שתף קטע נבחר

אחרי 3 שעות הסתיימה ישיבת המנהלת: סיכוי נמוך לפיזורה

נציגי הדירקטוריון לא הגיעו אומנם להסכמות, אך הוחלט כי היו"ר, שמואל פרנקל ("מתקבלות החלטות שהן לא לרוחי, ננסה להגיע לפשרה") יערוך שיחות עם הצדדים בניסיון לפתור את המשבר

אחרי שלוש שעות, ישיבת המנהלת המיוחדת שהתכנסה היום (ה') הסתיימה. כזכור, חמשת קבוצות (מכבי ת"א, מכבי חיפה, הפועל ירושלים, מכבי קריית גת והפועל חולון), הגישו לאיגוד מכתב בדרישה לפזר את המנהלת.

 

רמי כהן: "לא מפחד מאקד לרקה ואיומים"

 

במהלך הישיבה עלו הדצבילים והיה ברור כי לא תהיה הסכמה בין הצד ה"מורד" לבין הקבוצות שרוצות להשאיר את דירקטוריון המנהלת כפי שהוא. עם סיום הדיון דיבר יו"ר המנהלת, שמואל פרנקל: "אנחנו מבינים שיש משבר וצריך לפתור אותו. הוחלט שאשב עם נציגים של הדירקטוריון ואנסה להביא להם הצעה לפתרון המשבר".

 

 

פרנקל. "כבר לפני שנה וחצי אמרתי שיש בעיות" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
פרנקל. "כבר לפני שנה וחצי אמרתי שיש בעיות"(צילום: אורן אהרוני)

הראל. ממובילי המרד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הראל. ממובילי המרד(צילום: אורן אהרוני)

 

"אני לא מאמין שנפרק את המנהלת, להיפך, יש לנו ליגה נהדרת. אנחנו מבין הליגות המתפתחות באירופה ואין לי ספק שנצליח להתפשר. עוד לא הצעתי היום פתרון כי ניסינו ליצור מגעים ומסלול לפתרון של העניין. לא הפתיע אותי שזה הגיע למצב הזה, כבר אמרתי לפני שנה וחצי שיש בעיה בדירקטוריון, מתקבלות פה החלטות לא לרוחי וגם ההשפעה שלי הלכה וירדה. צריך לעשות שינויים".

 

הבעלים של גלבוע/גליל, חיים אוחיון, הוסיף: "מבינים את כובד המעמד והמשימה שיש להמשיך. נדבר, ננסה להגיע להבנות, בסה"כ המרחקים לא גדולים. כשכל אחד בא עם כוונות טובות התוצאה תהיה טובה. רוב האנשים פה חתמו על המסמך בלי להבין את המשמעות של הדבר הזה. נשמע גם את האחרים, אני חושב שאם הדברים היו תלויים במי שישב פה היום אז הדברים היו נפתרים. יש פה דברים שהתוצאה שלהם תגרום לכך שהמצב יהיה יותר טוב, זאת הכוונה של שני הצדדים"

 

כהן ואקוניס. מייצגים את הצד השני (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
כהן ואקוניס. מייצגים את הצד השני(צילום: אורן אהרוני)

חיים אוחיון וניסים אלפסי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
חיים אוחיון וניסים אלפסי(צילום: אורן אהרוני)

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שמואל פרנקל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים