שתף קטע נבחר

שלומי דורה: "סכנין יותר קשה ממכבי ת"א"

אחרי הניצחון המרשים 1:3 על הצהובים, מבקש מאמן הפועל חיפה לשמור על ריכוז במשחק החוץ ב'דוחא' (19:00). המארחים יצטרכו להסתדר ככל הנראה ללא פטי יאיה הפצוע

הפסד החוץ של בני סכנין 2:1 מול בני יהודה, רק הגביר את חשיבות המפגש הביתי בשבת (19:00) מול הפועל חיפה, שתגיע לאיצטדיון 'דוחא' כשהיא במומנטום אדיר אחרי הניצחון על מכבי תל אביב בשבוע שעבר. סכנין נחושים להתאושש גם על חשבון האורחת הלוהטת, אולם יקשה עליהם לעשות כן ללא הבלם פטי יאיה הסובל ממתיחה ונמצא בספק גדול משחק. עלא אבו-סלאח וחיים בנון הושמו בהיכון כמחליפים אפשריים.

 

המאמן ערן קוליק לא תרגל את ההרכב שייפתח בשבת, אך נראה כי פרט לחסרונו של יאיה, לא צפויים שינויים בהרכב. "אנחנו צריכים לנצח בבית", הבהיר קוליק לשחקניו, "צריך להיזהר מהפועל חיפה שנמצאת בתקופה טובה, כל אחד מכם חייב לתת מאה אחוז".

 

הרכב משוער: מאיר כהן; מוחמד זבידאת, חיים בנון (עלא אבו-סלאח), טל חן, מאהרן אבו-ריא; עבאס סואן, חאלד חלאיילה, חייר סספדס, ראובן עובד; קאדו, עראפת דז'קו.

 

דורה: "המשחק בסכנין, קשה מזה מול מכבי ת"א"

בהפועל חיפה קיבלו תאבון בעקבות הניצחון המשכנע 1:3 על מכבי ת"א ורוצים עוד שלוש נקודות בסכנין. עם זאת, הבעלים יואב כץ מודע לכך כי קבוצתו תידרש למאמצים רבים כדי לשמור על מקומה בצמרת. "יותר קשה לשמור על המצב שלנו מאשר להגיע אליו", אמר כץ השבוע.


סבטי ליפניה מול מכבי ת"א. סכנין יותר קשה? (חגי אהרון)

 

גם המאמן שלומי דורה חושב כמו הבוס ואמר היום: "אני חושב שהמשחק מול בני סכנין קשה יותר מהמשחק מול מכבי תל אביב. מדובר במשחק חוץ מול קבוצה ביתית וחובת ההוכחה עלינו לאחר הניצחון בשבוע שעבר ונצטרך להגיע באותה רמת מוכנות גם למשחק הזה".

 

החלוץ עדן בן בסט הסובל מפציעה לא ייכלל בסגל ואת מקומו ימלא החלוץ הצעיר אמיר אבו-ניל. הקשר בראיין גרסיץ' סובל גם הוא מפציעה ויעבור מחר מבחן כשירות. בחיפה מאמינים כי הקשר הארגנטינאי יוכל לשחק. הניצחון על הצהובים עורר את אוהדי הפועל חיפה ומאות מהם צפויים ללוות את הקבוצה מחר בסכנין.

 

הרכב משוער: גליל בן שנן; עודד אלקיים, אושרי רואש, סבטי ליפנייה, איל Yרטצקי; יוסי דורה, רן אבוקרט, בראיין גרסיץ' (גל הראל), ערן לוי; ירו בלו, אמיר אבו-ניל

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים