שתף קטע נבחר

נעם מילס דורגה 13 באליפות העולם בסיף

הישג מצוין לסייפת האולימפית: מילס העפילה לשמינית הגמר באנטליה אחרי נצחונות על יריבות מהטופ העולמי, הפסידה רק בהארכה ליריבתה האוקראינית וסיימה במקום הגבוה ביותר מבין חברי המשלחת הישראלית

יש עתיד לסיף הישראלי. דלילה חתואל ותומר אור, בכירי הסייפים בארץ, אמנם לא הצליחו להעפיל ל-32 האחרונים באליפות העולם באנטליה, אבל דווקא הצעירים, ובראשם עידו הרפה ונעם מילס, רשמו הישגים מצוינים בטורקיה. אחרי הרפה בן ה-18, שסיים אתמול במקום ה-14 בדקר, גם מילס הצליחה לעלות לשמינית הגמר, והודחה רק ב"טוש זהב".

 

הסייפת האולימפית בת ה-23, שמתחרה אף היא בדקר ומגיעה גם כן מהפועל כפר-סבא (כמו הרפה), ניצחה בסיבוב הראשון של שלב הנוק- אאוט 10:15 את ונסה גלנטין מצרפת (18 בעולם) והעפילה לטופ 16 אחרי 8:15 מרשים על נטלי מולהאוזן מאיטליה, המדורגת 6 בתבל.


תומר אור בפעולה. הנבחרת תתחרה מחר (צילום: AFP)

 

בקרב על ההעפלה לבית הגמר, בו מתחרות שמונה הסייפות הטובות בתחרות, הובילה מילס מול האוקראינית אנפיסה פוצ'קלובה (82), אבל המאבק הצמוד נגרר להארכה, ובסיומו רשמה המדורגת 28 בעולם הפסד אכזרי, 15:14. למרות ההפסד, מילס יכולה לסכם עוד תחרות מצוינת, בסיומו דורגה במקום ה-13 מתוך 118 סייפות.

 

חניכתו של אוהד בלוה, שזכתה בעבר במדליית הכסף באוניברסיאדה, דורגה שנייה בתחרות ההעפלה למשחקים האולימפיים וסיימה במקום השביעי בשתי אליפויות אירופה האחרונות, הראתה שוב שהיא יודעת להתעלות ברגע הנכון, ולנצח יריבות מהטופ העולמי.

 

מילס היתה הישראלית האחרונה שנטלה חלק בתחרויות היחידים באליפות העולם באנטליה. מחר תתחרה בטורקיה נבחרת הגברים הישראלית ברומח, הכוללת את תומר אור, מאור חתואל, קובי אור- חתואל ואורן בסל, שהפתיע עם העפלה לטופ 32 ביחידים. ביום רביעי תנעל את ההופעה הישראלית בטורקיה נבחרת הגברים בדקר - הרפה, גרגורי בסקין, ויאצ'יסלב זינגרמן ודורון לויט.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נעם מילס
צילום: דודי ועקנין
מומלצים