שתף קטע נבחר

צ'לסי שמרה על הפסגה, ניצחון לליברפול

הבלוז הפכו פיגור 1:0 ל-1:2 על טוטנהאם, המרסיסייד הזיעו ב-0:2 מול סנדרלנד. 2:2 דרמטי לאלופה עם מידלסברו והיא נמצאת רק שתי מהקו האדום. 4:5 משוגע לסוונזי על פאלאס

צ'לסי שמרה הערב (ש') על הפסגה האנגלית, אחרי שחזרה מ-1:0 בסטמפורד ברידג' ל-1:2 על טוטנהאם. כריסטיאן אריקסון כבש כבר בדקה ה-11 - השער הראשון שצ'לסי סופגת מזה שישה משחקים, אבל פדרו (45) ו-ויקטור מוזס (52) המשיכו את הרצף המדהים של הבלוז.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

ליברפול רשמה ניצחון חשוב, 0:2 על סנדלנד באנפילד. זה היה בדיוק מהמשחקים הללו שליברפול רגילה לבעוט בהם בדלי ולא לנצח, אבל לא הפעם, לא העונה. זה הלך הכי קשה שאפשר ובדקה ה-75 דיבוק אוריגי שעלה כמחליף ספק מסר, ספק חיפש את הפינה הרחוקה, הצליח למצוא את הרשת. ג'יימס מילנר (90+1) סגר סיפור עם פנדל מדויק. קוטיניו מליברפול נפצע במהלך הערב ברגלו, אך הערכות הראשוניות מדברות על כך שלא שבר את הקרסול כמו שחששו בתחילה.

 

מאנה מליברפול ודנייר מסנדרלנד בריקוד אווירי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מאנה מליברפול ודנייר מסנדרלנד בריקוד אווירי(צילום: רויטרס)

 

מי שרק לפני חצי שנה חגגה אליפות מדהימה ומכירה מצוין את אוויר הפסגות הזה, נמצאת בצרות צרורות. לסטר ניצלה בנס מהפסד שביעי העונה כשסיימה ב-2:2 מול העולה החדשה, מידלסברו ומרוחקת 2 נקודות בלבד מהקו האדום.

 

אלברו נגרדו כבש פעמיים (13 ו-71ֿ) וקירב את האורחת לניצחון מפתיע במיוחד, אבל ריאד מחרז (34) ואיסלם סלימאני (90+4) דייקו מהנקודה הלבנה והשיגו לפחות נקודה.

 

זה היה הערב שלו. נגרדו כובש מול לסטר (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
זה היה הערב שלו. נגרדו כובש מול לסטר(צילום: gettyimages)

 

סוונזי וקריסטל פאלאס היו שותפות למשחק המשוגע של המחזור ואולי של העונה הזו באנגליה כשהמארחת ניצחה 4:5 מטורף לחלוטין וברחה מהמקום האחרון בטבלה.

 

הברבורים כבר הוליכו 1:3 בדרך לניצחון סולידי, אבל ספגו 3 פעמים תוך 9 דקות ונקלעו לפיגור בדקות הסיום. כאן הגיע פרננדו יורנטה המושמץ שעם צמד בתוך תוספת הזמן עשה את הבלתי ייאמן.

 

גילפי סיגורדסון (36) ולירוי פר (66 ו-68) הוסיפו לברבורים. ווילפריד זאהה (19), ג'יימס טומקינס (74), ג'ק קורק (82, ע') וכריסטיאן בנטקה (84) היו שותפים לערב האדיר הזה.


פורסם לראשונה 26/11/2016 19:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים