שתף קטע נבחר

החלה בניית מרכז G FASHION בראשל"צ

חברת גזית גלוב ישראל הודיעה כי החלה בבניית המתחם בהשקעה כוללת של כ-170 מיליון שקל. במפגש עיתונאים דיווח המנכ"ל, ירון אשל, כי החברה ממשיכה בשיפוץ שני נכסים נוספים בצפון תל-אביב ובחיפה

חברת הנדל"ן המניב גזית גלוב ישראל מקבוצת גזית גלוב הודיעה היום (א') כי החלה בבניית מרכז G FASHION במערב ראשון לציון, בהשקעה כוללת של כ-170 מיליון שקל. במפגש עיתונאים שערכה החברה, דיווח המנכ"ל ירון אשל כי במקביל מתבצע שיפוץ בשניים מנכסיה - G תל ברוך בצפון תל-אביב בהשקעה של כ-25 מיליון שקל (שם נוספו כ-2,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים); ומרכז חורב בחיפה בהשקעה של 60 מיליון שקל. בסך הכל מדובר ברבע מיליארד שקל בתיק הנכסים של החברה.

 

המרכז, הממוקם על ציר משה דיין במערב העיר ראשון לציון, ממשיך למעשה את ציר המסחר שבבעלות החברה. עם פתיחת המתחם היא תחזיק בכ-100 אלף מ"ר מסחר ותשלים את השליטה באזור. המרכז עתיד להיפתח ברבעון הראשון של 2018.

הדמיית מרכז G FASHION בראשון לציון (הדמיה: טוטם) (הדמיה: טוטם)
הדמיית מרכז G FASHION בראשון לציון(הדמיה: טוטם)

המרכז ישתרע על פני כ-12,500 מ"ר שטחי מסחר הבנויים בשלוש קומות. בקומת הקרקע עתיד להיפתח סופרמרקט מרשת המרכולים "סטופ מרקט" בשטח של כ-4,600 מ"ר ובנוסף חנויות מתחום הבילוי והפנאי כדוגמת בתי קפה ומסעדות.

 

בשתי הקומות הנוספות ייבנו חנויות קונספט דו-קומתיות של מותגי אופנה וספורט בינלאומיים וישראליים בשטח של 800-1000 מ"ר כל אחד. בין הדיירים שחתמו על הסדר שכירות בפרויקט: אדידס (800 מ"ר), נייקי (800 מ"ר) ואמריקן איגל (800 מ"ר). כמו כן, ייבנו במרכז, שתוכנן על ידי אדריכל משה צור, כ-450 מקומות חניה בחניון תת-קרקעי ועילי.

 

לדברי אשל, "G FAHSION הוא המתחם הרביעי שמפתחת גזית גלוב ישראל במערב ראשון לציון, לצד מרכזים נוספים בבעלותה - G סינמה סיטי, G 1, G 2. בהתאם לפעילות החברה בעשר שנים האחרונות, בחרנו לשלב חנויות קונספט של מותגי אופנה וספורט, לצד המשך המענה לצרכי היומיום והבילוי בציר. המתחם נבנה בסמוך לסינמה סיטי, אשר מהווה עוגן משיכה משמעותי לאזור כולו, ואנו מאמינים כי תוספת זו תשלים את חווית הבילוי באזור".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
הדמיה: טוטם
הדמיית מרכז G FASHION בראשון לציון
הדמיה: טוטם
מומלצים