Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 21 בנובמבר, 2016

אכלו לי, שתו לי: הדור הבא, אנטארקטיקה, משוגעים על טיפאני, השטיח האדום של טקס פרסי המוסיקה האמריקנית 2016, שנים של חיים בסכנה 2, הדוגמנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 אכלו לי, שתו לי: הדור הבא, ערוץ Hot8 

סדרה חדשה של רון כחלילי ("ערסים ופרחות – האליטות החדשות"), על שלושת פרקיה, מביאה תמונת מצב עדכנית של ישראל 2016. אנתולוגיה דוקומנטרית של שלושה במאים (רפאל בלולו, רון כחלילי ומורן איפרגן), המתבוננים על המציאות הישראלית החדשה מבעד לעיניים מזרחיות ביקורתיות. עם התרופפותו המדומה של השבט האשכנזי, המחזיק עדיין ברוב מוקדי הכוח במדינה, למרות קולות הנהי, ניטשת מלחמה עזה בין שני השבטים האחרים הטוענים להגמוניה: המזרחי והפלסטיני. בעוד שהשבט המזרחי עובר מהגנה למתקפה ומנסה לתרגם את התודעה החדשה לכוח פוליטי משמעותי ומשנה מציאות, השבט הפלסטיני שעבר תמורות משמעותיות בעשור האחרון מרגיש שאין לו בן ברית יהודי, לא אשכנזי ולא מזרחי, והוא או מסתדר במובלעות פלסטיניות מתבדלות או מחשב עת עתידו מחדש.

21:00 אנטארקטיקה Continent Antarctica, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

מסע ליבשת אנטארקטיקה כדי לחוות את הטבע הקיצוני ביותר בעולם, כדי לראות את מחויבותינו לתמוך בחיי האדם שם, כדי לתעד איך המדע שינה את העולם. שישה צוותים של מדענים שחוקרים אזורים והיבטים שונים של אנטארקטיקה מגיעים ליבשת אחרי שנים של תכנונן והשקעה כספית.

22:00 משוגעים על טיפאני Crazy About Tiffany's, ערוץ Yes דוקו 

כיצד הפכה חנות התכשיטים שנפתחה ב-1837 בדרום מנהטן לחלק בלתי-נפרד מהתרבות האמריקאית וחדרה לתודעה העולמית כפי שאף חברת תכשיטים אחרת לא הצליחה? הבמאי מת'יו מיל ("החנות הטובה בעולם: פזרו את אפרי בברגדורף"), נותן הצצה נדירה לעולם החלומות הנוצץ, השאפתני והיקר של אחד ממותגי התכשיטים האייקוניים של ארה"ב. מהגביע שמונף בסופרבול; דרך תכשיטי אמן שמקשטים את הסלבס הכי נחשקים על השטיח האדום של האוסקר; ועד למטבע הדולר שבכיסו של כל אמריקני ממוצע – חברת טיפאני ושות' שולחת זרועותיה לתחומים נרחבים. הסרט מספר את סיפורה של משפחת טיפאני עצמה (שאבותיה עסקו באמנות זכוכית ובייצור ויטראז'ים) – מהקמת החנות ועד הפיכתה לקונגלומרט אימתני (כולל ההכנסה ללקסיקון של טבעת האירוסין, מונח שלא ממש היה קיים עד אז); מספר את סיפורו של הצורף-אומן, ז'אן שלומברגר, שעיצוביו עבור טיפאני נמכרים עד היום; עוקב אחר מסעו של יהלום ששוויו הון עתק לסין; מתעד את העובדים שמאחורי הקלעים כמו גם את הלקוחות שמשתגעים/ות על התכשיטים שלהם; ומצליח לתפוס את המהות שמאחורי המותג הגלובאלי הזה. בימוי: מת'יו מיל. 86 דקות, ארה"ב, 2016. הסרט אולי יפה ויזואלית, אך חסר כל עמוד שדרה, רציונאל או סיפור אמיתי. ציון: 


22:15 השטיח האדום של טקס פרסי המוסיקה האמריקנית 2016 American Music Awards 2016 Red Carpet, ערוץ !E

הקהל האמריקני חוגג עם האמנים העכשוויים האהובים והמצליחים ביותר, בטקס פרסי המוסיקה האמריקנית 2016. הטקס הפופולרי נוסד בשנת 1973, כדי להתחרות בטקס הגראמי. להבדיל מהגראמי, בחירת הזוכים לא נעשית על ידי חברי אקדמיה, אלא על ידי הציבור שיכול להצביע ולהשפיע. כל הכוכבים הענקיים של עולם המוסיקה צועדים על השטיח האדום, בשיא ההתרגשות, רגע לפני הכניסה לאולם.

22:30 שנים של חיים בסכנה 2 |
 Years of Living Dangerously 2, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

הסדרה חוזרת עם עונה שנייה, ומנסה להעמיק ולחקור את חלק מבעיות שינוי האקלים הדחופות ביותר המאיימות על כדור הארץ, ולהציג כמה פתרונות מעשיים. בסדרה מובאים סיפורים אנושיים ייחודיים על יחידים, קהילות וממשלות מהודו ועד סין, אפריקה וארצות הברית, שעלולים לעמוד בפני בחירות קריטיות שישפיעו על חייהם של מיליונים לדורות הבאים. צוות העונה השניה כולל מספר מפורסמים, ביניהם: דייוויד לטרמן, ארנולד שוורצנגר, סיגורני וויבר, ג'יזל בונדשן, ג'ק בלאק, טיי בארל, ססילי סטרונג, איאן סומרהלדר, אמריקה פררה, ניקי ריד ואסיף מנדי.

23:30 הדוגמנים Model Boys, ערוץ Yes דוקו

מיני-סידרה שבדית שעוקבת אחר דוגמנים צעירים בשלבי ליהוק, סשנים של צילומים ותצוגות אופנה בניו-יורק, הונג-קונג, המבורג, איסטנבול ושטוקהולם. כולם עזבו את מקום הולדתם ואת הסביבה המוגנת של המשפחה והחברים, כדי לרדוף אחר חלום הזוהר והכסף הגדול. אבל אפילו כאשר הקריירות שלהם מתחילות להמריא – החיים כדגמן בינלאומי הם לא טיול בפארק: ליהוקים אינסופיים, מלונות זולים, משמעת תזונה קיצונית ובדידות – כל אלה הם חלק אינטגרלי מחיי הדוגמנים הללו, שנאבקים מידי יום עבור פריצת הדרך הגדולה. בימוי: נתנאל גולדמן. שני פרקים בני 45 דקות. שבדיה, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן