שתף קטע נבחר

לוזון: "אאמן את הפועל ת"א עד הרגע האחרון"

מאמן האדומים הצהיר במסע"ת כי לא יעזוב את המועדון, למרות המצב הקשה: "גם אם עכשיו יגישו לי הצעה כפולה בכסף במקום אחר, לא אלך. הרי זו תהיה נבזות. השחקנים לא יילכו למהלך של שביתה, בטח לא בלעדיי"

בצל הבלגן הניהולי והמשך צו הקפאת ההליכים, הפועל ת"א קיימה היום (א') מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ביום שני מול מכבי חיפה בליגת העל.

 

"לפני שלושה שבועות אמרתי שמצב הסגל קטסטרופלי, עכשיו אין לי מינוח מתאים כדי לתאר את המצב", סיפר המאמן גיא לוזון. "זה מצב הזוי. רק שזה מה יש ועם זה צריך להתמודד".

 

לוזון עם קוטלר. "המועדון נלחם על קיומו" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
לוזון עם קוטלר. "המועדון נלחם על קיומו"(צילום: ראובן שוורץ)

 

"תפקידי להכין את השחקנים לרגע האמת. זה לא פשוט, אבל זה חלק מהאתגר כי באימונים אנחנו משחקים כדורסל", המשיך המאמן. "כרגע אין לי אישור לעוזר מאמן, אבל יהיה אחד

 כזה במוקדם או במאוחר. אני אאמן בהפועל ת"א עד הרגע האחרון, לא משנה מה יקרה".

 

"השחקנים ואני מחויבים ב-100 אחוז למקום הזה. גם אם עכשיו יגישו לי הצעה כפולה בכסף במקום אחר, לא אעזוב", הפתיע לוזון. "אם אעזוב זו תהיה אפילו סוג של נבזות. לא אלך ממועדון במצב כזה".

 

"הבקרה לא מילאה את תפקידה". עו"ד קוטלר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"הבקרה לא מילאה את תפקידה". עו"ד קוטלר(צילום: ראובן שוורץ)

 

"השחקנים לא יילכו למהלך של שביתה, בטח לא בלעדיי", הצהיר לוזון והתייחס למשחק הקרוב בשני (21:0) מול מכבי חיפה: "מצפה לתמיכה מהקהל כמו במשחקים האחרונים. אנחנו ניתן את המקסימום. המועדון נלחם על קיומו, אבל אני תמיד מאמין ומקווה שנשיג תוצאה טובה".

 

נאמן הפועל ת"א, עו"ד שאול קוטלר, החמיא ללוזון על המנהיגות שלו. הוא לא שלל אפשרות שהקבוצה תלך בסופו של דבר לפירוק: "אעשה את המקסימום כדי שזה לא יקרה. יש היום הזדמנות פז לקנות את הפועל ת"א נקייה מכל חוב. זה מועדון מפואר, אבל אם לא יגיע רוכש תהיה בעיה".

 

קוטלר מתח ביקורת על התנהלות הרשות לבקרת תקציבים: "הבקרה התקציבית לא מילאה את תפקידה, במקום שהיא תעזור בזמן קושי היא לא עוזרת כלל. המצב עגום מאוד".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא לוזון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים