צעיר בריטי ללא דאגות החליט לעשות קפיצת בנג'י במהלך ביקורו הקצר בתאילנד. הקופץ האמיץ זינק ממנוף וצלל באוויר במהירות של 120 קמ"ש, כשהוא רק מחכה לרגע בו החבל יימתח. אך לצערו הרגע הזה לא הגיע. הרתמה סביב רגליו השתחררה, והוא פשוט נפל לתוך מימי הלגונה מתחתיו.

למרבה המזל נחת רישי באווג'ה על החזה ולא ספג מכה קטלנית בראש. אך כפי שאתם מתארים לעצמכם, לא ניתן לצאת מכזאת נפילה ללא פגיעות כלל. באווג'ה, שקפץ ממנוף בגובה 50 מטרים, סבל מקריסת ריאות, כבד קרוע וטחול מרוסק.

הרופאים שטיפלו בצעיר משווים את הפציעה שלו לפציעות של נפגעי תאונות דרכים. באווג'ה בילה חודשים בבית החולים בבנגקוק לפני שהבריא והיה מסוגל לחזור לביתו. רק עכשיו, כמעט שנה אחרי האירוע, הוא מסכים לדבר על המקרה.

האיש שניצל (צילום: מייל און ליין)
רישי באווג'ה, מחלים | צילום: מייל און ליין

"כל הרופאים היו בהלם מזה ששרדתי", הוא אומר. "יש לי הרבה מאוד מזל. אם הייתי נוחת על הראש הייתי מת, או סובל מפגיעת מוח חמורה", מספר באווג'ה. הצעיר הבריטי הגיע לתאילנד לטיול באי פוקט במסגרת חופשה בת חודש ימים, לאחר שסיים את התואר שלו בהנדסאות.

באווג'ה החליט שלא לתבוע את מפעילי אתר הבנג'י. הוא סבור שניצל ממוות ולכן הוא לא רוצה להתלונן. "ידעתי שהקפיצה מסוכנת, אבל לא חשבתי שהיא קטלנית", הוא מתוודה. הבריטי הוסיף כי מכיוון שהוא מוגבל כעת בפעילות ספורטיבית האטרקציה הבאה מבחינתו היא ללא ספק צניחה חופשית.

עקבו אחר הטוויטר של חדשות 2

הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק