יום שלישי, 14.05.2024 שעה 12:01

נוסטלגיה: ותיקי ישראל נכנעו 3:2 לוותיקי גרמניה

כוכבי העבר של הנבחרת חזרו לשתף פעולה במשחק הוקרה. צמד לרונן חרזי ("חוויה"), בוביץ', קאקאו והנקה הכריעו מנגד. קשטן: "היינו יכולים לכבוש יותר"

|
נבחרת ישראל חוגגת (נעם מורנו)
נבחרת ישראל חוגגת (נעם מורנו)

נבחרת הוותיקים של ישראל נכנעה הערב (רביעי) למקבילתה מגרמניה באצטדיון העירוני בנתניה, זאת במסגרת משחק ראווה. אל כר הדשא עלו כמה מגדולי שחקני הנבחרת לדורותיה: רפי כהן, עופר טלקר, אמיר שלח, דדי בן דיין, קלמי סבן, יעקב הלל, פליקס חלפון, משה גלאם, עבאס סואן, עידן טל, אלון חרזי, ז'אן טלסניקוב, עומר גולן, עמיר תורג'מן, יניב קטן, רונן חרזי, דודו אוואט, איציק זוהר ורן בן שמעון חזרו לשתף פעולה במדים הכחולים-לבנים.

ביציע המכובדים ניתן היה למצוא את יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני, המנכ"ל רותם קמר, כמו גם המאמן הלאומי אלישע לוי ושחקני עבר של נבחרת ישראל לדורותיה, מרדכי שפיגלר, שייע פייגנבוים, אריה חביב, גידי דמתי, עודד מכנס, יוחנן וולך, אבי כהן הירושלמי ואיתן אהרוני. 

שחקני נבחרת גרמניה אחרי הניצחון (נעם מורנו)שחקני נבחרת גרמניה אחרי הניצחון (נעם מורנו)

במשחק שנערך 60 דקות עם שתי מחציות, הנבחרת של שלמה שרף ודרור קשטן, שני מאמני עבר בנבחרת ישראל ששיתפו פעולה, נקלעה לפיגור מנגיחה של פרדי בוביץ’ בדקה ה-15. בדקה ה-22 רונן חרזי העלה נשכחות כאשר קיבל כדור עומק מעידן טל, עבר בקלות את המגן שלו ומול השוער גלגל לרשת. בדקה ה-25 גרמניה הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון כאשר קאקאו נגח מקרוב. ב

במחצית השנייה שרף וקשטן הכניסו את שחקני הספסל, אך הגרמנים רק הגדילו את היתרון שלהם, כאשר מייק הנקה ניצל טעות קשה של רפי כהן כדי לכבוש את השלישי. בדקה ה-69 חרזי השלים צמד נהדר אחרי הרמה נפלאה של פליקס חלפון. בסיום הגרמנים יצאו מנצחים, אך בנתניה כולם נהנו מתצוגה שהעלתה זיכרונות.

נבחרת הוותיקים של ישראל (נעם מורנו)נבחרת הוותיקים של ישראל (נעם מורנו)

השחקנים הבולטים בנבחרת הוותיקים של גרמניה: קאקאו, מתיאס הרגט, יורג היינריך, פרדי בוביץ’, תומאס היצלספרגר, ריכארד גולץ, מייק הנקה, דיטר בורדנסקי, מיכאל שולץ, מרקו רייך, גידו בוכוואלד, האנו באליטש, דיטר אילטס.

חרזי: “כיף לפגוש חברים מהעבר”, קשטן: “היינו יכולים לכבוש יותר”

צמד המאמנים דרור קשטן ושלמה שרף ביקש מראשי הנבחרת לקיים משחק גומלין בקיץ מול הנבחרת הגרמנית. קשטן אמר: "בסך הכל נתנו הופעה טובה, כבשנו שני שערים והיינו יכולים לכבוש לפחות עוד שער או שניים. הייתה הופעה מכובדת של הנבחרת שלנו ואני חייב לציין את רן בן שמעון כבלם".

"רוצים משחק גומלין בגרמניה"

שרף הוסיף: "לא היינו צריכים לספוג את השער השלישי. נתנו הופעה טובה ואני מצפה שההתאחדות תעשה הכל כדי שנצא לגומלין". רונן חרזי שכבש צמד סיכם: "תמיד כיף לחזור ולפגוש את החברים מהעבר, ועוד יותר כיף לחזור ולכבוש. הייתה חוויה נהדרת”.

