יום שבת, 18.05.2024 שעה 01:25
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7322-6236עירוני ק"ש1
6933-5836עירוני טבריה2
6944-6536בני יהודה3
6237-6036הפועל נוף הגליל4
5060-6636מכבי יפו5
5060-6336הפועל ניר רמה"ש6
5057-4236מכבי הרצליה7
4645-4636הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4948-5336הפועל עכו1
4650-4436מ.ס כפר קאסם2
4253-4336הפועל עפולה3
4142-4436הפועל ר"ג4
4147-3636הפועל כפ"ס5
4048-3236הפועל ראשל"צ6
4060-4336סקציה נס ציונה7
2088-3736איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • מכבי יפו
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי הרצליה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני טבריה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • בני יהודה
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 24/05, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • איחוד בני שפרעם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 24/05, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל עפולה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל עכו

קדוסי: יהיה קשה לנצח אותנו כשנצבור ביטחון

לאומית: חלוץ הפועל ראשל"צ אופטימי לקראת מכבי נתניה ב-15:00, ברשצקי מהפועל ר"ג לקראת מכבי הרצליה: "אנחנו חוזרים לעצמנו". לוד מול שעריים

|
אוהד קדוסי. מלא אופטימיות (משה חרמון)
אוהד קדוסי. מלא אופטימיות (משה חרמון)

המחזור ה-15 בליגה הלאומית ייצא לדרך היום (שישי) בשעה 15:00 עם שבעה משחקים כאשר במוקד עומדים שני קרבות צמרת. מכבי נתניה, שמתבססת כמועמדת לגיטימית לעלייה, תארח את הפועל ראשון לציון, בעוד מכבי הרצליה תארח בביתה את הפועל רמת גן ותנסה להצמד לשאר קבוצות הצמרת.

מכבי נתניה - הפועל ראשון לציון (נתניה)

לאחר הרביעייה לרשתה של הפועל קטמון, שקטעה רצף של שתי תוצאות תיקו מאכזבות, החבורה של סלובודאן דראפיץ' רוצה להמשיך ביכולת המרשימה שהיא מציגה מתחילת העונה. ויקי כחלון, שהצטיין בניצחון בטדי במחזור שעבר עם שלושה בישולים, אמור להמשיך בהרכב ולהוביל את הצהובים, יחד עם דיא סבע ודידייה קוגבנייה, בתקווה לנצח ולהיצמד לשאר היריבות בצמרת הגבוהה, כשלכולן משחקים קשים במחזור הקרוב.

בהפועל ראשון לציון המצב קצת פחות אופטימי. חניכיו של גיל לבנדה לא ניצחו כבר ארבעה משחקים, ובשלושת המחזורים האחרונים אף לא הצליחו למצוא את הרשת. ועושה רושם שהמשחק מול הצהובים מעיר היהלומים מגיע לכתומים בעיתוי הכי לא נכון מבחינתם.

דיא סבע. בתמונת העפלה (עמית מצפה)דיא סבע. בתמונת העפלה (עמית מצפה)

חלוץ הקבוצה אוהד קדוסי התייחס לתקופה הפחות טובה של הכתומים: “ברור שזה משפיע עלינו, אבל אנחנו מחכים לניצחון שיוציא אותנו מהרצף הלא טוב הזה ויחזיר אותנו למסלול הניצחונות. יש לנו חומר שחקנים טוב, אבל עדיין לא הצלחנו לייצר שני ניצחונות ברצף. ברגע שנצליח לפרוץ את המחסום הזה יגיע גם הביטחון ויהיה קשה לנצח אותנו. אם בינואר יגיע חיזוק נכון של שני שחקנים והליגה לא תברח לנו אז יהיה מה לדבר על עליית ליגה".

מכבי הרצליה - הפועל רמת גן (הרצליה)

המארחת חווה עונה לא יציבה ובכל זאת מוצאת עצמה ערב המחזור במקום השמיני שמוביל לפלייאוף העליון. ההישג הזה רשום בעיקר על שמו של מלך השערים של הליגה, ג'ורדן פושה הצרפתי. החלוץ המחונן כבש עד כה 13 שערים מתוך 18 שכבשה הקבוצה בסך הכל, כשהאחרון שבהם היה שער שוויון בדקה ה-90 שהציל את הקבוצה מהפסד לאחרונה בטבלה, מכבי שעריים.

מנגד, השנייה בטבלה הפועל רמת גן ניצחה במחזור האחרון את עירוני נשר וסיימה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. בקרב האורדונים קיים לחץ רב לקראת המשחק. הפסד במחזור הקרוב יפגע בתקוותיהם של ליאור זאדה ושחקניו לעלות לליגת העל.

מוטי ברשצקי (נעם מורנו)מוטי ברשצקי (נעם מורנו)

קשרה המוכשר של הפועל רמת גן מוטי ברשצקי התייחס לתקופה הרעה שעוברת על הקבוצה: “אין ספק שזה מציק לכולנו שאנחנו לא באותה היכולת של תחילת העונה, אבל יש תקופות כאלה בכדורגל וצריך לדעת לאסוף כמה שיותר נקודות גם בתקופות כאלה על מנת לצאת מהתקופה הזאת כמה שיותר מהר. אני חושב שנגד נשר כבר חזרנו לעצמנו ונראינו טוב בחלקים גדולים מהמשחק. אנחנו לאט לאט חוזרים לעצמנו ואני בטוח שאם נמשיך בדרך שלנו, נמצא את עצמנו כמתמודדת חזקה מאוד במאבקי העלייה. במועדון כמו הפועל רמת גן המטרות הן תמיד לסיים כמה שיותר גבוה. המטרה כרגע היא לחזור להציג את הכדורגל שהצגנו בתחילת העונה”.

