שתף קטע נבחר

"יונייטד תציע 180 מיליון ליש"ט עבור ניימאר"

"הדיילי רקורד" מדווח כי מנצ'סטר יונייטד חושקת בכוכב הברזילאי של ברצלונה ומוכנה לנפץ פעם נוספת את סכום ההעברות בכדורגל העולמי

האם מנצ'סטר יונייטד בדרך לנפץ שוב את סכום ההעברה הגבוה בעולם? "הדיילי רקורד" מדווח היום (ד') כי "השדים האדומים" מתכננים להציע לברצלונה סכום חסר תקדים של 180 מיליון ליש"ט עבור ניימאר.

 

על פי הפרסום, ברצלונה, שכבר האריכה את חוזהו של ניימאר עד 2021, במצב לא פשוט ועשתה זאת רק כדי "להדביק פלסטר על הבעיה", לדברי גורם במועדון, מאחר והיא במלכוד. כזכור, התובע בספרד דרש לאחרונה לשלוח את ניימאר לשנתיים מאסר בפועל, לצד קנס של 10 מיליון אירו, בשל מעורבותו, לכאורה, בהונאת מס במהלך מעברו מסנטוס לאימפריה הקטאלונית.

 

יעבור לאנגליה? ניימאר (צילום: AFP) (צילום: AFP)
יעבור לאנגליה? ניימאר(צילום: AFP)

 

יונייטד, למי ששכח, רכשה רק בקיץ האחרון את פול פוגבה מיובנטוס תמורת 110 מיליון יורו ושברה בכך את שיא ההעברות בכל הזמנים. מנג'ר הקבוצה, ז'וזה מוריניו, רוצה לעבות

 את החודש שלו, בטח כשוויין רוני כמעט ולא רואה דקות מגרש ועשוי לעזוב בסוף העונה. כמו כן, הפורטוגלי רצה את ניימאר, עוד כשזה שיחק בסנטוס ומוריניו הדריך את ריאל מדריד.

 

המספרים של ניימאר בברצלונה מדהימים: 59 שערים ב-102 הופעות, ויחד עם ליאו מסי ולואיס סוארס הם מציבים את שלישיית MSN - הקטלנית ביותר שידע הכדורגל האירופי בשנים האחרונות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים