בתשע דקות) ובסך הכל, יש לו שבעה שערים בשני המשחקים האחרונים.

 

מרטנס. לוהט (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
מרטנס. לוהט(צילום: גטי אימג'ס)

 

הבלגי נהנה מבישול של קאייחון בדקה ה-13 והוסיף אחד בפנדל כעבור חמש דקות. ארבע דקות מאוחר יותר ולמרטנס כבר היה שלושער (22). אנדראה בלוטי (58), לוקה רוסטיני (76) ויאגו פאלקה (פ', 84) צימקו במחצית השנייה אבל ולאד צ'יריצ'ס (70) ושוב מרטנס (80) מנעו בכל פעם מטורינו לחזור.

 

פיורנטינה של פאולו סוזה רשמה הפסד ליגה שני ברציפות, 3:1 אצל לאציו, שטיפסה למקום הרביעי. קייטה באלדה (23) ולוקאס ביליה (פ', 45+4) סידרו יתרון מבטיח במחצית. בצד השני, יוסיפ איליצ'יץ' החטיא פנדל (48) ומאורו סראטה צימק (65). לפני הסיום, סטפאנו ראדו הבטיח ששלוש הנקודות יישארו בבירה (90).

 

פאולו סוזה (צילום: getty images) (צילום: getty images)
פאולו סוזה(צילום: getty images)

 

פאלרמו נחלצה מהמקום האחרון בתום דרמה גדולה בניצחון 3:4 בגנואה. אחרי תשעה הפסדים רצופים וכמעט שלושה חודשים ללא ניצחון, אלכסנדר טראיקובסקי השלים מהפך גדול בדקה ה-90.

 

ג'ובאני סימאונה (4, 57) וניקולה נינקוביץ' כבשו לזכות גנואה (65), כשרובין קוויזון (41) השווה זמנית. פאלרמו לא הורידה את הראש ושערים של אדוארו גולדניגה (69), אנדראה ריספולי (88) וכאמור טראיקובסקי, העניקו לה שלוש נקודות.

 

מוקדם יותר, אינטר גברה בחוץ על ססואולו 0:1 ואספה ניצחון ליגה שני ברציפות. בדקה ה-47 הפציץ אנטוניו קנדרבה לרשת את השער היחיד במשחק. פליפה מלו ראה כרטיס אדום בתוספת הזמן. אינטר עלתה למקום השביעי בטבלה עם ניצחונה השמיני העונה.

  

קנדרבה צוהל (צילום: EPA) (צילום: EPA)
קנדרבה צוהל(צילום: EPA)

  

עוד היום, בולוניה הביסה בחוץ את פסקארה 0:3. אדם מסינה כבש כבר אחרי שבע דקות ובדקה ה-16, ולריו ורה הורחק. בלרים דז'מאילי (41) ולדיסלב קרייצ'י (פ', 57) הגדילו את הניצחון עד הסיום.

 

קייבו גברה 1:2 על סמפדוריה משערים של ריקדו מג'יוריני (9) וסרג'יו פליסייה (פ', 42). פטריק שיק צימק בתוספת הזמן (90+4). אודינזה ניצחה 0:2 את קרוטונה. סיריל תראו השלים צמד (43, 61).  

 


פורסם לראשונה 18/12/2016 15:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
אינסינייה ומרטנס
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים