שתף קטע נבחר

הלפרין: "צריך לתרגם את היכולת לניצחון". כניסה חינם לתושבי חיפה

הפועל ירושלים תארח מחר (א', 21:05) את מכבי חיפה בתקווה לקטוע את רצף חמשת ההפסדים בכל המסגרות: "היכולת שהצגנו בשני המשחקים האחרונים נתנה לנו סיבות לאופטימיות". כהזדהות בעקבות השריפות, הקבוצה הירושלמית תאפשר כניסה למשחק ללא תשלום לתושבי העיר

הפועל ירושלים מקווה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח מחר (21:05) את מכבי חיפה בפיס ארנה, אחרי חמישה הפסדים ברציפות בשתי המסגרות.

 

במועדון משתדלים לשמור על אופטימיות ובטוחים שזו רק מעידה זמנית והקבוצה תחזור ליכולת שהציגה בתחילת העונה, זאת לאחר שבשני המשחקים הקודמים מול מכבי ת"א וולנסיה (במחצית השנייה) שחקניו של סימונה פיאניג'אני נראו טוב יותר מבחינת האנרגיות והיכולת, ובטוחים שהבעיה היא מנטאלית ולא מקצועית.

 

טרנס קינזי עדיין סובל משבר באמצע ואינו כשיר ב-100%, והוא יהיה הזר שלא ירשם למשחק (דיז'ון תומפסון רשום רק למפעל היורוקאפ). מהצד השני, דניאל קופרברג הצטרף אל רשימת הפצועים של חיפה עם קרע במניסקוס, שישבית אותו מפעילות בחודש הקרוב.

 

יותם הלפרין אמר לקראת המשחק: "שיחקנו לא רע בכלל בשני המשחקים האחרונים, אבל לצערנו זה לא בא לידי ביטוי בתוצאה הסופית. מצד שני היכולת שהצגנו נתנה לנו מעט סיבות לאופטימיות לקראת ההמשך. אנחנו צריכים לבוא מחר אגרסיביים ונחושים, מול קבוצה טובה, ולעשות כל מה שאפשר כדי לתרגם את היכולת לניצחון". בתוך כך, בירושלים מתרגמים את ההזדהות עם תושבי חיפה למעשים, ויעניקו כניסה חינם לתושבי העיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יותם הלפרין
צילום: עוז מועלם
מומלצים