יותם יותי ג'וני צפרני (צילום: מתוך הפייסבוק שלו)
יותם צפרני | צילום: מתוך הפייסבוק שלו
טרגדיה בטיול: יותם צפרני, תושב קריית שמונה בן 23, נהרג בתאונת אופנוע בעיר ואפי במחוז גו'גראט שבמערב הודו. תחילה הוגדר מצבו של צפרני קשה והוא פונה לטיפול בבית חולים מקומי. מאמצי הרופאים להצילו עלו בתוהו ומותו נקבע שם. משרד החוץ מסר כי המחלקה לישראלים בחו"ל והקונסול בהודו מסייעים למשפחה בסידורים להשבת גופתו של צפרני ארצה.

 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

 

צפרני למד בבית הספר היסודי יצחק הנשיא ובבית הספר התיכון ברנקו וייס בקריית שמונה. לאחרונה עבר להתגורר בקיבוץ להבות הבשן. אמו אילנית קיבלה את הידיעה בדבר מותו בתל מונד, שם היא שוהה בחודש האחרון בבית בנה הבכור.

ראש עיריית קריית שמונה ניסים מלכה הביע את תנחומיו למשפחה והנחה את אגף הרווחה בעיר להעניק למשפחה את כל הטיפול הדרוש. עובדים סוציאלים ופסיכולוגים ייפגשו מחר עם האם ובני המשפחה במטרה לסייע ככל שניתן.

 

לפני חודש נהרג ריאל פריימן, מטייל ישראלי בן 56 ממושב ניר צבי בשפלה, באזור רישיקש שבצפון הודו לאחר שנפל לתוך ערוץ נחל במהלך טרק בהרים. על פי דיווח בכלי תקשורת מקומיים, גופתו של פריימן, חולצה היום והועברה לעיר אוטרקשי הסמוכה.

פריימן יצא לטרק ביחד עם אשתו, בנם וזוג חברים נוסף, שנאלצו להמשיך ללכת עד שהגיעו לאזור עם קליטה סלולרית ומשם הצליחו להזעיק עזרה. במשרד החוץ יצרו קשר עם משפחתו של פריימן והם מסייעים להם בסידורים להשבת גופתו ארצה.

על פי המשטרה בהודו, הקבוצה של חמשת המטיילים הישראלים יצאה מהעיירה גנגוטרי ביום שני ועשתה את דרכה לעבר קרחון גומוק - אחד מהמקורות העיקריים של נהר הגנגס. משם תכננו המטיילים לטפס להר שיבלינג. מדובר בטרק באורך 18 קילומטרים.

בהכנת הידיעה השתתפו גיא ורון ועמית ולדמן