שתף קטע נבחר

ארגנטינה: צפו בפאלרמו כובש בנגיחה מ-40 מטר

שער נדיר של החלוץ סידר לבוקה ג'וניורס ניצחון 2:3 מדהים על ולס. גורוסיטו נפרד מריבר פלייט עם הפסד 2:1 לסן לורנסו

הפריחה המחודשת של מרטין פאלרמו. לפני פחות משבוע החלוץ בן ה-36 חגג צמד במדי נבחרת ארגנטינה אחרי הקאמבק המאוחר שלו למדים הלאומיים. הלילה (ב') הוא כבש את אחד השערים המדהימים בקריירה בניצחון 2:3 של בוקה ג'וניורס על ולס סארספילד.

 

 

האלופה הגיעה ללא רגשי נחיתות לבומבונרה ואחרי שש דקות עלתה ליתרון משער של לאנדרו קארוסו. עשר דקות לפני ההפסקה סבסטיאן בטאגליה הגיע ראשון לכדור קרן כדי לנגוח את השיוויון אלא שדקה אחרי שהשחקנים חזרו מחדרי ההלבשה קארוסו שוב היה במקום כדי לנצל ריפיון בהגנה המקומית ולהחזיר את היתרון לאורחת.

 

 

כאן נכנס לתמונה חאון רומן ריקלמה, ששכח מתי הבקיע בפעם האחרונה, ובדקה ה-64 הוא שיגר פצצה שפגשה את המשקוף ונכנסה פנימה. גמור? לא אם

תשאלו את פאלרמו. 'אל לוקו' ניצל הרחקה לא טובה של שוער ולס, חרמן מונטוז'ה, ומ-40 מטרים שיגר נגיחה מרהיבה שנחתה עמוק ברשת והכניסה את הבומבונרה לאקסטזה.

 

עוד לפני שריקת הפתיחה, מצב הרוח בשכונה הצבעונית היה מצוין אחרי שהיריבה המושבעת, ריבר פלייט, נפרדה ממאמנה נסטור גורוסיטו עם הפסד 2:1 לסן לורנסו. דייגו בוונאנוטה העלה את המיז'ונאריוס ליתרון בפנדל בדקה ה-30 אך דייגו סימאונה חגג מול האקסית אחרי שערים מאוחרים של לאנדרו רומאניולי (דקה 83) וברנרדו רומאו (86).


דייגו סימאונה. חגג ניצחון מול האקסית (צילום: AP) 

 

חימנאסיה לה פלאטה עלתה מעל הקו האדום בתחתית אחרי 0:2 ביתי על צ'קאריטה משערים של חואן קוובאס (44) ולוקאס לאנדה (52). במשחק שנעל את המחזור לאנוס גברה 0:1 על גודוי קרוס משער של סנטיאגו הוז'וס בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. 

 

הצמרת: 1. אדטודיאנטס 16 נקודות. 2-3. ארחנטינוס ג'וניורס ובאנפילד 15 נק'. 4. ולס 14 נק'. התחתית: 17-18 ראסינג והורקאן 4 נק'. 19-20. צ'קאריטה וטיגרה 3 נק'.

 

במחזור הבא: ריבר פלייט - אינדפנדיינטה, אסטודיאנטס - לאנוס, ראסינג קלוב - בוקה ג'וניורס, טיגרה - הורקאן, באנפילד, אתלטיקו טוקומאן, גודוי קרוס - ניואלס, קולון - ארסנל, ולס סארספילד - ארחנטינוס ג'וניורס, צ'קאריטה - סן לורנסו, רוסאריו סנטראל - חימנאסיה לה פלאטה. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מרטין פאלרמו, הלילה
צילום: AP
מומלצים