על ההכנות למשחק והאיום המרכזי של הרצליה: “לכל קבוצה אנחנו מתכוננים בהתאם. לכולם ידועה היכולת של ג׳ורדן פושה, אבל הוא לא משחק לבד ונתכונן אליהם כקבוצה ולא כשחקנים בודדים”.

ההתעניינות מצד קבוצות ליגת העל לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר: “כרגע אני שמח וטוב לי ברמת גן ואני לא חושב על לעזוב את הקבוצה, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה עוד חודש ואיך דברים יתפתחו. נכון לעכשיו אני מרוכז אך ורק בהצלחתה של הפועל רמת גן".

אייל לחמן. רצף משחקים ללא הפסד (עמית מצפה)אייל לחמן. רצף משחקים ללא הפסד (עמית מצפה)

הפועל ירושלים - הפועל עפולה (טדי)

הקבוצה של אוהד בוזגלו נמצאת כרגע במקום ה-12, נקודה אחת בלבד מהקו האדום. לאחר ניצחון הבכורה המפתיע של בוזגלו על הפועל רמת גן לפני שני מחזורים שגרם לאדומים להתחיל לחלום על יצירת רצף ניצחונות, הגיע ההפסד לנצרת עילית שהחזיר אותם לקרקע. ניצחון ביתי על עפולה יעזור לקבוצה בעוד שלוש נקודות לקראת היעד המיוחל - בריחה מהקו האדום והישארות בליגה.

הפועל עפולה מדורגת במקום התשיעי והיציב לכאורה, אך נמצאת בסך הכל שתי נקודות מעל האדומים, כך שהפסד לחבורה של בוזגלו עלול להכניס אותה לסחרור ולסבך אותה בתחתית. ניצחון, לעומת זאת, יקרב את החבורה של לחמן, שלא הפסידה כבר ארבעה משחקים, לפלייאוף העליון.

עידן בראון. רוצה לברוח מהתחתית (נעם מורנו)עידן בראון. רוצה לברוח מהתחתית (נעם מורנו)

עירוני נשר - הפועל נצרת עילית (נשר)

הקבוצה המפתיעה של הליגה נמצאת בתקופה לא טובה עם שני ניצחונות בלבד בחמשת המשחקים האחרונים, וחייבת לנצח על מנת להישאר צמודה לשאר קבוצות הצמרת ולשמור על מקומה בתחום ההעפלה לפלייאוף העליון.

מנגד, קבוצתו של עידן בראון, שניצחה במשחק האחרון את הפועל ירושלים, מקווה לניצחון נוסף שיחל מסע בריחה מהתחתית הבוערת ומהקו האדום.

הפועל בני לוד - מכבי שעריים (לוד)

למרות התבוסה הלא נעימה להפועל עכו במחזור הקודם, חניכיו של סלימאן אזברגה נמצאים בתקופה טובה יחסית, אך חוסר היציבות של הקבוצה גורם לכך שהיא עדיין קרובה לתחתית ולא מן הנמנע שתסתבך במאבקי הירידה ולכן ניצחון על שעריים, האחרונה בטבלה, הוא בגדר חובה עבורם.

אופיר חיים, מאמנה החדש והחמישי במספר של מכבי שעריים, קיווה לבכורה חלומית במשחקו הראשון כמאמן הקבוצה מול הרצליה, אך שער שוויון של ג'ורדן פושה מנע מהקבוצה מרחובות ניצחון. בקבוצה מקווים שהשינוי בעמדת המאמן יביא איתו גם שיפור בתוצאות ומצפים מהשחקנים להוכיח את עצמם, במיוחד לקראת המהפכה אותה מתכנן לבצע היו"ר אלדד פרי בקבוצה בחלון ההעברות של ינואר.

אופיר חיים (איציק בלניצקי)אופיר חיים (איציק בלניצקי)

הפועל רמת השרון - הפועל פתח תקווה (גרונדמן)

דרבי המאכזבות של הליגה הלאומית. חניכיו של דודו אברהם לא ניצחו כבר ארבעה משחקים ומוצאים עצמם מתחת לקו האדום. בקבוצה מצפים מהשחקנים הוותיקים בקבוצה להוביל ולחלץ את הקבוצה מהשרון מהמצב הקשה אליו נקלעה.

הניצחון הדרמטי על בית"ר תל אביב\רמלה העלה את הפועל פתח תקווה אל מעל לקו האדום, למקום ה-11. חניכיו של ירון הוכנבוים חייבים לנצח גם את קרב התחתית החשוב על מנת לברוח מהתחתית ואולי גם להתקרב לפלייאוף העליון.

אחי נצרת - הפועל קטמון (עילוט)

לאחר ארבע תוצאות תיקו רצופות, באחי נצרת ישמחו לסיים את הרצף המתסכל ולהתבסס בפלייאוף העליון. ניצחון הוא האפשרות היחידה של הירוקים מול הפועל קטמון, הנחשבת לאחת החלשות בליגה העונה.

קבוצת האוהדים עברה זעזוע כשמאמנה המוערך, פרדי דוד, החליט לקחת אחריות על היכולת הרעה והתפטר. בינתיים, מי שיעמוד על הקווים במקומו דוד הוא עוזר המאמן ומנהל מחלקת הנוער ניר רייכמן.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */