שתף קטע נבחר

למרות הניצחונות: הפועל י-ם שוקלת חיזוק

במועדון שוקלים לצרף שחקן ויבחנו בשבועיים הקרובים את השוק. אמארה סטודמאייר, שהצטיין בניצחון על הפועל ת"א בשמינית גמר הגביע: "אני רואה קשר בין העובדה שאני משחק טוב לכך שהקבוצה מנצחת"

הפועל ירושלים הצליחה אמש (מוצ"ש) לרשום ניצחון חוץ 74:78 על הפועל תל אביב ועלתה לרבע גמר גביע המדינה. קרב אדומות נוסף יתקיים במוצאי שבת הבאה, הפעם במסגרת המחזור ה-11 בליגת ווינר בארנה.

 

במועדון הגדירו את הניצחון כמאמץ קבוצתי, בעיקר בגלל העובדה שג'רום דייסון עלה לשחק פצוע ובר טימור חולה, אבל מי שהיו מעל כולם הם קרטיס ג'רלס (18 נקודות) ואמארה סטודמאייר (17 נקודות) שכבר משחק שני ברציפות מציגים יכולת טובה. סטודמאייר אמר בסיום: "היה נהדר היום. הסיטואציה הייתה קשה, אבל האוהדים נתנו לנו אנרגיות לאורך כל המשחק והרימו אותנו. אין ספק שאנחנו מתחילים להיות קבוצה ולשחק 40 דקות ביחד, זה חשוב לנו".

 

 

בקבוצה הגדירו את הניצחון כמאמץ קבוצתי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בקבוצה הגדירו את הניצחון כמאמץ קבוצתי(צילום: עוז מועלם)

על ההתאקלמות אמר סטודמאייר: "אני סוג של רוקי בישראל וצריך להבין את הסיטואציות כאן, השחקנים עזרו לי. אני מרוצה מהתפקיד שלי בקבוצה, טוב לי איך שאני עכשיו. אני רואה קשר בין העובדה שאני משחק טוב לכך שהקבוצה מנצחת".

 

האדומים היו מרוצים מאוד מהשבוע שעבר. אמנם הוא התחיל עם הפסד בליגה להפועל אילת, אבל בהמשך הצליחו לרשום שני ניצחונות חשובים, הראשון על אולם הגרמנית שהעלה אותם מהמקום השני בבית אל הטופ 16 ביורוקאפ, וכאמור ההעפלה לרבע גמר הגביע (אחרי שבעונה שעברה הודחו כבר בשמינית על ידי מכבי חיפה). למרות השמחה ושביעות הרצון הכללית, בקבוצה שוקלים להביא חיזוק נוסף כמו בשנים הקודמות ויבחנו בשבועיים הקרובים את שוק השחקנים.

 

סטודמאייר מטביע. "אני סוג של רוקי בישראל" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
סטודמאייר מטביע. "אני סוג של רוקי בישראל"(צילום: עוז מועלם)

 

בין שלב הבתים לשלב השני ביורוקאפ קיבלו הקבוצות זמן חופשי, כשהמשחק הראשון יתקיים ב-4 בינואר מול ריטאס וילנה. טרנס קינזי, שלא נרשם אתמול בטופס המשחק וטס לארצות הברית בשל מוות במשפחה, יחזור ביום שלישי ארצה. ג'רום דייסון טס גם הוא לארה"ב הבוקר בשל עניין משפחתי ויחזור עד לאימוני סוף השבוע לקראת המשחק הבא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
סימונה פיאניג'אני
צילום: עוז מועלם
מומלצים