מחצית ראשונה

דקה 1: שופט העבר אייל צור הוציא לדרך את ההתמודדות.

ותיקי נבחרת ישראל ונבחרת גרמניה בתמונה משותפת (נעם מורנו)ותיקי נבחרת ישראל ונבחרת גרמניה בתמונה משותפת (נעם מורנו)
דרור קשטן ושלמה שרף (נעם מורנו)דרור קשטן ושלמה שרף (נעם מורנו)

דקה 13: דדי בן דיין פרץ באגף שמאל והרים כדור טוב לרחבה. רונן חרזי גלש אל עבר הכדור, אך הגיע מעט מאוחר מדי והבעיטה שלו יצאה החוצה. 

דודו אוואט (נעם מורנו)דודו אוואט (נעם מורנו)

דקה 15, גרמניה עלתה ל-0:1: שער ראשון בנתניה. קאקאו קיבל כדור בתוך הרחבה, הסתובב והרים לכיוון תיבת החמש, פרדי בוביץ’ עלה גבוה ונגח לפינה של דודו אוואט.

בוביץ' נוגח לשער (נעם מורנו)בוביץ' נוגח לשער (נעם מורנו)

דקה 22, ישראל השוותה ל-1:1: הכחולים חזרו למשחק. עידן טל פרץ במרכז המגרש ושלח כדור עומק נפלא לרונן חרזי, שמול השוער לא התבלבל וגלגל לפינה ולרשת. 

קאקאו מול אמיר שלח (נעם מורנו)קאקאו מול אמיר שלח (נעם מורנו)

דקה 25: איזו הצלה נהדרת של אוואט. קאקאו קיבל כדור בקצה הימני של הרחבה, התגבר על בן דיין ושלח כדור חזק ושטוח אל עבר השער, אך השוער ירד טוב ומנע שער שני של האורחת. 

דקה 26, גרמניה עלתה ל-1:2: מרקו רייך קיבל כדור באגף ימין, עשה הטעיה אחת והגביה לרחבה, קאקאו היה חופשי לגמרי כדי לנגוח ולהכניע את אוואט.

שחקני נבחרת גרמניה אחרי השער השני (נעם מורנו)שחקני נבחרת גרמניה אחרי השער השני (נעם מורנו)

מחצית שנייה

דקה 36: נבחרת ישראל ביצעה מספר שינויים עם העלייה לחצי השני כאשר פליקס חלפון, קלמי סבן, עמיר תורג’מן, משה גלאם ויעקב הילל נכנסו לכר הדשא.

דקה 44: עופר טלקר קיבל כדור במרכז המגרש ומצא את פליקס חלפון, האחרון הניף את רגל ימין מחוץ לרחבה ובעט לשער, אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל השער.

רן בן שמעון (נעם מורנו)רן בן שמעון (נעם מורנו)

דקה 47: התקפה יפה של המארחת. חלפון מצא את תורג’מן ברחבה, החלוץ הרים כדור אל עבר תיבת החמש ורונן חרזי ניסה את מזלו בחצי מספרת, אך הכדור שלו פספס את המסגרת.

דקה 60, גרמניה עלתה ל-1:3: הרחקה לא טובה של רפי כהן הגיע למייק הנקה, שמרחוק בעט לרשת חשופה וכבש את השלישי של האורחת. 

דקה 69, ישראל צימקה ל-3:2: הנבחרת הכחולה-לבנה לא מוותרת. פליקס חלפון הרים כדור טוב לרחבה, חרזי לא נשמר, נגח מקרוב לרשת והשלים צמד נפלא.

נבחרת ישראל חוגגת (נעם מורנו)נבחרת ישראל חוגגת (נעם מורנו)

הרכב ישראל: דודו אוואט, אלון חרזי, אמיר שלח, רן בן שמעון, דדי בן דיין, עידן טל, ז’אן טלסניקוב, עבאס סואן, איציק זוהר, עומר גולן ורונן חרזי. 

הרכב גרמניה: ריצ’ארד גולץ, יורג אלברטס, מייק הנקה, מתיאס הרגט, גידו בוכוולד, האנו באליץ’, תומאס היצלסברגר, יורג היינריך, פרדי בוביץ’, קאקאו, מרקו רייך.

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */