שתף קטע נבחר

דרושים בהיי-טק: גם ביוקנעם ובבאר שבע

החברות מחפשות למלא את המשרות הפנויות והן זקוקות למפתחי אלגוריתמים, מנתחי מערכות ועובדים בתחום הסייבר, אבל גם לעובדים לטובת תחומים כמו בדיקת תוכנה ופיתוח תוכנה שלא דורשים ניסיון קודם

חברות ההיי-טק מגייסות עובדים, ובין המשרות השונות תוכלו למצוא טכנאי מחשבים, מדעני מידע ואפילו משרות בתחום ההדרכה.

 

כתבות נוספות בנושא היי-טק  בערוץ הקריירה

בכירי היי-טק: "מחסור בנשים - אתגר אדיר"

ההתאגדות בהיי-טק היא צו השעה

כמה תרוויחו במקצועות העתיד של ההיי-טק?

 

חברת "מידעטק טכנולוגיות מידע", המתמחה ביישומי Priority ולה שני מרכזי פעילות, בצפון ובמרכז, מגייסת עובדים חדשים למשרת ניהול פרוייקטים. התפקיד כולל ניתוח ואפיון צרכי הארגון, פיתוח ההתאמות הדרושות לארגון על גבי מערכת Erp-Priorty, יישום והדרכת משתמשים, הסבות נתונים וליווי עד ל''עלייה לאוויר''. העבודה במשרדי החברה בטירת הכרמל או בהוד השרון וכרוכה גם בנסיעות ללקוחות.

 

על המועמדים להיות בעלי תואר אקדמי רלוונטי, בעלי נסיון תעסוקתי בארגונים בגודל בינוני של למעלה משנתיים, בעלי רקע תכנותי ובעלי רישיון נהיגה. כמו כן, עליהם להיות בעלי תודעת שרות גבוהה, כושר ביטוי טוב ויכולת עבודה בצוות. יתרון משמעותי לבעלי נסיון במערכת Priorty.

 

מייל לשליחת קורות חיים וגיליון ציונים: jobs@medatech.com

 

מחפשים מפתחי אלגוריתמים

חברת Comblack, המתמחה באספקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ בתחום ה-IT, מגייסת כ-100 עובדים חדשים. בין התפקידים ניתן למצוא אנשי Mainframe , מפתחי Cobol ומנתחי מערכות. על המועמדים להיות בעלי ניסיון בטכנולוגיות COBOL, MF, JCL ועם ניסיון מוכח בעבודה מול DB2, יתרון לבעלי ניסיון בתחום הפיננסים.

 

בנוסף, החברה מחפשת מפתחי JAVA לצד ה-server עם ניסיון בפיתוח מערכות web של שנתיים, שנה לפחות מתוכם בפיתוח פלטפורמת ב-J2EE כולל EJB. כמו כן, דרוש ידע ב-SQL וניסיון מעשי בעבודה עם DB. כמו כן, דרושים אנשי System עם ניסיון מוכח כ-Windows System Admin בארגוני אנטרפרייז, ידע מעמיק בעבודה עם מערכת SCCM 2012 הכוללת תשתית, OSD, אריזת אפליקציות, יצירה והפקת דוחות וניסיון בעבודה עם שרתי Windowsדוגמת AD GPO, DHCP,DNS ו-AD. על המועמדים להיות בעלי תקשורת בינאישית מעולה.

 

החברה מחפשת גם מפתח/ת אלגוריתמים בתחום עיבוד תמונה לפיתוח מוצר בטחוני בסביבת ++C ו-visual studio, נדרש ניסיון בפוטוגרמטריה, מידול סנסורים, כיול מצלמה ותלת מימד. על המועמדים להיות בעלי ניסיון בכתיבה או שיפור קוד להאצת ביצועי ריצה, יתרון משמעותי למועמדים בעלי סיווג בטחוני. נוסף לתפקידים אלו, החברה מגייסת מהנדסי פיתוח בג'אווה ו-net, RT embedded אנשי MF ו-QA, אנשי אבטחת מידע, מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות וארכיטקטים בתחום ה-IT.

 

מייל לשליחת קורות חיים: Career@comblack.co.il

מפתחי JAVA ומהנדסי תוכנה

חטיבת מיקור החוץ של חברת "יוניטסק", העוסקת בתחום ה-IT, מגייסת כ-15 מפתחי JAVA שישתלבו בחטיבת הפיתוח. במקביל, החברה מחפשת אנשי פיתוח NET, תקשורת ואבטחת מידע, BI, וניתוח מערכות למגוון רחב של תפקידים. תואר במדעי המחשב או תואר טכנולוגי מקביל מהווים יתרון משמעותי אך הם לא דרישת חובה.

 

מייל לשליחת קורות חיים: karni.perez@Unitask-inc.com

 (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
(צילום: Shutterstock)
 

חברת Valens, המפתחת שבבים להעברת וידיאו ואודיו, מגייסת לשירותיה עשרות עובדים נוספים לקראת 2017, לטובת מרכז הפיתוח בהוד השרון. בין המקצועות ישנם מהנדסי תכנון Analog/Mixed-Signal. על המועמדים להיות בעלי ניסיון תעשייתי כמהנדסי מערכות או בדיקות וניסיון ב-oscilloscopes, spectrum analyzers multimeters, logic analyzers וידע ברמה גבוהה של IC blocks דוגמת ADC, DAC, PLL

ו-amplifiers power management.

 

החברה מחפשת גם מהנדסי VLSI. על המועמדים להיות בעלי תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה, ידע מקיף ב-Verilog וחמש שנות ניסיון בתחום. יתרון לבעלי ניסיון בעבודה עם מהנדסי Specman וב-FPGA. דרושים גם מהנדסי תוכנה embedded Real time עם תואר ראשון לפחות במדעי המחשב, שלוש שנות ניסיון בעבודה בסביבת embedded Real time, ניסיון בפיתוח Low-Level, ניסיון בעבודה בסביבת multi-threading וידע בשפות C/C++. משרה נוספת היא מהנדס/ת ווריפיקציה, על המועמדים להיות בעלי שלוש שנות ניסיון בתחום ועם ידע וניסיון ב-specman.

 

מייל לשליחת קורות חיים: jobs@valens.com

למידע נוסף אודות המשרות: www.valens.com/career.

 

עבודה גם ביוקנעם ובאר שבע

חברת One1 מחפשת בימים אלה 300 עובדים לאתריה השונים בתל אביב, פתח תקווה, יוקנעם, חיפה, אזור הקריות, כרמיאל ובאר שבע. המשרות הנדרשות הן בתחומי הבדיקות: מהנדסי בדיקות Web וזמן אמת, ולידציה, פיתוח אוטומציה, הנדסת תוכנה, פיתוח בסביבות Web / WPF / C++ / זמן אמת Big Data / JAVA, אבטחת מידע, תשתיות וסייבר.

 

כמו כן, בחברה מחפשים עובדים למשרות בכירות, בהן ראש צוות פיתוח, ראש צוות בדיקות, מוביל טכנולוגי וניהול פרויקטים. תפקידי QA עבור משרות בדיקות, מהנדסי תוכנה למשרות בדיקות, ולידציה, בדיקת תוכנה ופיתוח תוכנה מתאימים גם לבוגרים ללא ניסיון.

 

כמו כן, דרוש מומחה/ית מערכות תשתית אבטחת מידע, התפקיד כולל יישום פרויקטים בתחום תשתית ואבטחה, הפעלה, הגדרה, תמיכה ותחזוקת מערכות אבטחת מידע. על המועמדים להיות בעלי ניסיון בתחזוקה וטיפול בתקלות של מערכות תשתית אבטחת מידע, ניסיון בתשתיות אבטחה ותקשורת, בניהול פרויקטים רוחביים, תשתיות סיסטם ותשתיות ענן.

 

בנוסף, יש צורך בראש צוות בדיקות לתפקיד הכולל ניהול פרויקטים בתחום הבדיקות, ליווי צוות בדיקות, הטמעה של מתודולוגיה ועבודה עם נהלים ורגולציות. על המועמדים להיות בעלי ניסיון וידע מוכח בניהול פרויקטים בתחום הבדיקות, ניסיון והכרות עם עולם ה-GxP, ניסיון וידע בביצוע בדיקות למערכות ממוחשבות מורכבות, תכנון, עיצוב וכתיבת מסמכי בדיקות.

 

נוסף על כך, דרוש ראש צוות תוכנה Windows, לתפקיד הכולל פיתוח תוכנה במגוון שפות במערכת ההפעלה windows, למערכות מורכבות הכוללות שילוב מול התקנים השונים, בסיסי נתונים ועוד. פיתוח התוכנה כולל כתיבת תוכן, הובלה מקצועית וניהולית של צוות מהנדסי תוכנה.

על המועמדים להיות בוגרי תואר ראשון בהנדסה או מדעי המחשב, ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול צוות תוכנה, ניסיון בפיתוח C# ,NET, בפיתוח המבוסס על תכן מונחה עצמים (OOD)ובעלי שליטה בבסיסי נתונים.

 

מייל לשליחת קורות חיים: Jobs@one1.co.il

 

לבעלי תואר במדעים מדוייקים

קבוצת "אמן" שעוסקת בתחום ה-IT מחפשת מתכנת/ת PHP להשתלבות בצוות הפיתוח. על המועמדים להיות בעלי ניסיון של שנתיים לפחות בפיתוח PHP, ניסיון רב בצד ה-server וניסיון בצד ה-clinet בסביבת web, העבודה הינה מול server SQL. לחברה דרוש גם מפתחי JAVA Full Stack, בעלי נסיון של שנתיים בעבודה עם Spring Hibernate. בנוסף, נדרש ניסיון גם בטכנולוגיות  JS, HTML ו-CSS. העבודה הינה מול בסיסי נתונים SQL/ORACLE ויוענק יתרון לבעלי ניסיון ב-Bootstrap או Angular.

 

החברה מחפשת גם מנתח/ת מערכות עם ניסיון באפיון ועיצוב של מערכות גדולות וניסיון בעבודה עם UML, כמו כן, דרוש Data Scientist עם ניסיון של שנתיים לפחות בפיתוח ב-Java / Scala Python, ניסיון של שנתיים ביישום מודלים בטכנולוגיות Open Source כגון Spark / R / Weka ובעלי תואר ראשון במדעים מדוייקים דוגמת מתמטיקה, מדעי המחשב, סטטיסטיקה או פיזיקה.

 

מייל לשליחת קורות חיים: info@aman.co.il

 

 (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
(צילום: Shutterstock)

חברת "אלעד מערכות", המספקת שירותי IT ויישומי תוכנה, מחפשת מפתח/ת NET לעבודה במשרה מלאה באזור המרכז. על המועמדים להיות בעלי ניסיון של שנתיים לפחות בפיתוח NET, ניסיון בעבודה לצד ה-client וה-server, שליטה מלאה ב-jQuery, Ajax, java script, ניסיון בעבודה עם angular, שליטה ב-SQL server והשכלה רלוונטית. לחברה דרוש גם מנתח מערכות Dynamics CRM, כמו כן, דרוש ניסיון בניתוח מערכות: הגדרת דרישות מול לקוחות, כתיבת אפיוני High Level ו-Details Design, כולל תרשימי ERD, היכרות מעמיקה עם Dynamics CRM, היכרות עם גרסאות 2011-2016. יתרון לבעלי ניסיון בניהול פרויקטים והנעת תהליכים מורכבים מול לקוחות.

 

החברה מחפשת גם מדריכ/ה מטמיע/ה למשרה בתל אביב. דרושים אנשים בעלי השכלה טכנולוגית, בעלי ראש גדול, עם יכולות ביטוי גבוהות. על המועמדים להיות בעלי ניסיון של לפחות שנה בהדרכה/הטמעת מערכות פרטנית וקבוצתית, יתרון לבעלי רקע וניסיון בפיתוח לומדות הדרכה ובעלי היכרות וניסיון בעבודה עם מערכת LMS סטורי ליין או CRM. בנוסף, דרושים מפתחי/ות ABAP למשרה מלאה בירושלים או בתל אביב, לטובת פרוייקט גדול המבוסס על תשתית SAP HANA. על המועמדים להיות בעלי ניסיון של שלוש שנים לפחות בפיתוח ABAP ובעלי ידע וניסיון פיתוח ב- WEBDYNPRO וכלי UI חדישים. יתרון לבעלי ידע וניסיון בפיתוח במודולים לוגיסטיים ופיננסים.

 

מייל לשליחת קורות חיים: jobs-web@elad.co.il

 

דרושה מומחיות ב-Facebook

חברת Omnnitelecom, העוסקת במתן פתרונות טכנולוגיים בתחום התקשורת, מחפשת עובדים בתפקידים דוגמת מומחי אסטריקס ו-voip. על המועמדים להיות בעלי ניסיון וידע נרחב בעולמות של פיתוח תשתיות טלפוניה. כמו כן, דרוש מנהל PPC/SEM, דרושה מומחיות בניהול קמפיינים ב-Google Adwords ו-Facebook. החברה מחפשת גם בוגרי תואר BA / B.Sc במתמטיקה או פיזיקה ללא צורך בניסיון.

 

מייל לשליחת קורות חיים: Oren@omnitelecom.co.il

 (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
(צילום: Shutterstock)
 

חברת "מטריקס" זקוקה לארכיטקט/ית מערכת תוכנה (NET). התפקיד כולל כתיבה של מפרטי TLD ו-SDD למערכות שו”ב ומערכות משובצות מחשב, בחינת טכנולוגיות חדשות תוך עבודה צמודה מול מנהלי מחלקות התוכנה והנדסת המערכת, והכנת אבטיפוס. על המועמדים להיות בוגרי תואר ראשון בהנדסת תוכנה או מדעי המחשב, עם ניסיון של חמש שנים בעולם הפיתוח, וניסיון בכתיבת תוכנה ובהגדרת ארכיטקטורה ותוכן למערכות מולטי-דיסציפלינריות מורכבות.

 

בנוסף, החברה מחפשת תוכניתן/ית JAVA server side, לפיתוח תשתיות אפליקטיביות מורכבות ב-JAVA ואחריות על משימות טכנולוגיות בתחום. על המועמדים להיות בעלי ניסיון של ארבע שנים לפחות בפיתוח JAVA, ניסיון בפיתוח תשתיות וניסיון בטכנולוגיות Hibernate, EJB JSF ו-Spring.

 

כמו כן, דרוש מהנדס DEVOPS לטובת ניהול סביבות CI מרכזיות ושיפורן המתמיד, הקמת תשתיות חדשות משלב חקר השוק, דרך הקמת התשתיות ועד העברתן למצב תחזוקה ועבודה עם תשתיות ופרויקטים בסביבות Linux ו-windows. על המועמדים להיות בעלי היכרות עם SCM ובייחוד Git, ניסיון עם כלי CI כגון Gerrit ו-Jenkins, כתיבת סקריפטים בשפות python,powershell ,batc ו-bash, יתרון לבעלי היכרות עם מערכות LINUX מבוססות Debian.  

החברה מחפשת גם מפתח אוטומציה ב-JAVA, שיבצע הנדסת QA לצורך בדיקת מוצרי Backend למערכות בקנה מידה גדול. יש צורך בניסיון של ארבע שנים לפחות ב-QA תוכנה במערכות מורכבות, תואר ראשון במדעי המחשב או בהנדסת מחשבים, ניסיון מוכח בתכנות JAVA והיכרות טובה עם מערכת הפעלה Linux.

 

כמו כן, דרוש תוכניתן/ית אינטגרציה, עם ניסיון של למעלה משנה בתחום והכירות עם אחד מהכלים הבאים: ESB, OSB, TIBCO, BIZTALK, WMB, IIB.

 

לפרטים נוספים אודות המשרות: www.matrix.co.il/jobs

מייל לשליחת קורות חיים: jobs@matrix.co.il

 

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

לחברת "תים" דרושים אנשי אבטחת מידע ותקשורת, בעלי ניסיון של לפחות חמש שנים בתחום אבטחת מידע ורשתות, ניסיון בעבודה עם Firewall Fortinet, Juniper, ו-Checkpoint, ידע וניסיון עם פרוטוקולי תקשורות TCP/IP ו-SSL VPN, הכרות מעמיקה עם מוצרי תקשורת ואבטחת מידע של JUNIPER, וניסיון בכתיבת מסמכי אפיון ותכנון.

 

כמו כן, החברה מחפשת אנשי סיסטם LINUX לעבודה בירושלים, נדרש ניסיון של שנתיים ומעלה באותו התפקיד בסביבת LINUX, הכרות מעמיקה בסביבת וירטואליזציה מבוססת VMwa,

ניסיון במערכות אחסון, בעיקר של היצרנים EMC ו-NETAPP והכרות עם סביבת אורקל.

 

מחפשים גם בתמיכה הטכנית 

בנוסף, דרוש Account Manager, למכירה של פתרונות ענן, דטה סנטר, אבטחת מידע ופתרונות מחשוב. התפקיד כולל ניהול תיק לקוחות, יצירת לידים וכן צירוף לקוחות חדשים לחברה.

נדרש ניסיון בניהול תיקי לקוחות תקשורת ואינטגרציה ובמכירה של אחד מהבאים: פתרונות ענן, פתרונות דטה סנטר, מוצרי חומרה ופתרונות מחשוב כוללים.

 

יש צורך גם בטכנאי/ת תקשורת ואבטחת מידע במשרה מלאה בירושלים, בין השעות 7:30-16:30, לטובת צורך השתלבות בצוות תשתיות הנותן תמיכה בתחום, התפקיד כולל אחריות על תחום התקשורת, אבטחת מידע ותמיכה למשתמשי קצה בתקלות שוטפות. על המועמדים להיות בעלי הסמכת CCNA של סיסקו, עם ניסיון מוכח בתחום, אפשרי גם ניסיון בזמן השירות הצבאי.

 

משרה נוספת היא תומך טכני פנים ארגוני - help desk, לטובת מענה טלפוני סיוע בתקלות טכניות לעובדי הארגון. יש צורך בניסיון של לפחות שנה במוקד תמיכה טכנית, ידע במערכות הפעלה, ב-Office והרשאות. יתרון משמעותי לבעלי ניסיון במוקד שירות לקוחות או משרה טלפוני. כמו כן, החברה מחפשת טכנאי/ית מחשבים לצורך עבודה במשמרות בירושלים, כולל סופי שבוע וחגים. דרוש ניסיון של שנה לפחות בתור טכנאי/ת PC, זמינות לעבודה במשמרות ותודעת שירות גבוהה.

  

מייל לשליחת קורות חיים: jobs_team@team.co.i l

 

לקבוצת הסייבר דרוש ראש צוות

גם חברת Dell EMC מחפשת עובדים חדשים. לקבוצת XtremIO, המפתחת פתרון אחסון מידע, דרוש Senior Software Engineer עם נסיון של לפחות חמש שנים ב-C/C++, כישורי הנדסת תוכנה ברמה גבוהה, ראייה מערכתית ויכולות תכנון מעולות. לקבוצה דרוש גם Management Server Engineer עם ניסיון של חמש שנים לפחות בפיתוח צד שרת או שנתיים בפיתוח צד שרת ב-PYTHON.

 

קבוצת ScaleIO, המאפשרת לארגונים לנהל שרתים, מחפשת Core Software Engineers. דרוש תואר הנדסת תוכנה או מדעי המחשב מאוניברסיטה מוכרת, ניסיון בפיתוח תוכנה בC/C++ ונסיון בעבודה בסביבה מבוזרת. לקבוצה דרוש גם Storage QA Core Engineer עם שלוש שנות ניסיון ב-QA, וניסיון ב-Linux. יתרון לבעלי ניסיון ב-Windows ויתרון משמעותי לבעלי הבנה ב-VMware ESXI.

 

לקבוצת הסייבר בבאר שבע, השותפה בהקמה והפעלה של המרכז הלאומי לסיוע בהתמודדות עם איומי סייבר, דרוש ראש צוות התערבות Tier, עם תואר ראשון במדעי המחשב או הנדסת מחשבים, או BA אחר בתוספת קורס גבוה בתחום מערכות מידע בהיקף של למעלה מ-500 שעות. יש צורך גם בניסיון מוכח של שש שנים בתחקור, ניתוח ותגובה לאירועי אבטחת מידע וסייבר והסמכת CISSP או הסמכה מקצועית בתחום אבטחת מידע. כמו כן דרוש Cyber Analyst and Shift Manager - Tier 2. רקע וניסיון מעשי בתחומי מחקר, תקיפה, ניתוח ותגובה לאירועי סייבר ובתחום אבטחת המידע, עם ניסיון בעבודה עם מערכות SIEM ובחמ"ל SOC ונסיון עם פרוטוקולי תקשורת.

 

לשליחת קורות חיים:  Jobs@Dell_EMC

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים