שתף קטע נבחר

צפו: אתלטיקו התאוששה עם 0:3 באוסאסונה

ליגה ספרדית, מחזור 13: הקולצ'ונרוס חזרו לנצח אחרי שני הפסדי ליגה והתבוסה בדרבי. דייגו גודין (36) וקווין גאמיירו (37) כבשו בתוך דקה אחרי החמצת פנדל של רוברטו טורס (14), קראסקו חתם (90). ויאריאל הפסידה 2:0 לאלאבס. 33 דקות לאצילי בהפסד גרנדה

אתלטיקו מדריד מקווה לשים את התקופה הרעה מאחור. לאחר שלושה הפסדים בארבעה משחקי ליגה שהרחיקו אותה מהצמרת, ניצחה היום (א') הקבוצה של דייגו סימאונה 0:3 את אוסאסונה בחוץ וחזרה למקום הרביעי.

 

 

כמו במחזורים הקודמים, זה התחיל רע מאוד עבור אתלטיקו עם פנדל לחובתה אבל למזלה רוברטו טורס החמיץ (16). דייגו גודין וקווין קאמיירו ענו עם שני שערים בתוך דקה (36, 37) ולפני הסיום, יאניק פריירה-קראסקו השלים שלישייה (90). אתלטיקו עדיין רחוקה תשע נקודות מריאל מדריד המוליכה.

  

גודין מעיר את אתלטיקו (צילום: EPA) (צילום: EPA)
גודין מעיר את אתלטיקו(צילום: EPA)

 

ממשיכה לצלול: ויאריאל הפסידה 2:0 לאלאבס

משהו רע מאוד עובר ויאריאל בשבועות האחרונים. הצוללת הצהובה הפסידה לאלאבס 2:0. היה זה ההפסד השלישי בארבעה משחקים של ויאריאל שירדה למקום החמישי. עבור אלאבס מדובר בניצחון חשוב כדי לברוח מהתחתית. נכון לעכשיו אלאבס מדורגת במקום ה-13 עם 16 נקודות.

 

אלאבס עלתה ליתרון כבר בדקה השמינית. קיקו פמניה הרים כדור לרחבה ודייברסון נגח לקורה השמאלית. הריבאונד הגיע לאיבאי גומס שכבש מקרוב. תשע דקות לאחר מכן הגיע השני של אלאבס. מטאו מוסאקיו טעה קשות בהגנה כשנגח לאחור. ויקטור קמראסה חטף והכניע את שוער ויאריאל מקרוב.

  

שחקני אלאבס חוגגים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שחקני אלאבס חוגגים(צילום: AFP)

 

סלטה ויגו קיבלה את הקבוצה החלשה בליגה, הלא היא גרנדה של עומר אצילי, וניצחה אותה 1:3 קליל. יאגו אספאס (23), תיאו בונגונדה (39) ופפה שיק (90+3) כבשו לזכות סלטה. ארטם קראבץ (87) רק צימק. אצילי עלה בדקה ה-57 מהספסל.

 


פורסם לראשונה 27/11/2016 14:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים